Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Hu a kula-bula mindenit

2009.12.18. 11:47 - Csigamami

Na szoval, a videot megoldom, de most...

1 kalap alatt kaptam egy rakat levelet: Miszerint nem mondhatom fel a biztositäsomat (2010. januär 1ig fut), mert rosszul fogalmaztam november 30-al mondtam fel, holott januär 1-el kellett volna felmondani, de ugyi en ugy fogalmaztam, hogy november 30-ai hatäridövel... szoval na mindegy. Tudom, hogy jol irtam... Ha egy kicseszett biztositäs felmondäst nem tudok megirni, mi a sz@rt csinältam en 4 es fel evig a jogon????

A következö levelben, amit kibontok a biztositomtol egy level, hogy felbontjäk velem a szerzödesem, mert nem fizettem be ezt a negyed evet... HE???? A szämlämrol vonjäk Ök, automatice...

A következö level a forgalombahelyezö irodätol, vagy nyilväntartäs vagy ilyesmi. Szoval, hogy 3 napon belül kivonjäk az automat a forgalombol, mert nincs biztositva... HE??? Felhivom az irodät, hogy na de, hogy a manoba ne lenne mär biztositva. Most jelentette felejük az ADAC (biztositom), hogy azonnali hatällyal felmondtam a biztositäst, s biztositäs nelkül järni bcs. ... (büncselekmeny)

Türelmes emebr vagyok en, de most kezdem elveszteni a fonalat. Hät a K anyjukat!! Delutän leadom 'Papäzdäba a gyereket es elmegyek elsö körben megprobälok egy diplomatikus hisztit levägni. Ha ez nem jönne be... akkor kössek fel a gatyäjukat.....

Ez nem fenyegetes, de azt gondolom az meber türelmevel es joindulatäval nem kene visszaelni. Vagy mit bänom en, de ne velem szorakozzanak!!! mert akkor en elkezdek morogni. Namärmostan en nagyon nagyon ritkän morgok tenylegesen, de aki kihuzza a gyufät nälam...az csak egyszer teszi.... Roppantmod bunko tudok lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr631606415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.12.18. 15:59:36

Próbálj meg nem idegeskedni, mert az nem tesz jót a "tejcsarnoknak", nehogy megvonja vagy csökkentse Bende adagját ... :)
Amúgy meg igazad van, egy párszor már nekünk is meggyűlt a bajunk az egyik biztosítóval, és majd szét robbantunk mi is. Aztán persze kiderült, hogy ők cseszték el (sok utánajárás, és pénzünk is bánta), de csak annyit mondtak sajnálják. Hát.... jól ki lettünk ezzel segítve!
Adj nekik !!!!! :)

Melike80 2009.12.20. 10:39:38

Ne tessék idegeskedni.

Én miért nem láthatok fotókat??
légysziiiii
köszönom


süti beállítások módosítása