Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

A zugolvasoknak

2010.02.03. 10:30 - Csigamami

Hello Mindenkik!

 

Most akkor ez ugy fog kinezni (mivel megint sok zugolvaso bukkant fel), hogy irom ezt a blogot is toväbb, viszont az uj blogra tenyleg csak azokat hivtam meg akiket mär ismerek.

Remelem megertitek.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr831724855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julcsi84 2010.02.03. 16:02:05

Sajnálom nagyon,mert olyan jó lett volna Bendéről Képet is Látni
De természetesen ez a Te döntésed! Talán majd egyszer..
Addig pedig örömmel jövök ide is!!

Leonine 2010.02.03. 16:08:30

Én valamikor tavaly nyáron léptem ki a zugolvasó státuszból, azóta - igaz, tényleg nem túl gyakran - kommenteltem már párszor. Úgy tűnik, ennek ellenére még mindig zugolvasónak minősülök, sajna nem kaptam meghívót. :(

wf- 2010.02.03. 19:21:22

Én is szomorú vagyok. :(
De remélem, ide is gyakran jársz majd. :)

koalány 2010.02.03. 19:30:40

:( De akkor én most minek számítok? (A könyves blogban "társszerzők" vagyunk, ide is szoktam kommentelni, és asszem Te is olvasol engem....)
Na mindegy, úgy dönts ahogy helyesnek látod. Azért remélem itt is jelentkezel majd ;)

mariann49 2010.02.03. 20:05:24

En is kommenteltem jó sokat.
Igaz,nem ismerjuk egymást,de eredetileg én is kaposvári vagyok:)
Hátha ez számít valamit.:)
Olvastalak az elso bejegyzéstol kezdve,rossz lenne "elveszíteni!"
Mindenesetre puszi nektek,akárhogy is lesz.


süti beállítások módosítása