Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Huuuuuu de sok minden...

2009.12.14. 13:54 - Csigamami

-t, tudnek irni. Meglätjuk mennyi lesz belöle...

Magam utän szabadon: "Ahol a kutya az Isten, ottan apelláta nincsen..."

Szoval...

  1. Bende es az anyatapogato receptorok
  2. 6 hetes kontroll nekem
  3. köszönömös posztot is akarok irni
  4. be kene fejezni a korhäzi napokat + amik kimaradtak belöle
  5. karäcsony
  6. gyagya robert es a 150 gramm szalämi
  7. kutya
  8. Bende es a melltartom, ami nelkül nem lehet aludni es semmivel nem helyettesithetö...
  9. elkezdem irni, s ha nem fejeztem be szabadon välaszthattok mivel folytassam

Elöször is: Edes cukorbogär vagy Tina :o)))))))

1: Bende es az anyatapogato receptorok. Ezek ugy müködnek, hogy ha anya mäsfel meteres hatotävolsägon kivül er a receptorok hangos gyereküvöltesszerü izeba kezdenek, s mig... sejtettem... majd jövök nya: s mig vissza nem kerülök hatotävolsägon BELÜLRE addig nem is lehet leällitani.

2: 6 hetes kontroll, ami elvileg csak most szerdän lett volna, de mivel egy patikäban sem kaptam kupot az ARANYOSSÄGOMRA, mind a nögyogyohoz küldött, mert szoptatok, igy kenytelen voltam bejelentkezni. Ö meg gondolta, ha mär ott vagyok tuzzsuk le. Hüüü, de örültem... Jol megvizsgält, mindent rendben talält. Räkszürest vegzett meg minden.

Ez volt penteken. Erre penteken este mär furän fäjt a hasam. Szombaton kifejezetten nagyon, minden mozdulatra, ha megnyomtam kivülröl akkoris... Vasärnapis. Bärmilyen hülyen hangzik ugy fäjt, mint a tolofäjäs, csak nyilvän nem olyan erösen... Ezt a nosztalgiät szivesen megsporoltam volna magamnak.... Azota is fäj. Gondolkodtam jo sokat mi a fene lehet. Megfäztam? Begyulladt az aranyossäg? Vizsgälattol? Majd arra jutottam, hogy a legjobban teszem, ha ma reggel 8kor rögtön felhivom läbközturkäsznenimet. Igy is tettem. Azt mondta, hogy simän elkepzelhetö, hogy a zargatäsänak hatäsära egy kis mehösszehuzodäst inditott meg, feküdjek ma es akkor ha holnapra nem mulna, akkor mindenkepp jelentkezzem. (Most jöttem meg a setäbol, gyerek, kutya...)

3: Azt külön irom majd.

4: most egyelöre csak,ami kimaradt:

Szoval az ugy volt, mikor fäjäsaim voltak, amik nem fäjtak... na akkor elkezdett rakoncätlankodni Bendus szivhangja... hol 180-as volt, hol nem egeszen 60-as. Ilyenkor mindig nagy felforduläs lett körülöttem, s ugy döntöttek, hogy megszondäznak. Jöttek egy ilyen hosszu csövel, amiben hosszu fem biz-baz volt. Kerdeztem mi az es mire keszülnek vele. Mondtäk, hogy jobban tudjäk figyelni babokät, ezt belecsavarjäk most a kis fejebe. Jipije. de örültem. Ott nyulkältak bennem könyekig, de az Istenert nem sikerült, mert ugyi csak 1 ujjnyira voltam meg nyitva. Akkor döntött ugy az idösebb szülesznö, hogy kilyuggatja a lufit. Innentöl ismeritek.

A mäsik, hogy amikor összevarrtak (stoppoltak), akkor a legnagyobb meglepetesemre a következö mondatot hallottam elhangzani.  (Tudjätok magyaräzott a medikusnak a csaj) " S ha akkor keszen vagy vele, meg kell nezni nem vartäl e bele a vegbelbe. "... Gondolom sejtitek mi következett. Frissen varva ottan es akkor ket ujjal bele a hätsofelembe es frissen szülve meganälszexuält engemet. Forgatta, ment feljebb, lejebb, oldalra, hätra elöre, s hogy egeszen biztos legyen bevetette a medikusnak meg egy ujjät. 3 ujjas anälszexuäl. Isteni volt na. Egyelöre ennyi maradt ki.

5: ezis külön poszt lesz.

6: reggelizni akartam. Szombaton vettem 150 gramm mindenfele szalämit.Nyitom ki a hütöt, erre a gyagya mindet elvitte es megcsak 2 szeletet sem hagyott itthon nekem. jäääjjj... Na nem baj, azert a magyar füstölt häzikolbäsz sem volt rossz. :o)

7: A kutya... A kutya kerem szepen, aki eddig ugyibär tudjuk csak bent volt hajlando megmaradni kinti kutyävä avanzsälta magät. Rem egyszerü a megoldäs :o) Nem tudja elviselni, ha Bende ordit. Märpedig Bende ordit :o) Ha nem ordit, hagyom kicsit, hogy had orditson :o) A kuyta hannyatt homlok rohanva szinte könyörögve keretszkedik ki es be sem akar jönni. Nem tudja kultivälni a gyereksiräst :o))) Tetta jo :o) ( Ördögien gonosz kacaj:o))))) )

8: Bendenek van 2 uj szokäsa elalväs teren. Az egyik: van 2 db szoptatos melltartom. (Nem sürün hordom öket...) A fekete melltarto Bendus favoritja. Azt mär eszrevettem koräbban, ha az van rajtam es a kezebe foghatja pikk-pakk elalszik. Egyik este häromnegyed kettökor mär kifogytam az altatos ötleteimböl, s vegelkeseredettsegeben az ember ugyibär a leghülyebb gondolatät is kepes bevetni. Ez volt a melltarto. Leslattyogtam erte a pincebe a szennyeskosärbol kikotortam, felvitte a kezebe nyomtam es mär aludt is. Akkor gondoltam meg veletlennek is betehetjük. Färadt volt mär meg minden. Na DE NEEEEM!!! Azota az alväs ugy megy csak, hogy a fekete melltartom a kezeben van. Probältam en mär mindennel helyettesiteni. Peluskäval, gyömösz ällatkäval, ZOKNIVAL!!!!! , de nem semmi nem jo. Gondolom az anyaga tetszik neki... Na märmostan ebböl az anyagbol meg 2 db bugyim van.... Azaz most felmerült a bugyi kontra melltarto esete... Vegülis ha megyünk valahova a bugyit gyorsabban eldugom, s max azt mondom, hogy ääää semmi csak sirhatnekja van a gyereknek, közben meg imädkozom, hogy talän abbahagyja.

A mäsik ilyen szokäsa meg. Ha mellettem alszik, akkor nem kell neki a cumi, csak hogy nagyon közel legyek hozzä es nyalogathassa az orromat... Nem kapja be, csak nyalogatja a hegyet... Igy is gyorsan elalszik.

Vegülis is mit is värtam? 2 dilis szülönek normälis gyereke? hehe :o)))) Nem baj, igy meg viccesebb :o) Edescukorborso :o)

No most hirtelen ennyi. Mindjärt ebred, mert ehes lesz. Addig elökeszitem a cicit :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr251597272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.12.14. 14:20:43

Ilyen receptorunk nekünk is van ! :)
Néha szívesen kikapcsolnám ha tudnám hogyan kell, de úgy érzem ez egyre lehetetlenebb ! :)

Anszi84 2009.12.14. 18:53:26

Hát a 7-es és a 8-as pont nagyon felvídított, nagyon teccccik :)))))
Majd írd meg, hogy a bugyi helyettesíti-e, kivi lettem. Nagyon kis különleges dolgai vannak a kis édesnek! :)
Análszex az jááááj, hogy mik vannak.. nem hallottam még hogy ez rutin lenne.

Niki- picurAnyu 2009.12.15. 09:07:26

Jaj, emlékszel mikor Kristóf volt rákattanva a melltartómra? :o) Azóta szerencsére elmúlt. ;o)

Csigamami 2009.12.15. 12:00:07

@picurAnyu: remelem nälunk is mulando hobort lesz... bär nälatok nem volt ennyire durva :o) Megjelent nekem is lelki szemeim elött, amit irtäl az ovodäval kapcsolatban :o))))))))))))))))))))))))

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2009.12.15. 20:27:02

Basszus, Réka, a 'fekvés' definíciójába nem fér bele a kutyasétáltatás :)


süti beállítások módosítása