Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Veszekedés és nem érti...

2009.12.09. 18:22 - Csigamami

Jááááááájjjj.

Ugyi Robert szülei jófejek, meghívnak minket heti egyszer vacsizni. Ezzel nem is lenne baj. Csakhogy én épp igyekszem a 6 hetes csöppségünk napi rendjét beállítani. Mostanság 7 és 8 között fürdettem, úgy nézett ki bevállt. Tegnap fél 8ra voltunk vacsira hivatalosak. Mondtam, oké, mivel Robert igent mondott már rá, de hogy ez az utolsó, mert ,így a gyereknek nem áll be a napirendje, nem fogom egyik nap ekkor másik nap akkor fürdetni és etetni és egyébként is.Hétvégén szívesen vesszük az ebédmeghívást. Ezzel 2 veszekedést is kirobbantottam.

1: Miért kell a gyereknek minden nap fürdeni? Ezt a hülyeséget és ő nem fogja hagyni, hogy én minden nap megfürdessem, mert így beteg lesz a gyerek, neurodermitisze lesz meg száraz bőre, meg ez meg az meg amaz... jááájjj.

2: hogy Ő arra próbálja kihegyezni az egészet, hogy én el akarom tiltani a gyereket a szüleitől... áááááááááááá... Mondtam dehogy akarom. Bármikor jöhetnek a szülei, sőt mi is mehetünk, hétköznap 6ig, de 6 után a gyerek fürdik eszik és alszik.

Nem érti, hogy miért olyan fontos a fürdés és hogy különben meg fürdetés után miért nem mehetünk. Nem éerti meg, hogy a frissen fürdetett gyereket nem fogom kivinni a mínusz fokokba valamint, ha a gyerek fürdött utána eszik és mint írtam alszik. A gyerek tud a Maxi Cosiban is aludni. Mondtam persze.... Alapból Maxi Cosi ellenes vagyok, mert szerintem egy ennyi idős gyerek még feküdjön, mert az nem terheli a gerincét. ( Nem kérem a kommenteket, hogy de a Maxi Cosi úgy van kialakítva...tudom olvastam, ennek ellenére nem tartom jónak, punkt és tum) De ez csak az egyik része, hogy nem szeretem. A másik, hogy a gyereknek 7 után nyugalom van. Nem fogom frissen fürdetve MAxi-Cosiba be, szüleihez el, ott ki, utána megint be, utána itthon ki és lefektetni. Na neeeeem.

Nem akarom, hogy a 6 hetes gyerek alkalmazkodjon hozzánk. Mert igenis tetszik nem tetszik szülők lettünk, s egyelőre a gyerek az első. Neki kívánok mindent alárendelni, mert így tartom jónak. S mi még mindig jobban alkalmazkodunk hozzá, mint Ő mihozzánk. Nem engedek, s lehet fujjozni, hogy makacs vagyok s ezt meg azt nem jól csinálom. Így tartom jónak, mert azt gondolom, hogy a gyerekmenk így van esélye egy kiegyensúlyozott életre. Márha az elején ilyen hektikusan kezeljük, később csak rosszabb lesz. Igenis egy megszokott forgatókönyv biztonságot és nyugalmat jelent a gyereknek.

Nem érti....

Jajj Istenem, lesznek még itt igen tüzes viták...

Lehet hisztis vagyok, de ebből nem engedek...

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr311586336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina88 2009.12.09. 18:45:28

Szerintem teljesen igazad van, kell a babának a rendszer. És persze, hogy fürdés után nem viszed ki a minuszba. Robert szülei is megérthetnék. A felnőtt ember is minden nap fürdik, az alap higiéniához hozzátartozik. És nem fog beteg lenni tőle. Ne hagyd magad, ez nem hiszti. Ez így természetes.

b.andus 2009.12.09. 20:24:48

Szerintem nem vagy hisztis. Teljesen igazad van.

bogi_es_kira · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2009.12.09. 20:44:31

Szia!
Eddig azt hiszem nem kommenteletem, de ezt nem tudtam szó nélkül hagyni.
Teljesen igazad van, a gyereknek kell a rendszer. Nálunk nagyon bevált, a mai napig (21 hónapos) nem volt gond az esti rítussal, elalvással, szerintem emiatt is.
Sajnos a sarkadra kell állni, ha valamiről azt érzed, hogy a gyerek érdeke.
Kitartás!!!
Bogi

Szerijucus 2009.12.09. 21:56:16

Azt hiszem én is írtam már a blogomban, hogy Olivér mennyire ragaszkodik az esti dolgaihoz. Én is adott időre mindig itthon vagyok vele és jönnek a jól megszokott dolgok, fürdés (én is minden este, néha előfordult, hogy nem:D) és utána evés (mostanában nézelődés) és alvás. Ha nem így van, dilis és megértem. Mondjuk az időpont már eltolódott egy órával:)) De a lényeg tényleg a rendszer, mert a babák ezt szeretik, a biztonságot! Nem vagy hisztis, csak nő, Robert meg férfi:))))

edi-berny 2009.12.10. 12:28:38

TELJESEN IGAZAD VAN!!!!!!!!!!!!!!!! NE HAGYD MAGAD!!!!!!!!

Eriberi33 2009.12.10. 15:05:47

...van egy ismerősünk, (szintén kisgyerekesek...), én azon akadtam ki, mikor mondták, hogy fürdessük OTT Lilut... :-O Hááááá noooooormális????
Amúgy teljesen igazad van, ez NEM hiszti! ;)

Niki- picurAnyu 2009.12.10. 21:18:12

De nehéz is a szülőség. :o)
Igazad van, szerintem is kell rendszer, kell napirend. Kristófot már az első naptól kezdve 7-7:30 között fürdetjük és utána alvás van. Ezen nincs változtatás, tudja, hogy fürdés után éjszaka következik, nem pedig játék és móka.
Van, aki szerint a gyereket nem kell minden nap fürdetni, mert csak fekszenek egész nap, nem lesznek koszosak, stb., én úgy vagyok vele, hogy a fürdés az nem csak tisztálkodás, hanem játék és móka is, ami mellesleg kifárasztja, megnyugtatja a gyereket és gyorsabban elalszik majd. :o)
Úgyhogy jól csinálod!
A nagyszülőknek és a férjednek is ezt el kell fogadniuk. Bende még nagyon pici, nektek kell egyelőre alkalmazkodni hozzá, és majd később megismeri a ti életritmusotokat és magától fog ahhoz alkalmazkodni. :o)

Cézár imádó 2009.12.11. 16:09:55

Nálunk a fürdetéssel nincs gond. Apuci élvezi a legjobban a minden esti fürdetést. Nálunk inkább az anyós túlzott érdeklődése kezd zavaró lenni. Mivel egy házban lakunk, ezért folyton beállít, akár naponta többször is... Utálom ha szoptatás közben bárki ott lábatlankodik, de nem veszi észre... Ma 15 percre mentem el itthonról, és azalatt össze vissza vakuzta a gyereket. Ezek után nem merem kitenni a lábamat a lakásból, mert ki tudja, hogy legközelebb mit csinál. Néhány nappal ezelőtt a tiltásom ellenére is beengedte a lakásunkba a másik unokáját, pedig megkértem mindenkit, hogy az első hat hétben ne jöjjön... Semmi szükségünk a vírusaikra... Szóval mindenkinek kijut a családból:(((

zsof77 · http://manocipo.freeblog.hu 2009.12.11. 16:37:14

Szerintem is fontos a fürcsi, rendszert ad, a másik h nagyon megszereti babus, és rengeteget fejleszt a mozgásán is. Sztem majd Robert is belátja, mikor már Bende is nagyokat fog pancsolni:) ha a szülei meg jófejek nyugodtan mond meg nekik, h este jöjjenek akár ők, és lehet együtt is fürdetni :), v ti mentek de inkább akkor az ebéd amit írtál is. Robert picit feszültnek tűnik, de az elején sztem sok apa ilyen, mert nehéz, h mindenki a legjobban akarja csinálni, és ettől picit kötött lesz az ember. Majd oldódik ez ne félj.

tina83 2009.12.11. 16:40:04

Én is azt vallom (és ahogy látom itt még nagyon sokan), hogy egy bizonyos rendszer kell a gyereknek. Persze nem tudom mindennap pontban 7-kor megfürdetni, mert attól függ meddig alszik, de 7-8 óra körül általában mindig sikerül, és mindig együtt Apucival, mert ha kimaradna megharagudna! :)
Sajna biztos lesz még Roberttel vitád, mert ahogy látom ő még nagyon kezdő Apuci! :)
Állj szépen továbbra is a lábadra, és ne engedj ... nálunk is nehéz volt 1-1 családtagnak megmagyarázni, hogy nekünk kell alkalmazkodnunk Dávidhoz és nem fordítva!

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2009.12.11. 19:14:17

Mindenki a rendszerességet hangsúlyozza az ilyen pici babáknál (is), szóval, a legrosszabb esetben nyomj férjed kezébe szakirodalmat vagy csapd a hónod alá és vidd el valami szakemberhez, konzultáljatok együtt arról, mire van szüksége a kisfiának :)

tina83 2009.12.12. 10:23:27

Hol vagy Réka? Talán nem érsz rá mert nappal alszotok éjszaka helyett? Vagy még mindig veszekszel Roberttel? :)
Jelentkezz, mert Réka-hiányban szenvedek!!! :)

Csigamami 2009.12.12. 18:08:58

:o) edesek vagytok, karäcsonyi elökeszülünk :o) hetfön jövök

Lusthie 2009.12.12. 20:09:51

A fent vagy hisztis!
Én ugye sokat mászkáltam, mászkálok B-vel. Mostanság sokszor alszik tízórai és esetleg ebéd után is az autóban, de abból soha nem engedek, hogy este ne az ágyában, nyugiban aludjon. Sőt! Ha nem túl húzós a nap, akkor szeretem, hogy ebéd után is a saját ágyában aludjon. Sztem is baromi fontos a nyugi

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.12.13. 01:51:32

Hát drágám, nem egyszerű az életed :S ;) Előttem már sokan elmondták, Te is tudod, én már nem is jövök itt a rendszer fontosságával ;)
... arra felé nincs ilyen apaképző ? lehetőleg gyorstalpaló, hogy az idegeidet is kíméljék? ;) Ha nincs, akkor Rád marad :) Nevelheted Bendét, meg Robertet... :) drukkolok, hogy sikerüljön :) Banyek, még akkor is nehéz egy anyóssal, ha az ember férje is mellé áll, nem hogy még .... na mindegy, drukkolok és kész! :) Ja, az udvarlás elfogadva ... a többi a jövő függvénye ;))))))

tina83 2009.12.14. 10:21:45

Hétfőőőő van! :)
Várlak! :)


süti beállítások módosítása