Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

2009.12.07. 17:18 - Csigamami

Mert úgy örülök, hogy van Ő nekem, mert úgy örülök, hogy vannak ŐK nekem.

Emlékszem, mikor 5. hetes terhes voltam. Ott feküdtem a kozmetikus asztalon, teljes fazon gyantán. Anyukám is ott volt velem. Mondtam a kozmetikusnak, hogy jajj valami folyki belőlem. Nem szólt semmit. Anyukám is kifordult a fülkéből. Aztám mondtam megint, hogy jajj, valami folyik belőlem. Ő azt mondta, "csak egy kis vér".

Teljes testemben elkezdtem remegni. Ostoroztam magam, hogy tuti a fazon gyantától, mert ez még sok neki. Aztán leszálltam az asztalról és elkezdett belőlem ömleni a vér. Ott álltam és folyt a vér a lábaimon. Anyukám rámnézett és azt mondta : " Ennyi volt. Megjött."

Könnybe futottak a szemeim, nem lehet, nem lehet, hogy az én kis drágámat elveszítettem, hisz 2 hete mutatja erősen a teszt. Azonnal be a kórházba. (Épp otthon voltam, nagypapám temetésére utaztam haza. Előtte 2 nappal halt meg.)

Nagybátyjám nőgyógyász, gyorsan megvizsgált. Azt mondta, ott van még, de nagyon furcsa alakja van. Láttam a monitoron, ott volt, ott volt az a kis csoda :o) Akkor láttam először, mert az első vizsgálaton, mikor megállapították, hogy terhes vagyok még nem látszott semmi csak a megvastagodott méhfal.

Aztán átadott egy másik orvosnak, aki megvizsgált kézzel is (érthetően ezt nem nagybátyjám csinálta). Kórházban voltam, futószalagon, emberi méltóság és érzések híján. Ott az az orvos diktált a titkárnőnek mindenféle adatokat, majd hozzátette, hogy ennyi idős terhesen már ennek meg annak is látszania kéne és deformált különbenis a szikhólyag.

Ágynyugalom... Mindezt úgy, hogy tudtam az elkövetkező napokban kb. 3000 km van előttem.

Anyukámmal beszélt odakint bácsikám. Nincs sok esély, hogy megmarad...

Ilyen érzésekkel utaztam a temetésre másnap, ahol unokanővérem a 3. babájával 36 hetes pocakkal gyászolt.

Próbáltam pozitív maradni és kérni őt odabent, hogy legyen erős. Nem múlt a vérzés, csak barnára változott.

Mikor hazértem Németországban rögtön a nőgyógyászomhoz.Írt fel nekem utrogestet, de a következő héten szabadságon volt. Helyetteséhez. Teljesen lecsüggedve mentem, hogy tuti vége, tuti nincs már bent senki. Aztán, akkor jött a meglepetés. 2-en voltak bent.Ugyan mondta, hogy az egyik üres a másik pedig nagyon pici, ehhez a terhességi korhoz.

Pár nap múlva egy hatalmas vérplaccsanás a vécén. Gondoltam, most tényleg ennyi volt.

De nem :o) Legközelebb is ott volt. :o) Egy volt csak ott, de Ő nagyon megnőtt már korának megfelelp méretei voltak :o) Abba maradt a vérzés.

Most itt szuszog mellettem a kis tejcsiillatával és olyan mérhetetlenül boldog vagyok!!!! :o)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr951580844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.12.07. 18:00:53

Mert itt akart lenni, itt kell lennie. ;)

Babka77 2009.12.07. 19:02:29

:) De jót bőgtem! édes Bende! Kapaszkodott rendesen! A kis imádnivaló Mosolygombóc! :)

tina83 2009.12.07. 19:11:18

Nagyon régen nem pityeregtem ... idáig ! :)
Nem is tudtam, hogy ilyen dolgokon mentél keresztül! Bende nagyon erősen kapaszkodott, ügyes volt !!!

Anszi84 2009.12.07. 19:44:49

Nagyon kis ügyes és erős baba volt már akkor is! Egy kis csodababa! Nehéz lehetett..

Vivi93 2009.12.08. 12:37:20

Jajjj istenem könybelábadtak a szemeim!Annyira de annyira szomorú az eleje de a végére minden rendben mert ahogy írtad ott szuszog melletted :)Ahogy picurAnyu írta ott akart lenni és veletek.Titeket választott :)
Puszi nektek!
Vivi

Ildikóka 2009.12.08. 16:08:44

hosszú utat jártatok be, de megérte, látom! jó, ha ilyen boldogságos írást olvasok Tőled! :))) fénykép Bendéről??? régen "láttam" már! :)

Ildikóka 2009.12.08. 16:10:17

jujj! bocsiiii! most látom a rengeteg képet, ahogy bejelentkeztem!! pedig nem is vagyok szőke....
édesek vagytok!

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.12.10. 16:29:18

emlékszem mennyit izgultunk az elején, amikor még nem írtál blogot, csak írtad a sorokat nekem iwiw-en. kitartó volt Bendus!

Lusthie 2009.12.12. 20:17:02

Ráz a hideg, könnyezek és emlékezem...
B is tesóval indult. Épp a dokihoz mentem, mikor remegve mondtam neki, hogy barnázom. Mondta, hogy nem baj. És tényleg nem volt az, bár minden viszonylagos. Itt van B...


süti beállítások módosítása