Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Alväs opciok a la Bende

2009.12.03. 16:19 - Csigamami

Na lässuk hogy hajlando aludni:

(legkedveltebbtöl a nem kedvelemig)

  1. Anya hasän (az nagyon jo es gond nelkül)
  2. hordozo kendöben anyän (azt is nagyon szeretem)
  3. anya kezeben a kis pledembe szorosan becsavarva
  4. anya mellett a nagyägyban (esetleg, de csak ha mär nagyon kivagyok)
  5. Maxi Cosiban ( ha anya kezeben elaludtam, s nem vettem eszre, hogy letett)
  6. (innentöl jönnek a NEM alväsi opciok) Babakocsiban ( hülye vagy anya... csak nem kepzeled?!?, na jo, ha ki is mesz velem minimum mäsfel orära esetleg...)
  7. kisägyban ( te meg vagy zaggyanva anya...kisägyban? aludjäl ott Te!!! -en tuti nem!!! - Nem vitatkozom! Nem es nem! Punkt es tum.

na es akkor ennyi is volt. mikor elkezdtem irni akkor aludt el, de mär ebren is van....

 

Gyors kerdes meg:

Nektek is szokott remegni a babätok? Hol a läba hol a keze... de nemcsak ha akar valamit, egyebkent is neha beremeg...


ja es meg valami igy hogy megint bealudt: (termeszetesen kendöben)

Ti tudtatok 6 het utän ediskedni kedvesetekkel?

5 het 3 napnäl tartok, de eggen nagyon nehezen tudom elkepzeni, hogy en itten hetfön ejnye csinnye bele a közepibe szerelmeskedni fogok.... es nem azzal van a gond, hogy nem lenne kedv (ajjajj az megvan), meg nemis az, hogy pfäjj hogy nezek ki, mert pont ugy, mint terhesseg elött (egy kicsit meg punnyadt a pocimon a bör, de majdnem 6 hettel szüles utän szabad is meg neki) hanem, hogy hät nekem ottan meg mindig ha nemis fäj, de hät nagyon erzekeny. Popot törölni is meg csak csinnyän tuok. A valoszinüleg aranyeremröl nemis beszelve. Mert asszem visszalätogatott hozzäm 4 ev utän. A problems, hogy belsö, nehezen diagnosztizälom magamon, arra meg vegkepp nem visz rä a lelek, hogy orvoshoz menjek a bizonyossägert, mert ha nekem valaki oda most be es.... uuuuuuuuuuuuuuuuuu, a gondolattol hänynom kell. azert gondolom csak, mert ahogy illik kakszi utän ott van az ärulkodo verfoltocska a slozi papiron, s erösen gyanitom, hogy az nem a gätseb reszet kepezi...

Szoval, hogy nekem oda edesem edes szerszäma edesen be.... nem folytatom... nehezen kepzelem el... (a hüvelyemböl meg mindig kilogo varratrol nemis beszelve...)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr211571498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mariann49 2009.12.03. 19:16:33

Ez a "mennyi idot kell várni,"szerintem egyéni.
Pl. van aki megússza vágás,repedés nélkul,és kedve is van,el tudom képzelni,hogy akár 2 hét után.
De ilyen sebekkel,mint te...nekem is így volt az elso szulés után,és szerintem legalább 2 hónap telt el,mire sikerult:)
Engem egyébként leginkább a melleim zavartak,mert a legkisebb érintésre spriccelt a tej osszevissza:)
Próbáljatok alternatív megoldásokat:)

Szerijucus 2009.12.03. 21:19:15

Mindenkinél egyéni, hogy mikor cekcel, szülés után. kérdés Robertnél meddig nem veri ki a biztosítékot az éhség:( Engem is a cici zavart:DDDD Tele tejjel....
Baba remegés, nekünk is volt, én csak a lábán vettem észre, de már elmúlt, azt hiszem úgy két hónapos kor tájékán, de mérget nem vennék rá. Szerintem nem kóros:)

zsof77 · http://manocipo.freeblog.hu 2009.12.11. 16:27:25

Meg ha nem akarsz dokihoz elmenni a másik problém miatt, de tuti vagy benne, akkor szerezz be detralexet az általában segít ezen doki nélkül is, bár meg kell kérdezni védőnénit, h szoptatással nem e ütközik

Zsiribiri 2009.12.12. 15:21:51

:)
Bendikénél volt nekem is aranyér, gátseb, spriccelő csöcsök (mert azt nem tudtam mellnek nevezni :D), és fájt is az "első" alkalom, aminek ezért hamar vége is lett. Kétségbe is voltam esve, hogy mi van velem??? Kb. 2 hónap után síkosítóval ment először...
Emmánál se aranyér, se gátseb, normális mell, és 4 hét 6 napnál tovább nem is bírtam :D

Lusthie 2009.12.12. 20:22:55

Remegés: B nem remegett, csak ha fázott
1ütt: nálam a 6 hét asszem min. 16 volt, de én nem vagyok mérvadó, mert baromira össze lettem belül varrva.
Sztem míg nem érzed, hogy most uccu neki, addig ne is. Ja! és az első alkalommal totál be voltam tojva, nagyon féltem. Fájt is, de aztán újra bejáratódott a 2-3. alkalom után, de már tuti nem lesz olyan, mint régen.


süti beállítások módosítása