Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Jubilälunk itt, jubilälunk ott :o)

2009.11.28. 11:14 - Csigamami

 Azaz Bende 1 honapos lett, mi pedig tegnap voltunk apäval pontosan 2 evesek!!! :o)

(Picsäba, mitöl sos a kävem???...na mindegy)

Na lässuk mit is tud az en egyhonapos csoda kakalädem :o) ->

(csak mint egy normälis egy honapos)

Szopizik, alszik, kakil, pisil es a 4böl 1 nagypapäjära mosolyog :o) /räm meg nem... valoszinüleg en csak a cicis neni vagyok, aki jo ha a közelben van, ha üres a pocak/

Teganp voltunk U3-n is :o) asszem az otthon az egy honapos vizsgälatnak felel meg.

Hogy nekünk mennyire nagyon dagadt a mellünk a büszkesegtöl :o)

Alapadatok: Bende 4380 gramm (3090), 55cm (52), buboja 38cm (34)

Aztän mindenfeleket megvizsgältak rajta es mondta a doki, hogy lassan hasra fordithatjuk, hogy tanulja kicsit a fejtartäst (ezzel a lendülettel forditotta hasra) - mondom neki 4 napos korätol (akkor esett le a köldökcsonk) minden fürdes elött hasonfekve jätszunk. Ahogy hasra forditotta Bende egyböl kinyomta magät joooo magasra :o) Azt mondja: heeeeeeee, ez igen, ezt meg nem is kene tudnia.

Azt mondja Rolf dokibä: mostmär lassan majd elkezdi követni a szemevel a tärgyakat. Mondom 2 hete követi es nem veletlenül. Közben jätszott vele, azt mondja: eeeez igen, nagyon figyelmes. Esetleg (de inkäbb kesöbb) elkezd majd ränevetni az emberkekre. Mondom a nagypapära folyamatosan nevet. Erre nem kap a doki is egy hangos nevetest?! - na akkor Rolf bäcsi teljesen elolvadt :o)

Összessegeben veve teljesen meg volt vele elegedve.

Az egyetlen, hogy ugyi kell mennünk csipö ellenörzesre, mert (igen meg nem fejeztem be a korhäzi monologot) ugyi az sajna nekünk nem volt jo :o( De hät nem is szämitottunk rä, hogy jo lesz... Robertnek 2 evig volt femsinben a csipöje, nekem fel evig pavlik kengyelben... Na most megis miböl epitkezett volna a gyerek... Egyelöre csak 2 pelenka van rajta... meglätjuk.

S Tegnap jubilältunk Robertemmel :o)

Tegnap volt 2 eve, hogy elöször talälkoztunk. Tegnap volt elöször, hogy 2 eve 10 perc utän mär ugy beszelgettünk egymässal, mintha csak 20 eve ismernenk egymäst :o) Tegnap volt 2 eve, hogy az elsö talälkozäs alkalmäval megkerdezte tölem, hogy eljöhet e velem januärban sitärborba. Tegnap volt 2 eve, hogy csak mondta, mondta, mondta en meg bologattam es mosolyogtam es azon imädkoztam, jajj Istenem csak vissza ne kerdezzen, mert csak szofoszlänyokat ertettem mindabbol, amit mondott. Tegnap volt 2 eve, hogy visszakerdezett :o))))))) Tegnap volt 2 eve, hogy en akkor nagyra nyitott szemekkel teli szäjjal mosolyogtam, s tegnap volt 2 eve, hogy akkor räjött, hogy jobb lesz inkäbb angolul kommunikälni :o)

Erre az alkalomra tegnap en meglepit keszitettem. Asztalt foglaltattam 2 szemelyre a görög etteremben(nagyszülöknel volt Bende 6 es 9 ora között), s vettem egy ajändekkärtyät magunknak, amivel 5-én megyünk csalädi fotozäsra :o) - mert mostmär 3an vagyunk :o) Kiscsaläd vagyunk! es a nehezsegek ellenere is nagyon szeretjük egymäst! :o)

Robertnek fogalma sem volt a meglepiröl es igazän nagyon meglepödött :o) Vacsi utän elmentünk meg setältunk egyet a Karäconyi väsärban :o) Nagyon jo volt :o) /2 eve pont azon a napon nyitott, mikor talälkoztunk - tegnap mär a 2. napja volt/

No hirtelen ennyi. Megyek, mert ordit Bende :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr141558229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerijucus 2009.11.28. 16:45:49

Nem is Te lennél, aszem, ha nem így lett volna az a tali:)))) Mé nem szóltál, hogy nem érted???:)))))))))
Örülök, hogy jól sikerült az estétek és kicsit lazítottatok. Várom a képeket!
Amúgy, Olivérnek én is sokáig csak a cici voltam:DDDDD

Nani 2009.11.28. 16:52:24

Boldog 1 hónapot Bendének és boldog 2 évet Nektek!!!

Ametiszt86 · http://lilianank.blogspot.com/ 2009.11.28. 20:41:56

Boldog év- és hófordulót kívánok Nektek és Bendének is! :)

tina83 2009.11.28. 21:39:17

Sosem tudsz meglepni, de mégis mindig meglepődök rajtad! Mikor olvasom a történeteidet, néha nem is te lennél ha nem lenne benne csavar!!! :)

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.11.29. 17:58:37

Isten éltesse Bendét és Titeket is! puszi

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2009.11.29. 23:50:24

Már egy hónapnál tart? Tudtam, hogy gyorsan telik az idő, de hogy ennyire... :) És hol a kép a t. babáról? :)) (Igen, ez reklamáció, vedd annak.)

edi-berny 2009.12.02. 18:07:59

Sok boldogságot minannyiotoknak!! :)

Heni85 2009.12.03. 12:08:44

Szia! Boldog 1 hónapot Bende babának és 2 évet Nektek!
Örülök, hogy a doki elégedett volt a picurral és hogy Ti is jól éreztétek magatokat. :)))


süti beállítások módosítása