Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Átmeneti tejcsi hiány... :o(

2009.11.13. 12:49 - Csigamami

Pontosabban a 2 ciciben van 120 ml egyszerre... De az en 2 hetes csodababám egyszerre 180 ml-t szeret enni... ha nem kapja ordit... ha megkapja pihen fel orät es dob meg rä 50-et... ez meg megy, mert az elejen olyan sok tejem volt, hogy simän tudtam lefagyasztani es most ebböl kapja a potläst. De ha ez igy megy toväbb... a keszleteim vegesek...

Szoval karamellästej ezerrel, pumpälom, akkoris ha nincs, iszok mint a gödeny, akkoris ha mär nemcsak a zorromon, hanem a fülemen is visszajön. Meg asszem ma meg veszek ilyen szoptatos tejät. S bizti ami bizti hetvegere veszek täpszert. Tudjätok, itt a hetvege, mint nälunka szocializmusban nyitvatartäsi idök szempontjäbol...

Egyebkent ma reggel szopi elött 3730 grammot nyomtunk... Emlekeztetes: 16 nappal ezelött 3090 grammal születtünk aztän visszafogytunk 2880ra...

Szülesznö szerint : Fresssack :o) /zabagép/ Anya szerint: nem lehet :o)

SZERINTEM: Ha mär nem szoptatok eldaom a mellemet trambulin szönyegnek, meg szep, olyan, mint a gumi... naphosszat lehet rajta logni...

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr171522283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerijucus 2009.11.13. 13:42:02

Ne parázz, lesz elég tejcsi. Volt, hogy én is azt hittem ( 6 hetesen), kész vége ennyi volt. Nem volt egyszerre annyi mint kellett volna, ísrt, hiába tettem cicire, ordított. Én ezt csináltam: pihensz 10 percet (addig risza:))), újra cicire teszed, már elindul megint a tej. De nekem az is bevált, hogy úgy szoptatod ilyenkor, hogy 10-10 perc mindegyik cicin, aztán 7-7 perc mindegyiken, aztán 5-5 és így .... be fog indulni. Nyakra főre nem kel inni, mert a túl sok folyadék bevitel sem jó, 3-4 liter elég egy nap. És akár óránként szoptattam, aztán mikor megint szépen volt tej, akkor úgyis beáll az evések ideje.

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.11.13. 13:59:46

Ezt úgy hívják, növekedési ugrás. Ilyenkor több tejcit igényel, és a kereslet-kínálat rendeződni akkor fog csak, ha ilyenkor gyakrabban szoptatsz. Ez 1-2 napnál nem tart tovább, addigra észlel a cici is és többet termel. Viszont ha lefagyasztottat adsz neki, nem termel többet, mert azt hiszi, nem kell! Úgyhogy vigyázz ezzel! Éhen nem fog halni a drága, az tuti. Ezt át kell vészelni, hamar megoldódik, erre vagyunk kitalálva :)
Ja, és ne mérj, ne idegesítsd feleslegesen magad!

tina83 2009.11.13. 14:22:30

Nekem is volt egy időszakom mikor kevesebb volt, mivel folyamatosan méregettem egyszer csak azt vettem észre, hogy az egyik ciciből 50-et evett és már nem jött belőle több. Ki is voltam, hogy nehogymár ennyi legyen a szoptatás, de szerencsére egy idő után újra beindult! Szerintem nálad is ez lesz!
Azért kemény, hogy már 180-at eszik! :) Dávid nekem most 3 hónaposan nem eszik még ennyit! (Na jó, lehet hogy majdnem ennyit! :)

Vivi93 2009.11.13. 16:54:27

Minden rendbe lesz Réka!

Puszi vivi

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.11.13. 21:19:59

bizony, növekedési ugrás, 1-2 nap, s nyugi lesz. igény szerint szopi, nyugi és pihenés s máris egálba kerül a kereslet kínálat. tápszert NE vegyél! Ne méregesd, h mennyit eszik! Bízz Bendében, s magadban, mindenki teszi a dolgát. a mérleget pedig add el ;)

Monyeszka 2009.11.16. 11:55:05

Hahó látom minden rendben van veletek remélem hogy már a tejcsi probléma megoldódott! Képet is hozz már Bendéről!


süti beállítások módosítása