Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Nagyon K.O

2009.10.30. 16:42 - Csigamami

Írni fogok megígérem, de most annyira K.O vagyok, mint még soha. Nem is értem miért. Reélem ez normális.

Szerencsére itt van anyukám és tényleg az ég világon semmit nem kell csinálnom Bendézésen kívül. Főz, mos, takarít, szóval :o))))))))))))))))) Nem is tudom mi lenne velem, ha Ő most nem lenne itt. Ma pl. szoptatás közben majdnem elájultam. Jó mondjuk ma volt itt a szülésznőm és a vérnyomásomon kívül mindennel meg volt elégedve. Mondta azt is, hogy szép a puncim. Mondtam, hogy akkor látni akarom. Aztán mondta, hogy az, ami neki szép az nekem nem feltétlenül lesz az, úgyhogy ezt most hagyjuk ki.

Bende nagyon jól van, eszik és alszik. Tegnap a kórházból 2930grammal dobtak ki minket, ma a szülésznő már 3020 grammnak mérte, szóval jól haladunk :o)Éjjel is csak egyszer kelt.

Szüléstörténetem kicsit rendhagyó módon fogom írni. Beleírom az érzéseket is, amik kavaroktak,kavarognak azóta is bennem. Állítólag humoromnál maradtam (nem emlékszem rá) és ezért folyamatosan röhögtek a szülésznők rajtam. Amikor eljöttem, azt mondták "legenda" maradtam... :o))))))))))))))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr681487106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerijucus 2009.10.30. 17:20:25

Réka, most mondjam azt, hogy nem csalódtam benne, hogy hozod a formád(szülésznők megjegyzése) illetve, hogy a szüléstörténeted szókimondó lesz?:))))))
Ti csak szopizzatok, gyarapodjatok és Te gyönyörködj a szép kisfiadban:)))

Cézár imádó 2009.10.30. 17:30:13

Házhoz jön a szülésznő? Esetleg nálatok a szülésznő és a védőnő ugyanaz?
Robert hogy viselkedik? Imádja a babáját?

edi-berny 2009.10.30. 17:50:25

De örülök neki h otthon vtok és h jol vagytok :) puszi Nektek

manner 2009.10.30. 18:35:53

Hehe, hát ezen (is) muszáj volt röhögnöm :D

Csigamami 2009.10.30. 18:49:37

@Cézár imádó: hát itt a Hebamme az az otthoni szülésznő és védőnő valamint orvosaszisztens vagy inkább aszisztens orvos keverék. én pl szülés közben és előtt orvost sem láttam. amikor a megfigyelőben voltam, odajött egy bajszos faszi gratulálni. gondolom, ő lehetett az orvos...
Robert imádja a picit, nagyon büszke apa :o) Teganp mondta, h szeretne tesót.... mondtam, majd később visszatérünk a témára... pl, mikor már nem tüzel a lábam köze, a szexre mint olyanra gondolni tudok, behoztuk a 6 hónapos szex elmaradást, szexelünk éjjel-nappal, majd kiszexeljük magunkat előre.... na akkor majd esetleg lehet szó tesóról...

tina83 2009.10.30. 18:51:13

Rendhagyó szüléstörténet???
Hát ezt is vártam !!! :))

Milyen kényelmes hogy a szülésznő házhoz jön, és még megnézi azt is hogy hogyan nézel ki "ott" lent. Szerencsés!
Persze hogy fáradt vagy, ez természetes ilyenkor, ne izgulj hiszen minden felborult ami eddig megszokott volt.
Majd ha lesz időd pocifotót is kérünk, és hogy hány kg-tól szabadultál meg igy hirtelen.
Sok puszi nektek !!! :)

Csigamami 2009.10.30. 18:51:35

@Szerijucus: 18 as karikás, erős idegzetűeknek.... ízelítőnek: addig nem engedtem megszülni a méhlepényt, míg Robert körbe nem fényképezett odalent... bizarr :o))))) vagy inkább: Rékarr... :o))))

Csigamami 2009.10.30. 18:53:14

@tina83: sajna hirtelen csak 3at... de napról-napra kevesebb... pl egy kiadós sz@rás már 300grammot jelent :o)))) hehe :o)))

Cézár imádó 2009.10.30. 19:27:20

@Csigamami: Mi még ugyan szexelhetünk, de én inkább már babáznék... Nagyon irigyellek ám!!! És a lábam köze ugyan nem ég, de a nyelőcsövem annál inkább a savtól... Viszont várhatóan előbb-utóbb a lábam közére is sor kerül:) Remélem előbb:))) Egyedül azt nem szeretném, ha halottak napján születne...Azt a napot különben is gyűlölöm...

sedina 2009.10.30. 20:03:43

Gratulálok a babához, örülök hogy jól vagytok. Hát Tőled csak és kizárólag ilyen rendhagyó szüléstörténetet tudok elképzelni. Én mindkét szülésem után legalább három négy hétig hullafáradt voltam. Puszi: Halbik-S. Edina

Niki- picurAnyu 2009.10.30. 20:18:05

Te csak pihengess most! :)
Mi meg kíváncsian várjuk majd a szüléstörténetet és persze a képeket. :)
puszi

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.10.30. 20:49:50

Hihi, nekem az első menet a vécére kézitükörrel zajlott, hogy meglássam magam is, amit más is láthatna :O

cuki-es-panni · http://www.pottyospanni.freeblog.hu/ 2009.10.30. 21:33:00

én azt sem tudtam hol vagyok egy hétig szülés után..éljenek az anyukáink:) És nagyon várjuk a képeket..

fabokbea 2009.10.31. 07:26:25

Az természetes, hogy most egy kicsit K.O. vagy. Lesz ez még így se:):). Kíváncsian várom egy legendás anyuka élménybeszámolóját:):):).

Heni85 2009.10.31. 13:17:23

Örülök, hogy minden rendben veletek és hogy Bende ilyen jó evő. :) Pihengess, amennyit csak tudsz.
Én is várom már nagyon a képeket a kicsi fiatokról. :)

Babka77 2009.10.31. 13:53:23

Örülök, hogy jól vagytok, remélem azért tudsz néha pihenni! :) sokat gondolok Rátok! :)

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.10.31. 22:36:33

ezek az anyukák! sok puszi Nekik, és Neked is Anya! :)


süti beállítások módosítása