Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Réka hír

2009.10.28. 09:11 - beo_

Most beszéltem Vele, jól van, szerelmes :) Nyugodt kiegyensúlyozott baba, ügyesen megy a szopi is. Cicimájsztró :) Rékát villámszülő nőnek nevezték el a szülésznők, mert 2 óra alatt kint volt Bende.

Amennyit tudok: 2kor jött egy idősebb szülésznő aki hápogott, h milyen rosszul repesztettek burkot, és ő jól repesztett, ekkor jöttek a kemény fájások. Aztán üvöltötte, idézem: sz@rnom kell, :) és mindenki futkosni kezdett, mert ők tudták az nem wc hanem Bende :) Fel a szülőágyra, még vágni sem volt idő mert kint volt Bendus 3 nyomásra. Azthiszem 3. De lehet h 4. Mindegy :) Szóval kint volt. Robert is ott volt, nyomta Rékucka pocakját, köldökzsinórt vágott, és el van ájulva, szerinte "szép" volt a szülés, nagyon nagy élmény volt Neki is.

 

Sajnos egy arab nővel van együtt egy szobában akihez óránként tolulnak be a látogatók, 30nm szobába 10-15 ember áll. És amikor szopizni kell Réka kimegy... le is szidtam, hol a nagy szája, küldje ki s *******ba őket! Milyen dolog az, h egy újszülöt csecsemővel Neki kell kimennie. Meg nem értem miért engedik be a szobába a látogatókat ilyen H1N1-ben... Na megint jól felhúztam magam, mondtam álljon a lábára és hesegesse ki őket! Na! :)

 

Balázska belekiabált a telefonba Bendének, aki erre válaszolt, jelezvén Édesanyjának, h éhes, így elköszöntünk.

Lényeg, végre együtt vannak, csodaszép csoda boldog család, és kívánom azok is maradjanak sokáig, ez a fontos!

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr221480707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.10.28. 12:35:10

Annyira jó volt olvasni, hogy ilyen ügyesek voltak és ilyen gyorsan sikerült minden! A felkiáltás nagyon Rékás volt, ezt is vártam tőle !!! :)
Sok boldogságot az új kis családnak !!! :)

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.10.28. 13:07:41

Jujj, de várom már a beszámolóját, kíváncsi vagyok nagyon. Beo, köszi az ízelítőt :P

fabokbea 2009.10.28. 13:40:07

Tina igazad van, ahogy a blogon keresztül megismertem ez a felkiálltás tényleg jellemző rá:):)
Végtelenül ügyes volt, bár a vajúdás azért eltartott egy darabig. A szüléstörténetre én is kíváncsi leszek:D

Lusthie 2009.10.28. 14:21:19

Köszi a beszámolót! Aztán tényleg nyissa ki a száját! Mondjuk valóban durva, hogy így beengedik az embereket! Én bírtam anno, hogy a Sotén senki sem mehetett be.

manner 2009.10.28. 18:22:54

Hű, köszönjük a beszámolót! :)) szuper ügyesek voltak, hogy a nehéz része ilyen gyorsan ment :)

Vivi93 2009.10.28. 18:48:34

Jaj de jó volt olvasni :)Beo köszike a híreket :)
Azért tényleg durva hogy így beengedik az embereket egy kórházba!Pici babákkal teli és betegekkel teli kórházba.......!
Hú olyan jót nevettem ezen a sz@rnom kell dolgon...IGAZI RÉKÁS VOLT!!!! :))))))
Vivi

Niki- picurAnyu 2009.10.28. 19:27:45

Ez olyan Rékás volt. :) Tudtam én, hogy király leszel. :)))

Köszönjük Beó!

edi-berny 2009.10.28. 20:02:55

Örülök h minden jol ment, és h jol vannak :) millio ölelés a kics családnak :) pussz

andileila · http://kislanyunkleila.blogspot.com 2009.10.28. 20:52:15

Ez igen gyors szülés volt!!
Mikor én szültem pesten,a szobába nem jöhettek be a látogatók!Nem értem oda miért engedtek be mindenkit:((
Beo köszi neked

Szerijucus 2009.10.28. 21:09:02

Nemrég értem haza a "száműzetésemből":)
Tudtam, hogy erre fogok hazaérni:)
Rékáéknak sok boldogságot, nagyon ügyesek, ahogy olvasom!
Remélem most már lassan hazatérnek.
Beo, én is csak köszönni tudom a tudósítást:)

Monyeszka 2009.10.29. 07:56:28

Micsoda gyors szülést zavart le Réka! Most már ők is hármasban élvezhetik a mindennapokat! El is hiszem hogy szerelmes én is az leszek tuti! :) Beo én is köszönöm neked a tudósítást!

Heni85 2009.10.29. 12:01:59

Örülök, hogy ilyen gyorsan kibújt Bende. Nagyon ügyesek voltak. :)
A szobatárának pedig feltétlenül szóljon . Micsoda dolog, hogy Rékának kell kimenni a szobából.
Remélem nemsokára már otthon lesznek.
Köszi a infokat Bea. A fotóért külön köszönet neked. :)


süti beállítások módosítása