Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Nem szülsz...

2009.10.20. 10:59 - Csigamami

Hät nem szülök... De legaläbb itt-ott a kanyarban megjelent egy-egy kemenyedes. De a bentlako-kismano csak mocorog, mocorog, es mocorog. S azt mondjäk az okosok, ha ki akar jönni, akkor megäll. (Engem kiveve :o) Anyukäm azt mondja en meg az utso pillanatokban is lubickoltam :o) A fejem mär kint volt de a läbam meg mindig järt :o) )

Pedig mostmär naaaaaaaaaagyon nem bännäm, ha kijönne, kezdek egy atombunkerhez hasonlitani...

Az ejszakäm, hät az borzalmas volt. Szarul is voltam, szarul is "aludtam?!?" ...

Megjött a joidö is. Gyönyörüen süt a nap. Abban mär nem vagyok biztos, hogy meleg is van, de a jo meleg nappalibol nagyon kellemes kipislogni. A mi golyänk meg lusta.... Lusta mint a dög... ( Apukämnak nem mondom, mert beperli... :o) )

Tegnap itt voltak a pina-macik is :o) Félpunciskodtunk. Mert azert ha itt van egy pasi is, akkor nem lehet äm ugy punculni, mint alapesetben, de akkoris nagyon jo volt. Pinadella nagyon aranyos a pasijäval (szerintem mink nemsokä esküvön ropjuk :o) hehe ) , Kis Falatom meg kicsit csendes volt, az érintett kérésére moderálva.  De azert elmokulälgattunk. Megmutattam a keszülö vackorunkat kepeken es elöben is, voltunk postän is, meg esküvöi kepeket is neztünk. Na jo, nem pörögtünk, de az epp jo volt, hogy itt voltak :o)))))))))))))))

Anyosom közölte, hogy ma fel 1kor elvisz itthonrol es hogy csinälunk valamit, mert meg egy normälis ember is megzakkan a 4 fal között. Ezt arra mondta, hogy tegnap felhivott mi van velem, hogy hogy vagyok. Mondtam neki, hogy igazibol jol, csak az van, ha kimegyek valahova, egyböl elkezdek szedülni. Szerintem es remelem, hogy ez csak pszihes. Gyakorlatilag ülök a 4 fal között X honapja, bämulo 10 cm-röl a kepernyöt, oszt ennyi volt. Neha takaritok. Szoval ma izgi programnak nezek ele.

Jesszusom, de ROHADT BÜDÖS ez a dög... :os Itt fekszik mellettem, ha nem mozogna, tuti azt hinnem mär megdöglött es rothad :os .... ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr791462674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beo_ 2009.10.20. 11:02:06

Bende is pontos lesz mint Bazsi. az úriemberek pontosak! :) puszillak

Lusthie 2009.10.20. 12:09:31

@beo_: vagy korábban jönnek :)
Csigamami! emléxel, hogy B a napja előtti este alig mocorgott, ott kezdtem is betojni és ha nem mentünk volna eleve dokihoz, tuti megnézettem volna. Na aznap reggel viszont már ezerrel mocorgott újra, bár nem annyira, mint előtte. Szóval tényleg tudni fogod, vagy max. utólag rájössz, hogy igen, tudtam :)

Cézár imádó 2009.10.20. 13:07:41

Én se szülök még, bár az éjszakák egyre pocsékabbak. Nem is tudom, hogy fogok még két hétig így aludni (vagy nem aludni)... Mocorgás ezerrel... néha már zsibbasztó... Ezek szerint még versenyben vagyok :)))

Monyeszka 2009.10.20. 13:07:48

Nagyon remélem hogy az én pici fiam is legalább eddig kihúzza! Nem akarok szilveszterkor a szülőszobán szenvedni! :D Bende hátha megindul!

tina83 2009.10.20. 14:16:04

Hehe ... én is úgy éreztem egy csomó ideig, hogy Dávid előbb jön legalább két héttel, aztán márcsak 6 nap volt szülésig mikor tényleg elindult !
Szerintem is pontos lesz Bende! Vagy tovább marad? ;)

tina83 2009.10.20. 14:17:36

Cézár imádó vs. Csigamami !
Ki fog előbb szülni ?
Kiváncsi vagyok !!! :)

Anszi84 2009.10.20. 16:26:08

Na most fordult a kocka, én drukkolok, hogy elkezdje kiköltözését a kismanó! Nekem végig mocorgott, miután éjjel elfolyt a magzatvíz, utána már nem éreztem a kiscsajt, de addig... meg sem állt.
Szerintem még egy hetet bent lesz Bende, de aztán beindulnak a dolgok...


süti beállítások módosítása