Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Jajj...

2009.10.10. 20:00 - Csigamami

Ma egesz nap uuuuuuugy fäj a mäjam :os a jobb cicim alatt... Ugyi elsösorban emiatt a hetenkenti vervetel. Ez a kis ördög vagy nem jol fekszik, vagy jöjjön mär ki... Mostmär eleg volt terhesnek lenni. A szo nem veletlen. Terhes, több mint talälo. Bocsänat azoktol,akik tudom, hogy mindent megadnänak ezert az erzesert, de had legyek önzö es csak magamra gondoljak. KENYELMETLEN!!! Hät basszus... Nyom es fäj. A kenguru meg csak rugdal es tekereg. (Na jo azt elvezem :o) )

Arrol nem is beszelve az ösz beköszöntevel megint megritkult a levegö... Vegy csak hozzämig nem er el... Esetleg a levegönek fenntartott helyen egy gyerek mokuläl? - na ez eleg valoszinü. Sztem kedden ejjel kidughatta a kisläbujjät, megerezte, hogy idekint hideg van meg minden, s azota konkretan a ket mellem között tölti a napjai nagy reszet. Veletlenül sem kacsintgat lefele, pedig mostmär lassan jol tenne, mert nyügös leszek.

Egy jo ideje nem lätom mär a puncimat, elerni meg pläne nem... Ennek következteben a szülöszobai csomagba azt hiszem lassan sövenyvägot is be kene tuszkoljak, mert meglätnak odabent, megijednek....

Erre ma reggel a sokk. A köldököm is eltünt a lätoszögemböl... Bele sem akarok godnolni mi lesz a következö lepes?!?

Tegnap nekikezdtem a tüfobiäs enemmel az akkupunkturänak. Ällitolag nagyon jo, ezert bevällaltam. Nem tudom, hogy a szülesznöm felt jobban, hogy tüfobiäst kell szurkodnia (megfogadta soha többet) vagy en a bökö szerszämaitol... De tul eltem. Söt nem is fäjt. Biztositottam rola, hogy nem fogok hisztizni es eläjulni sem, mert az a tippem a szüles rosszabb lesz. Ez azert jo, mert olyan pontokon szurkodnak meg, ahol mindenfele enrgiäk äramlanak, s ez elösegiti a mehszäj puhuläsät es nyilsät, ezältal elvileg gyorsabbä es kevesbbe szenvedösse teve a szülest, mint olyat... Sok-sok szüles elött megszurkodott anyukäval beszeltem es tän 2 kivetellel nagyon jokat mondtak. Pl egyiknel sem tartott 5oränäl toväbb az egesz herce-hurca...

A kutya... A kutyärol most nem irok, mert hülye. Mert megint arra a 2x2m-re kellett hänynia ahol szönyeg van... Mert ordibältam vele, hogy gyere le a szönyegröl Te dög (nyilvän lättam es hallottam, hogy okädni fog...), Robert berohan, hogy ne bäntsam szegeny kutyät (egy ujjal nem nyultam hozzä), mondom de hänyni fog, erre Ö dehogy fog... S akkor läbai elött hevert... De nem a kutya... hanem a gyomränak a teljes tartalma. Amennyit lättam belöle a kis bocink ma eleg sok füvet legelt... Aztän mondtam Robertnek, hogy jo akkor beken hagyom a kutyät, ha uccse fog hänyni... Erre nyilvän csak egy gunyos "HE-HE" hagyta el a szäjät... Selberschuld....

Most meg megnezzük a Mamma Miät :o) Mär lättuk, de na es :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr341441159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerijucus 2009.10.10. 21:13:22

Először is köszönöm a meghívót :)
Aztán, nem csodálom, hogy eleged van, a második várandóságom nekem is nehezebb volt. És már nagyon vártam a végét:) Hála az égnek a szülés hamar megvolt, de könnyűnek azért nem nevezném.

Megalkottam ma a blogomat, és megtettem az első bejegyzésem. Szeretettel várlak én is!:)

doki73.freeblog.hu/

koalány 2009.10.10. 21:21:13

Hát helló, először is köszi a meghívót, gondoltam, most már kommentelek, ha már egy ideje zugolvaslak :)
Kitartás, csak azt tudom mondani, nekem a végén már minden bajom volt, és ööö igen, a fazonomat egyszer a férjem tette rendbe, hihi, mert én sem láttam belőle semmit :))))))

BeSzaZsu 2009.10.10. 21:26:24

Szia Réka!!

Köszi a meghívót!! :-))

Gabi ilyenkor már kint kiabált, de elötte Ő is még jócskán fent volt. Konkrétan nyomkodta a gyomromat ezerrel. :-)

Edina88 2009.10.10. 23:04:02

Szia,
Köszönöm a meghívót, és kitartást kívánok , de már nem sokat kell várnod és a gyönyörü kisfiad a karodban tarthatod.

lupo 2009.10.11. 08:08:54

Nagyon köszönöm a meghívót.
Nagyon szurkolok, minden többször felnézek hátha....
:) Kitartás

tina83 2009.10.11. 08:53:42

Én is köszönöm a meghivót, de tudom hogy azért küldted mert amúgy hiányoznék :P
Ilyenkor már elhiszem, hogy elég volt, a végefelé a legnehezebb mert akkor már egyre türelmetlenebb az ember. :)
Érdekes ez az akkupunkturás "segitség", kiváncsian várom a szülés után a beszámolódat a hatékonyságáról.
Drukkolok, hogy Bende még maradjon azért egy kicsit, de már ne végig... :)

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.10.12. 12:31:42

Köszi én is a bizalmat!
Nálunk mindig tükör két láb közé, és úgy nyírtam. Na, meg egyszer apa, de olyan béna volt, hogy inkább tükör :P
És B nekem is nyomta a májam, néha olyan érzésem volt, hogy most fogok meghalni :S


süti beállítások módosítása