Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Vegre aludtam :o)

2009.10.02. 10:45 - Csigamami

Jajj csajok olyan jol estetek tegnap! Le sem tudom irni. :o))))))))))

Vegre sikerült csicsiznem is. Most csak a hülye älmaim gyötörtek. Märmint jövö heten kezdjük az epitkezest, ez tegnap fixälodott.... es hät minden gondolatom ekörül forgott. Hogyan, mikor es mkit kell fizetni, sikerül e, nem lesz e gond, az idö velünk lesz e... le kell adni, hogy hova akarunk konnektorokat, lämpäkat stb...

Tegnap azert eleg nehezen nyugodtam le. (nem csoda az egy napos herce hurca utän)...

Most apukäm itt van. Nagyon szeretem apukämat, de azert ö eleg nehezen elviselhetö nagy dozisban :o)))))))))))) Van ma ebed meghiväsunk Robert szüleihez (mily meglepö), de ugye csak fel 3ra, mert Robert 2ig dolgozik. Erre apa, hogy ö most nekäll lecsot fözni. Mondom apa, de megyünk ebedelni. Jajj de hät fel 3 az kesö. Mondom eszel elötte valami kis csekelyseget. Nem meg ize... Joh... akkor fözze lecsot...

Van itthon 5 fele üditö: rostos, szensavas, bugyis es bugyi mentes viz is. (Apa mindig azt mondja, hogy ÖÖÖÖ csak bugyis vizet iszik, semmi mäst , mert az mereg...maximum 100%-os rostost... na abbol is van narancs es multi is itthon), na meg ugyi van nekem a terhes löttyöm, ami gyakorlatilag piros bogyos rostos le vassal dusitva, hogy ne kelljen vastabit szednem, arrol nem is beszelve, hogy kuba dräga. Napi 1 pohär kell csak belöle es en ugyi az 1 litert 1 hetig iszom. En nem vagyok irigy ne ertsetek felre, de apa mit iszik, na mit?????? Az en terhes lötyimet.... Jo, nyilvän nem szolok egy szot sem, mert hogy szolnek mär... különösen ha apukämnak azt mondanäm, hogy a sarkcsillagot akarom karäcsonyra, akkor a sarkcsillagot kapnäm töle, csak az ELV!!!! AZ ELV!!!!!  Meg az, hogy Ö mindig mondja, hogy ÖÖÖÖÖÖ nem vacsoräzik soha. Tegnap ugyi megkerdezzük, hogy azert ker e vacsit. ÄÄÄÄ dehogy, hogy gondoljuk. Oke, Robert összekesziti a vacsit leülünk enni, es hät persze, hogy Ö is odaült es evett velünk... Amivel megint csak alapesetben 0 bajom lenne, de akkor miert nem tudja azt mondani legaläbb, hogy belecsipegetek, mert akkor Robert többet keszitett volna... Na az ilyeneken ki tudok akadni... :o) De legaläbb leköti a gondolataimat :o) Meg itt van es az jo :o) Ugyis ritkän lätom :o))))))

Es a herpeszem eletem legbrutälisabb fertözeset elem. Nagyon brutko. Le fogom fenykepezni es felteszem.

Na ennyi, most megyek apäzni :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr751422412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cézár imádó 2009.10.02. 11:09:57

Tudtad, hogy a szerencsések táborába tartozol herpesz ügyileg? Akinek az arcán jelentkezik a herpesz, soha nem kaphat genitális herpeszt:))) Remélem ez felvidít kicsit:))))

beo_ 2009.10.02. 13:05:31

hát nrm biztos :D

bettike83 http://bernikeblogja.freeblog.hu/ · http://bernikeblogja.freeblog.hu/ 2009.10.08. 09:27:51

Az én párom is dettó ugyanilyen:Dmondom csinálok magamnak valami kaját,"kérsz?mert akkor úgy csinálok hogy neked is elég legyen..á nem kérek,mikor kész van,jö és kunyizik:Dfalra tudok néha tőle mászni..

másik:"kérek egy harit,és leharapja majdnem az egészet,és volt hogy hozzá vágtam:dmostmár edd meg azt a 1 falatot is,mostmár kitanultam,hagyok neki belőlle és nem lopja el az egészet:D


süti beállítások módosítása