Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

20 percesek :os

2009.09.23. 07:30 - Csigamami

Na kedveskeim en mostan bevonulok a korhäzba, ugyanis tegnap delutän 4 ora ota 20 percenkent fäjok.

Elöször szinhäz, nem szinhäz kerdes volt. Elmentem meleg vizben jol letusoltam, akkor elmulottak. Akkor szinhäz, ami amugy tök jo volt :o)

Aztän ejjel olyan 2 körül kezdödött elölröl... Nem sokat aludtam az iccaka. Ugyhogy most elmegyek megmutasztom magam, maximum haza küldenek, hogy pihenjek. (Häl eg itt nem olyan bentfogosak, ha nem muszäj)

Ha bärmi lenne, (bent fognak vagy megszülünk (remelem nem) ) Beo ertesiteni fog titeket. Nekünk ugyanis Ö a blogangyalunk :o)

Ellenkezö esetben jövök a hirekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr851401085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monyeszka 2009.09.23. 08:14:38

Hú ha reméljük még csak vaklárma! De ha nem akkor sok sikert és ügyes legyél! ÁÁÁ izgulok!


süti beállítások módosítása