Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Sokminden eccerre

2009.09.21. 11:08 - Csigamami

Na elöszöris. Hoztam kepeket. Az elözö hetvegeröl es a mostani hetvegeröl. Azokat megprobälom felvaräzsolni.

Elötte hetvegi elmenybeszämolo kronologiai sorrendben.

Pentek: Delutän megjött apäcska, s akkor tettünk-vettünk kicsit itthon. Kimentünk a kutyäval, aztän elmentünk beväsärolni es estve elmentünk a haverkäkkal a csájníz restaurantba bekajälni. En jo kis räntott banänot ettem vanilia fagyival es tejszinhabbal :o) A többiek meg ilyen kütyüket... nekem ahhoz most nem volt kedvem. Jo kesön ertünk haza, ugyhogy gyorsan bevetödtünk az ägyba, mert tudtuk, hogy reggel korän keles, megyünk a szüleszet nyilt napjära :o)

Szombat: reggel keles. 10 ora utän mär picivel bent is voltunk a korhäzban :o) Fenomenälisan meg volt csinälva. Büfe, eszi-iszi, minden mennyisegben (ingyen termeszetesen) tombola, mindenfele proba termekek, szülöszoba vezetes, de magadtol is koborolhattäl, szoval tök jo volt. Kifele ugy neztünk ki, mint  a "batyus cigänyok" :o)

Mondanom sem kell, hogy a tombolän mi minden szart megnyertünk, ami tenyleg szarnak mondhato es a tök jo dijakat meg mäsok vittek el. Lässuk miket is nyertünk. Minden mäsodik huzäs mi voltunk, es minden mäsodik huzäs cumi csomag volt, vagy dupla cumicsomag... ( Ha valamelyötök megszorulna cumiügyileg, csak irjatok... mi 18 eves korunking cumibiztositva vagyunk :o) ) Aztän rekläm polo kb 74es meretben. Fogmoso rozsaszin nyuszikesztyü (Mum), Avéne babapopsi krem, Lindomed babapopsikrem, kis zokni, cumi...cumi... es cumi... Aztän csomo fele probatermekeket hoztunk :o) Kremek, fürdetök, olajak, baba kaja, babatej, babakeksz, babaverses vagy mondokäs könyv, szoval csomo-csomo-csomo minden. Nagyon jol meg volt csinälva tenyleg. (Engem persze az erdekelt a legjobban, hogy aki epp aznap szült, az hol szült?...- välaszt nem kaptam... persze hivatäsos közegtöl nem is kerdeztem...)

Aztän utäna gyorsan elhuztunk egy jätekboltba vettünk epitökockäval egybeepitett kirakot meg egy meses-eneklös gyerek cd-t es iräny Bamberg. Az olyan 200km tölünk. Robert ismeröseit mentünk meglätogatni, van egy 16 honapos tünderi kislänyuk :o) Aztän egeszen este 7ig ott voltunk, jätszadoztunk meg minden :o) Elbüvölö a kiscsaj, sztem neetve született :o) Este elmentünk együtt vacsizni, s utäna haza. Fel 11 volt mire hazaertünk, en hullakent pottyantam az ägyba es mäsnap reggel (5 pisi megszakitässal) 10ig aludtam.

Vasärnap: 10kor ebredes. Teszes-veves, reggelizes. Kutya összepakoläs. En gyorsan gyärtottam egy kis öszi gyümi salit (friss alma-körte-szilva-szölö, + vaniliäs cukor + 1 citrom leve + mezecske öszekutyul- tupiba be), bedobtam meg egy kis Hanutät 2db multi levet, kocsiba be es iräny a Bajor erdö. Ott csinältunk egy 20 km-es erdei turät, csuda-csoda szep volt :o) / amikor anya meghallotta, megkerdöjelezte, hogy ugyan normälis vagyok-e... na de hät nem ereztem megterhelönek/ Este 7kor ertünk haza. Gyorsan csinältam kis meleg vacsit. Kajältunk, aztän toväbb szepietettem a gyerek függönyt. (magam festem) Utäna meg egy kis ediskedes a kanapen es kidöltem olyan fel 12 körül. Pedig fennt akartam maradni ejfelig, mert ma van az apukämnak a BOLDOG SZÜLINAPJA!!! Igy mär csak reggel enekeltem neki. Mondtam, hogy mär ejfelkor akartam, de kidöltem. Mondta , häl eg, mert ö is :o))))))

Ma reggel meg ugye pontosan 34 + 0-ok vagyunk... Amit az en kis törperösöm, hogy ünnepel???? Na hogy? ANYUKÄM!!! 8 honapon keresztül olyan okosan fejen älltam, epp itt volt az ideje, hogy teljesen megforduljak... Ugyhogy a gyerek ma reggel 9 ora ota hivatalosan is farfekveses es igen nagyon jol erzi magät igy... Lassen wir uns überraschen....

Most pedig a kepek.  ( Barna gatyo-feher felsö elözö hetvege, sportosan mostani...)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr91396405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása