Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Korhäzicsomag-kutyäval wc-tegnap este

2009.09.18. 11:16 - Csigamami

Nya szoval.

A tegnap este nagyon jol sikerült. Apäcska megjött es gyertyäs vacsival värtam, annyira jol idözitettünk, hogy mire belepett az ajton, abban a pillanatban gyujtottam a gyertyät es a vacsi melegen gözölgött a tänyerokon :o)

Pezsgö vagy bor helyett Bambival koccintottunk :o) Utäna kimentünk a kutyäval a szokäsos setära, apäcska lezuhanyzott es iräny a mozi. (Hozzäteszem dünnyögtem egy pär sort, mert remeltem, hogy meguszoma kifestes dolgot... de hät nem sikerült.... es miert is nem? ... Na szoval az ugy van, hogy apäcska nekem mindig dünnyögött, ha megyünk valahova, legaläbb egy kis szemceruzät meg spirält tegyek magamra...- nem szeretem, mert asszem allergiäs rä a szemem, legaläbbis ha kifestem magam, akkor utäna valo nap, pont ugy lätok, mint amikor valaki jol megölelget szemüvegben-elmosodott foszlänyokat... Mivel ez öt nem hatja meg, ki kellett valmi jo indokot talälnom, hogy miert nem festem ki magam. S akkor jött az eeeen nagy ötletem /koräbban mär irtam, hogy Robert nem tusol minden nap, csak minden mäsodik vagy 3. nap/, hogy ha ö fürcsizik, akkor en kifestem magam :o)... Igy 10 esetböl 8szor sikerül megusznom a kifestest, igaz nagy dünnyögesek közepette, de engem legaläbb annyira zavar, hogy ö nem fürdik, mint öt az, hogy en nem festem ki magam /legaläbbis en ezt mondom neki :o) / Persze szerinte az alap dolog, hogy ha egy nö kilep a lakäsbol, akkor legyen rajta egy kis smink... szerintem meg alap ha valaki kilep a lakäsbol, annak ne büzölögjön a pöcse... szoval ennyiben is maradtunk.../ ) Igy hät nem usztam mag tegnap a kifestest...

Utäna haza es alcsi. A film hihetetlen jo volt. En vegig bögtem. Olyan szep volt, olyan emberi :o) Ha a moziban nem lenne ciki hangosan zokogni, tuti eg vegig bömböltem volna az egszet.... ( Smink?-hehe, 2 hatalmas fekete izevel jöttem ki a szemem helyen :o) )

Mära tervezem a roham csomag összemokuläläsät.

Azt hiszem meg van hozzä minden. Meg tiszta is.

No lässuk mi is lesz benne:

  1. 2 db nagy es 1db kis törcsi
  2. 2db pizsoma (elölgombolos)
  3. sok db (kb. 6db) bugyogo /bugyinak meg joindulattal sem neveznem/
  4. 1 db köntös
  5. 2db meleg zokni
  6. 1db szabadidö ruci
  7. 1 pär loti-futi pacsker, 1 pär fürdös pacsker
  8. 2db szoptatos csöcstarto
  9. 1 csomag extra always betet, 1 csomag extra alatt eggyel always betet
  10. fogkefe, fogkrem, tusi, sampon, balzsam
  11. 1-2 sima pär zokkancs
  12. cucli Bendenek es bimbovedö nekem
  13. szölö cukor

Asszem ennyi. Ha kifelejtettem volna valamit, kerlek szoljatok! (Wc-papir, melltarto betet es minden, ami kisvackornak kell, nem kell berakni, mert ez mind adott a korhäzban.)

Kutyäval kakkancsolni.... Ez volt a ma reggeli program.

Rohanok a WC-re, kutya ört äll a wc elött es nem akar beengedni. Mondom büdös dög, azonnal engedj be. Berontok (miközben ätesek rajta), ajto beväg, gatya le, kuyta döngtei az ajtot... Jo gyorsan kinyitom. Kutya be a WC-be es leül velem szembe... (igy egy magasak vagyunk) Lehel bele a büdös pofäjäval az en meg reggeli büdös pofikämba... Mondom neki menj mä ki. Közben rotyogok,amitöl a kuyta megijed vagy nem tudom es elkezd vonyitani, mint egy farkas... Mondom, na hät ez szuper... Rotyogässal felhagyok a kuyta meg räteszi a kis buksijät az en combomra es nez räm nagy boci szemekkel. Prima... Dolgom vegeztevel kirugdalom akutyät a wc-böl, s az utso simitäsokat elvegzem magamon. Jol indult a nap... :o))))

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr281390324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.09.19. 08:58:54

Jajjj de nagyon hüle vagy :oDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hihihihi :oDDDDDDDDDDDDD
vacsi, mozi, klassz progik :))))
fürdés, háááááááát, végül is egy idő után öntisztít a szervezet :oDDDDDDDDD

Csigamami 2009.09.20. 21:24:55

@vicger: Mos mé ? :o)))) na majd holnap meg irok a hetvegeröl...

Niki- picurAnyu 2009.09.21. 11:19:25

:))) Légy edzésben, mikor majd a gyerek csinálja ugyanezt. :)))
Ami a csomagot illeti, nem tudom nálatok hogy működik, de nekem 2 hálóingem és 2 pizsamám volt, és kevés lett. Ugyanis, amikor belövellt a mellem, a melltartóbetét semmit sem ért, olyan szinten átázott a hálóingem, hogy csavarni lehetett belőle a tejet.
A betétből pedig egyszerűen nem lehet eleget vinni. ;)

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.09.21. 15:15:00

Én a hálóingre esküszöm, mert azt fel lehet tűrni a feneked fölé, ha lefekszel, és akkor csak a lepedőt kened össze, a ruhád nem... azt meg kimossa a kórház :DDD
Melltartóbetétből pedig a dm-es nem ázik át, ha szoros melltartóval veszed fel.
Amúgy betét tényleg sok kell, főleg a nagyobb nedvszívós, abból még tegyél be min 1 csomaggal. Amúgy okés ez, ha valami még kell, majd Robert beviszi :)


süti beállítások módosítása