Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Kisvakond

2009.09.17. 10:41 - Csigamami

... es elehetöleg edesseg hegyek. Nem is, meg több edesseg!!!!!

Kisvakond, ez lenne az en picinyke kiscsiny fiam. Vakondturäsokkal ebresztett ma reggel. Na jo, nem is volt mär olyan reggel. De mostansäg, megint simän elalszom 10-ig... Kikeszitenek az ejjeli wc-re järäsok. Te atya-gatya, mi lesz velem, ha Bende ebred ejszaka????????? Amugyis nagy mormota hireben ällok... Remelem a gyerek majd rämüt :o)))) Hehe:o))) es akkor majd csak alszik es alszik es hagyja anyät es apät is nyugodtan alcsizni :o)

A mäsik, hogy ugye a jobb oldalon alväs nem megy. Amint a jobb oldalamra fekszem elzsibbad az izem... A mellem alatt felkörivben. Azt mondta a doki neni tegnap, hogy amig csak akkor jelentekezik ez az erzes, ha oldalra fekszem, nem kell aggodni. Ha folyamatos lenne, akkor meg kene vizsgälni. De häl eg, csak oldalra fekveskkor jelentekezik, ha tele a pocak, akkor mär bal oldalra fekveskor is, de az nem annyira veszes.

Igy marad a bal oldal. Mär fäj a hätam, mert a folyamatos egy oldalon fekves nem tesz jot. Persze sokszor felebredek arra is, hogy fäj a hätam ettöl :os Jäjj...

KEDVES EMBEREK!!! Kijelöltem Bende születesnapjät.

2009. OKTOBER 18-än hivatalos kilakoltatäs! (a berleti dij ekkor ugyanis lejär... nincs apelläta... es különben is , szerintem szep dätum) Beszeltem Bendevel, nem hallottam, hogy ellenkezett volna.

Bälna effektus... Hät növögetek, növögetek, de tenyleg nem erzem meg magam bälnänak. Ha ne adj Isten jönne egy olyan legböl kapott elfuserält ötletem, hogy a bal oldalamrol a jobbra fordulok (hätha nem fog zsibbadni), az akkoris pikk-pakk megy. Nem okoz gondot a lepcsö (azt az aprocska dolgot kiveve, hogy eszrevettetek mär milyen ritka a levegö a lepcsökön?... na de hät annyi baj legyen...) Cipöfelvetel sem okoz gondot, mert olyan cipöket vettem elö, amibe fel meterröl is kenyelmesen beletalälok, de ha eltevesztenem a bejäratot is gyorsan idomul a läbamhoz... Zoknit is tudok venni. Az egyetlen dolog, amit nem ertek, hogy miert vannak fära mäszäsra alkalmas karom a läbamon??? - na jo, bevallom- azt mär nem erem el...

Ma van apäcska nevnapja :o) Szinhäzjegyet kap es meg egy izet, valamit. Meg nem vettem meg, de meg majd valamit kap hozzäja :o)

Menek is köre nezek a värosban :o)

Megvan :o))))) ezt kapja meg apäcska: http://www.disney.de/DisneyKinofilme/oben/

20:15kor :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr661387934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.09.17. 13:38:58

Nem semmi lehetett az a nőci a felkészítőn...
Robert tuti örülni fog, jó estét nektek! Boldogat neki!

tina83 2009.09.17. 13:58:25

Az éjszakai ébredéstől ne félj, szülés előtt én is legalább 11-ig aludtam mindig, aztán a kórházban átszoktam az éjszakai kelésre. Mikor jártam ki terhesen éjszaka pisilni annyira fáradt voltam mindig, hogy azon imádkoztam hogy csak nehogy most induljon meg a szülés, mert semmi energiám nincs. :)
A kilakoltatást pedig tessék papíron benyújtani az illetékesnek, és válaszlevelet mellékelni, hogy legyen alkalma ellenkezni. :)

beoka 2009.09.17. 20:51:53

az szép dátum nekünk is :)

Niki- picurAnyu 2009.09.18. 10:49:17

Hűha, akkor jó lesz, ha gyerkőc nekikezd pakolni, nincs sok idő addig. :)
Boldog névnapot Apának!

Csigamami 2009.09.18. 10:56:15

@h.o.era: Köszönjük! Nagyon jol sikerült :o)
@tina83: dehogy nyujtom be neki papiron, meg a vegen tiltakozna ;o) Igy csak elfogadni tudja a TENYT!!! :o)
@beoka: tudom-tudom :o) /Majd ket pohär pezsgö között izgulhattok kicsit ertünk ;o)
@picurAnyu: A gyerek folyamatosan pakol, legaläbbis az az erzesem. Ha meg nem akkor tuti eg valami keleti harctechnikät sajätit el odabent... nem azt a lazitos tipusut... Inkäbb azt a "Hjäää- häcsäkuuuu-äääääää-jjjjäääää-bamm, nesze neked placenta, visszabeszelsz meg? be mersz szoritani ide? jiiiiiiiiii-pfuuuuuu-akkoris en vagyok az erösebb-bamm-bamm!!! ...Jajj... hukk-hukk-hukk..." -itt kezd el csuklani, ilyenkor vagy egy percre megszeppen es kezdi elöröl az egeszet :o)


süti beállítások módosítása