Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Nya...

2009.09.15. 13:35 - Csigamami

Na szoval vagyok.

Jol vagyok, megvagyok :o) Holnap megyünk doki nenihez. Bende rengeteget mocorog es nyomja lefele magät valahogy, neha az az erzesem, hogy csak terpeszben tudok menni, mert kicsuszik a läbam között. Meg jo, hogy nem megy az ilyen könnyen.

Ma kicsit asszem görcsölgetek (persze rendszertelenül, de akkor sem jo...) /most tudom, hogy Beo össze-vissza fog szidni, mert pontosan tudja, hogy tegnap fel pillanatra nem ültem el a valagamon, mert häzat takaritottam es epp keszen lettem, amikor märis indultunk moziba). A csajok mär tegnap leszidtak, pedig ök mär vasaläs közben ertek fel 5kor. Anyosom meg ma, hogy üljek el a valagamon, mert ez nem jätek. Kivetelesen meg Robert is, mikor hazajött a munkäbol, közölte velem, hogy nem vagyok normälis... Pedig csak rendet raktam. A takaritäs nagy reszet mära szäntam... märmint a sika-sika reszet. Mert most lätszat rend uralkodik nälunk, de egy kiados porszivozäs es törölgetes mindehol räferne a häzra.

Na es ahogy igertem SZÜLES-ELÖKESZITÖ TANFOLYAMODÄS:

Bekattant a gep, nem tudom kivenni a vastag betüt :os ... mindegy, akkor vastag betüs lesz.

Szoval az Julius 27-en kezdödött es utäna minden csütörtökön volt, 2-öt kiveve. (amikor a neni nyaralt :o) ) Egy pedig az apukäkkal volt, az utso, most vasärnap.

Csomo-csomo nagyon sok dolgot elmeselt nekünk az amugy nagyon laza szülesznönk :o) Pia a neve.

Szo volt a szülesröl, a szüles meneteröl, a szüles menetenek megkönnyebbiteseröl, a gyermekägyrol a gyermekägyi gondozäsrol (amit nälunk a TB 8 hetig tämogat, konkretan minden nap jön a szülesznö es pepecskedik velünk :o) Häl eg nekem itt lesz anya, ugyhogy a szülesznönek csak azt kell megneznie, hogy Bende jol szopizik e, megnezi a sebet, s mikor kell kiszedi a varratokat. Amugy Ö fürdetne a kis mokust meg bepelusoznä meg köldök äpoläs meg meres meg a fene tudja meg mi minden...)

Szopiztatäsrol is szo volt, valamint aki nem akar szopiztatni, azoknak az üvegeztetes, täpszerezes estebe. Mi kell a korhäzba, mi nem kell a korhäzba, mi ajänlott es mi nem. Mikor erdemes elindulni, hogyan erdemes elindulni. Miert ne feljünk, ha esetleg felnenk.. (szerinte a papäk pänikolnak majd helyettünk is) Hogy a pasik ne sertödjenek meg, mert fäjäsok alatt nagyon cifräkat tudnak mondani a leendö anyukäk es hogy azt nem gondoljäk ugy, de hät megis kicsuszik...

Häzifeladatokat is kaptak az apukäk, hogy minden este, hogy es mennyi idöt kell masszirozzanak minket (Robertnek szelektiv a halläsa)... Csinältunk a papäkkal is lazito gyakorlatot (ilyen joga szerüt).

...es khm most lätom mennyi az idö, el kell rohannom beväsärolni utäna gyogytornära es utäna dolgoznom kell...:os majd folytatom, ha lesz meg este energiäm, mert 2 töltesem lesz (köröm) es tuti kitart este 8ig ... :os bähhh.... de hät penz beszel kuytaszar täncol, mint tudjuk...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr511383523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.09.15. 17:00:55

Örülök, hogy jól vagy, de ahogy látom a pihenés nem megy valami jól! :)
Vagy akkor változtass nevet mert a Csigamami nem illik rád, legyél inkább Villámmami! :)
Tessék pihenni rossz kislány !!!

Niki- picurAnyu 2009.09.15. 20:16:48

Olyan érdekes olvasni, hogy máshol hogy működnek ezek a dolgok. :) Itthon is bevezethetnék, hogy az első időszakban legyen a családoknál segítő.
Örülök, hogy jól vagy. Kitartást, már nincs sok hátra! :)


süti beállítások módosítása