Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Kéne valami cím...

2009.08.13. 10:18 - Csigamami

De megint olyan vegyes a fejem, mint egy saláta...

1. Orrvérzés

2. Utazunk

3. Robert tök édes, de néha mégis akkora idióta

4. Nem megy már a háton fekvés

5. 4 fal közül civilizációba - pszihés szédülés?

6. 600mg Magnézium alatt sok görcs

7. Szoktatom a kutyát a baba dolgokhoz

8. Csinálok pocakfotót is

9. Volkfest és Lampionos piknik ma

10. Tiszta víz, ha nem tiszta vidd vissza.....

Szóval láthatjátok... Ugyan még nem vizesedem, de a fejem akkora a gondolatoktól, hogy na.

Szóval az orrom megint vérzik. felébredtem, bábumm megint elkezdett ömleni belőle a vér... Elállt, aztán megint nekikezdett. Aztán megint elállt. Most meg írok, fehér póló van rajtam és igazivá váltam.... A piros pöttyös az igazi. Csak tudnám, hogy hogy szedem ki majd a polóból. Na ugyhogy most betömtem a lyukakat. (így kissé nehézkes a levegőhöz jutás, de szerncsére nagyra vágták a számat :o) )

Szombaton megyünk hazaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Jipijééééééé! Anyánál tegnap lerendeltem a vasárnapi menüt :o) Husi leves és sült csirke :o) Aztán meg a héten, túrós gombóc és gyümi leves és főzelék és mindenféle leves :o).... Balcsi is és esküvő is. Remélem Bende jó kisfiú lesz. Mnidazonáltal remélem ÉN jól fogom bírni a strapát....

Robert nagyon cukor, de mostanában vannak olyan fura hülye dolgai.... Pl. Ülünk a tv előtt, megbont egy csipszet (nagy csipszet), eleddig mindig olyan jó volt, tv előtt csipszezés. Most meg belenyúlok és elkezd hisztizni, hogy én ne egyek az ő csipszéből.... ÖÖÖÖÖ????? oké... nem is volt több csipsz itthon. Úgyhogy Ő ül a csipszes zacsijával (ami nem 75 gr mint nálunk, hanem 325 gr) a tv előtt nekem csurog a nyálam a csipsz után és nem ehetek belőle. Hát mondom jól van. Tudtam, hogy anyukájától kaptunk 1 zacskó gumi-cukit, hát kimentem érte a konyhába felbontottam és betelepedtem volna robert mellé a tv elé, hogy akkor majd abból lakmározom erre kivette a kezemből és elrakta, hogy az is az övé és ne egyem meg... (nem mintha egy zacskó gumi cukit képes lennék megenni...) Szóval tök fura. Eddig csak a joghurttal volt ilyen. Ha vettünk joghurtot, akkor ugye neki is és nekem is és ha ne adj Isten én véletlenül az Ő joghurtját ettem meg akkor állt a bál .... De most ez??? ez kicsit meglepett....

 

Nem megy már a háton fekvés pár napja. Kifejezetten rosszul leszek, ha háton kell feküdnöm vagy ülnöm... Elfogy a levegő és szédülök.... A jobb oldal is valamiért csak behatárolt ideig megy. Így kizárásos alapon már zsibbad a bal oldalam.... nem baj lesz ez még íccse.

 

Na és igen, azon gondolkodtam el, hogy létezhet e , hogy pszihésen szédülök? Gyakorlatilag hónapok óta 4 fal között vagyok. Itthon nincs is semmi baj. De amint elmegyek bevásárolni vagy egyáltalán emberek közé, akkor szédülök. (hozzátartozik, hogy van kis csigolya problémám, de azt a szédülést felismerem, ez nem az...) szemüveges is vagyok, de nem igen hordom, a múltkor felvettem, de úgy csak rosszabb volt. Szóval arra a következtetésre jutottam, hogy lehetséges e, hogy elszoktam a civilizációtól, hogy hónapok óta csak 4 fal közt vagyok és ezért lehet e , hogy odakint szédülök?

 

600mg Magnézium. Ha kevesebbet szedek egyszerűen annyit görcsölök, hogy.... sokat. Napi 10nél bőven többet. Tegnap is csak 450-et szedtem be és egyzserűen óránként vagy 5ször begörcsöltem. 600mg-tól noralizálódik, olyan napi7-8ra.... de féltem a májamat is, mert azért 600mg az mégiscsak egy jó dózis. És hónapokon keresztül még... hát nem is tudom... de ugyi még minimum 7 hét...

 

Van még egy adag babaruha, amit ki kell mosnom. 3 napja leraktam az előtérbe (ahol normál esetben a legtöbbet fordul meg a kutya), hogy had kerülgesse kicsit nézegesse. Egyelőre bagózik rá szép magyarul. Tény, hogy ez még nem Bende szaga, de gondoltam, nem baj, ha ott hagyom pár napig.  (ugyanis mikor a babakocsit megvettük, akkor azért nagyon mérges volt, nagyon megugatta és megmorogta, akkor azt is beállítottuk a nappaliba, de azóta is mérges rá. Már nem ugatja minden nap, de oda-oda morog neki.)Ma kimosom a kis cuccokat.

Pocakfotók, majd jönnek még ma. (Bár ugyanakkora két hete :o) )

Ma lesz a Dunán lampionos felvonulás :o) Úgyhogy időben lemegyünk Roberttel, csinálok fini piknik kosarat és a Duna partról fogjuk nézni, miközben piknikezünk :o)

No, hát hirteleny ennyi...

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr231306646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monyeszka 2009.08.13. 11:53:21

Egy valamit mondj már meg nekem hogy miért nem ad neked abból a csipszből? Nem értem gondolkodom azóta is. Ilyen fukar vagy félti az alakod? Nyugi jól fogod bírni a strapát ha elutaztok. Bende is tuti élvezni fogja.:)
Pocakfotót jó hogy raksz fel köszi. Bizti hogy nőtt a 2 hét alatt csak te nem veszed észre.:)

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.08.13. 15:06:44

A görcsölést nagyon sajnálom, lehet kellene beszélned a dokiddal.... főleg, így utazás előtt. A szédülés szerintem lehet pszichés :) Vagy a vérnyomásod alacsony.

Csipsz: szerintem ez ultragáz :SSSS én tutira a nyakába öntöttem volna a zacsi tartalmát, hogy pukkadjon meg. Enyém? Tiéd? nem inkább miénk??? Bocs, de szerintem ez túl megy a hülye dolgokon...
Neveld meg ;) Egyébként van tesója, vagy egyke?

Csigamami 2009.08.13. 16:03:07

@Monyeszka: Egyke és hülyül az esküvő közeledtével. Mással nemtom magyarázni.
@vicger: Ó már sokszor átbeszéltük. Ő is soknak tartja a 600-at, ezért csinálok néha 450-es napokat. De olyankor eldurvul. De azt beszéltük, amíg megy, addig 450-es és 600-as napok váltják egymást...
A vérnyomásom most rendjén és az is egy más fajta szédülés :o) Jó vagyok szédülés terén, egyedül kb 5 féle szédülést vagyok képes magamnál megkülönböztetni... sajnos... (ez sztem is pszihés lesz)
ÁÁÁÁÁ nincs tesója, egyke fiú gyerek, egykefiúgyerekhez illő anyukával...

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.08.14. 23:54:27

ajajjj, egyke... részvétem! :) Jól meggondoltad ezt az esküvőt? ;))))))))


süti beállítások módosítása