Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Hétvége

2009.08.10. 10:26 - Csigamami

Péneteken megvettük az esküvői ruhámat és Robertnek is beszereztünk az esküvőhöz még egy pásszentos cipőt, zoknit, már csak ing hiányzik neki.

Aztán mivel itt a városban, ahol élünk (Straubing) van Németország második legnagyobb sörfesztiválja, ami pénteken kezdődött, este még lenéztünk. Undprító nagy tömeg volt. Nem szeretem a tömeget. Meg persze totál sok részeg, akik egy picit sem figyelnek az emberre. Úgyhogy csak mentünke gy kört, de azt is úgy, hogy Robert úgy óvott minket bendegúzzal, hogy na. Szorosan átölelt és a keze folyamatosan a pocakom előtt volt, s ha úgy ítélte meg, hogy valaki veszélyesen közeledik felénk azt egyszerűen félrelökte. De abszolút nem finoman. Komolyan féltem, hogy valaki megveri :o).... Ettem, üvegezett egzotikus gyümölcs nyársat :o))))))) Hmmmmmm... egy éve vártam erre. Mert ezt csak itt lehet kapni, sehol más egyéb sörfesztiválon, rendezvényen sehol. Csak és kizárólag itt. Volt rajta eper, kiwi, ananász, kókusz, datolya (amit kidobtam, mert nem szeretek), szőlő, barack és mindez ilyen átlátszó (gondolom cukor) sziruppal bevonva. NYAMMMMM! :o)

Szombaton reggel felkeltünk, megkajáltunk és mentünk Regensburgba, mert elkészültek a gyűrűink :o) Csodásan szépségesek :o) Utána haza, bevásárolni, aztán haza kipakolni. Gyorsan rendbe szedtem a konyhát és irány Robert haverjához (jövendőbeli keresztpapi). Most jött meg Egyiptomból, megmutizta a képeket meg mesélt kicsit, aztán összeszedte magát (bajor népviseletbe) és levittük a fesztiválra, megbeszéltük, hogy később talizunk, de mivel egész nap nem ettünk semmit, gyorsan hazajöttünk én meg főztem kruplit halacskával. Megkajáltunk, összeszedelőzködtünk, átugrottunk gyorsan Robert szüleihez, megmutatni a délelőtti szerzeményeket és utána megint lehúztunk a fesztiválra. Még undorítóbban sok-sok ember.... De ettem óóóóóriás palacsinktát :o)))) Amúgy mind a ketten amúgy is idegesek voltunk, mert előtte veszekedtünk. Szerinte neki, sztem nekem volt igazam.

Veszekedés: Ugye ott vagyunk a szülőknél, az ő új autójával. Most vett egy Audi A6-ost asszem egy vagy másfél évest. Nekem meg van egy Ford Focus C-Maxom, ami 3 éves és a szüleimtől kaptam anno. Mikor elindultunk, hogy lemegyünk a fesztiválra, anyukája férje megszólal, hogy előtte guruljunk haza és cseréljünk autót, mert hátha valamelyik részegnek eszébe jut autót rongálni és akkor ne már az Audit. Én meg először csak jót röhögtem és röhögve mondtam, hogy ja haha, akkor inkább az én autómat rongáljk, nem? ( de én tényleg nem vettem ezt komolyan... ) erre elkezd velem kiabálni anyukája férje (anyukája meg pofákat vág, Robert vörösödik), hogy én már milyen vagyok, az én autóm egyébként és csak egy szar halmaz (pontosan ezekkel a szavakkal), hogy gondolhatom, hogy az Audival menjünk le. Na a hangnemből ekkor fogtam fel, hogy ők igenis nem viccnek szánták ezt a kijelentést. Aztán Robert se puszi se pá kirángatott a szüleitől és akkor meg mertem kérdezni, hogy mégis mi a baj? Erre rávágta, hogy TE (azaz én... ). Mondom ne haragudj, de mégis miért? hogy lehetek én ennyire hülye, az Audi egy zsír új autó és bal bla bla. na akkor mondtam, hogy na ne is haragudj, új vagy nem új autó. Ha nem lennék ennyire laza, vagy nem vettem volna viccnek ezt az egészet, akkor akár meg is sértődhettem volna. Persze rongálják inkább az én autómat. Na akkor kiakadtam.

Azt már írtam többször, hogy a szülőkből lassan kezd elegem lenni, de most már határozottan kicsit sok. Aztán mindenki eldöntheti kinek van igaza. Én még mindig tartom magam ahhoz, hogy nekem... mindegyis.

Vasárnap: Mivel ugyi a szombat elég mozgalmasra sikeredett vasárnap egész nap fájt a pocakom, inkább görcsölt. Vagyis, mintha a méhemnek izomláza lett volna.

A fesztivállal párhuzamosan fut a legnagyobb építkezési kiállítás is, ahova tudtam, hogy Robert le akar menni a szüleivel. (nekem nem volt hozzá kedvem...) Délelőtt fél 10 kor le is léptek, mondván, hogy délután olyan sokan lesznek, hogy akkor nem akarnak menni. Oké semmi gáz. Én szépen felkeltem, megreggeliztem, letusoltam -egyzserűen összekészítettem magam. Aztán megfőztem az ebédet (Rácz husit -nyamm de finom lett :o) ) elmosogattam, rendbe raktam a konyhát, kivasaltam a baba cuccokat, szépen elrendeztem őket. Akkor már 2 óra volt és kezdtem kicsit ideges lenni, hogy basszus nem hiszem el, hogy nem talál haza ebédre. vagy ha esetleg még nem végeztek a kiállításon, akkor küldjön rám egy sms-t, mert már éhes is vagyok és ennék, szívesen megvárnám, de mindegy. se sms, se hívás se semmi... Egyébként a kiállítás nem attól nagy, hogy valójában nagy, hanem, hogy sok kiállító van azaz sok cég és minden építkezéssel kapcsolatos dolog. Na igaziból őket csak a napkollektor érdekelte. 3 órakor még mindig semmi.... Na akkor megkajáltam egyedül és már meglehetősen ideges voltam. Különösen, hogy megpróbáltam rátelefonálni és nem volt kapcsolható. Na akkor tudtam, hogy már réééég nem a kiállításon van, hanem ismét a szüleit választotta vasárnapi programnak. Merthogy Straubing kb. egyetlen pontján nincs térerő és ez bezony a szülei háza. Nem kapta meg sem az smsem sem hívni nem tudtam. Nyílván olyan ideges voltam, majd elszálltam. S akkor bevágtam amgam a kocsiba, s elindultam a csajokhoz Regensburgba. Igenám, de amúgy is fájt a pocakom, mint írtam, rettenetesen ideges voltam (sajna sírni nem tudtam, pedig legalább kijött volna a feszültség) és az auótópályán félúton úgy begörcsöltem, hogy azt hittem (de komolyan), hogy na most beindul a szülés. Gyorsan megáll, visszafordul, haza, lefekszik. Persze Robert még sehol. Az smst először 4 órakor kapta meg. na akkor tudtam, hogy 5 percen belül itthon lesz, mert most jött ki a szülők házából... Így is volt.

Természetesen nem értette mi a bajom. Szerinte Ő 7 órán keresztül a kiállításon volt. Mondtam oké, etgyük fel, hogy elhiszem. miért nem tudott egy smst küldeni, hogy bocsi tovább tart, nyugodtan egyél egyedül vagy hogy kicsit később jövök, vagy hogy nincs kedved lenézni vagy egyszerűen felhívni, hogy elhúzódott. Persze erre nem tudott válaszolni. Mert ha így lett volna, sem hívott volna fel, 1. az pénzbe kerül, 2. soha nem lett volna így, mert pontosan tudom, hogy ilyen helyen msáfél óránál többet nem bír ki....

Mindegy nyílván éhes sem volt. Na miért nem??? Mert anyukája főzött neki ebédet és meg is etette csöppnyi fiát. De hogy annak is annyi esze ne legyen, hogy édes fiam vasárnap délután mondjuk már 2 óra van és otthon ül a terhes mennyasszonyod, nem kéne tán haza menned.... De nem kicsi édes nyuszi fiacskám..... gyere ide anyucihoz, hetente csak 5ször látlak.... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá...

Na mindegy, lehet csak a hormonok tengnek túl bennem, vagy kitört rajtam a terhességi hiszti, de ezeket a dolgokat nem tartom fernek és a tököm tele a szülőkkel.

 A lényeg Robert van azóta is megsértődve. Én nem fogok neki nyalizni.... majd megenyhül... vagy nem...

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr211299862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cézár imádó 2009.08.10. 11:42:08

Nálunk nem kell elmenni sehová... anyós és após csak egy emelettel lakik alattunk... Gondolhatod... Én aztán megértelek....

Csigamami 2009.08.10. 11:52:04

@Cézár imádó: Jajj Istenem! Az szörnyű lehet :os .... Nekem alapból nem lenne a szülőkkel bajom, de a heti 5szöri szülőlátogatás sok (k) ..... meg ahogy beleszólnak az életünkbe... Robert nagyon irányítható. Anyuka által meg pláne....

Cézár imádó 2009.08.10. 12:37:32

Tegnap az anyukával azt voltam kénytelen megvitatni, hogy miért pont a konyhába akarom tenni az új mosógépet az ő könyvtárszobája fölé, és miért nem a két emelettel alattunk lévő mosókonyhába. Talán azért, mert nincs kedvem a ruhákat és a gyereket majd fel-alá hurcolni...

Csigamami 2009.08.10. 12:52:39

@Cézár imádó: na ezen a vitán én már túl vagyok.... ők mindenképp az épülő ház pincéjébe akarták erőltetni a mosókonyhát, mert ez a németeknél így szokás. Én meg mondtam én magyar vagyok és én magyar fogok mosni, úgyhogy az épülő házban fent lesz a mosókonyha punkt és tum. Először én is a konyhába akartam a gépet, de közölték, hogy az asszociális... mondtam leszarom. De így még jobb, hogy van külön helyiségem mosni. Persze, majd fel -le rohangálok először a mosatlannal, utána meg a mosott ruhával. ha ha ha...
szreintük ez a leghülyébb megoldás, amit tehettem, de ŐK NEM SZÓLNAK BELE... mondtam helyes!
Ezután megvitattuk, hogy miért kell nekem öblítőt használni, mert mindig VEGYSZER SZAG marad utánunk, ha ott voltunk náluk... ÁÁÁÁ

Cézár imádó 2009.08.10. 12:55:54

@Csigamami: úgy látszik, hogy mindenhol ugyanaz a műsor... csak engem már nem érdekel... azt csinálok amit akarok :)))

Monyeszka 2009.08.10. 14:45:20

Teljesen megértelek az anyósoddal kapcsban. Az én páromnak is ilyen az anyja és már nekem is az agyamra de néha a párom is mert ő is az anyja seggébe van ragadva. Mi basszus hányszor majdnem szét mentünk a drága köcsög anyja miatt. Mert hát nálunk nekem soha nem volt igazam semmiben csak a jó anyjának. Na akkor gondolhatod én is csípem a búráját a nőnek. Á a hideg ráz tőle. Ő is állandóan csalja hogy menjen fel stb mert rég volt aha kb 2 órája meg a feszt hívogatja amiből már elegem van kicsit. Nem gondoltam volna hogy így megfogom szívni. Sajnos nekünk ez jutott.Én már attól félek hogy a gyerekem nevelésébe is bele fog szólni de akkor elküldöm a sunyiba. Mondjuk már most dirigál. ÁÁÁÁÁ De fel a fejjel lesz ez még így se

Csigamami 2009.08.10. 14:53:39

@Monyeszka: Persze, ez is ismerős. Nálunk már most arról megy a téma sokszor, hogy anyuka már most sajnálja a gyereket, mert :

1. magyarul is beszélni fog (minek?)
2. naponta fürdetve lesz (teljesen tönkre teszem a bőrét, elég heti 1x)
3. nem kívánom 3 hónapos koráig bezárólag megkereszteltetni (pokolra jut szegény gyerek)
4. ha az anyja (vagyis az én vallásomat-evangélikus) kapja ki lesz rekesztve a közösségekből (csak és kizárólag katolikus lehet)
5. betegesnek tartja, hogy a hálószobában akarom az első pár hónapban altatni (van annak a gyereknek külön szobája)
és még sorolhatnám....
de hát szerencsére egyelőre erősebb jellem vagyok kettejüknél...

Monyeszka 2009.08.11. 09:00:36

Na hát azért ezek már nagyon durva dolgok bocsi de tiszta az a nő? nagyon nem úgy tűnik nekem :S De hagyd magad nem szabad mert rá fog nőni a fejedre

Leonine 2009.08.11. 13:06:16

Szia! Zugolvasó vagyok, gondoltam, most megszólalok. Az én anyósom olyan elviselhetetlen, hogy a saját fia megunta a dirigálást meg a folyamatos hülyeségeit, összepakolt, és elment otthonról egyik napról a másikra. Párszor volt otthon békülési szándékkal, de nem jött össze, azóta nem is próbálkozik, már évek óta nem látta őket.
Mi lassan 5 éve vagyunk együtt, és még soha nem is találkoztam a szüleivel, még a tavalyi esküvőnkre sem hívtuk meg őket. Eleinte persze szívesen találkoztam volna velük, de később, miután a férjem mesélt róluk, már nem bántam, hogy nem tudtam még beszélni velük. Most, hogy ilyeneket írtok a drágalátos anyósokról, azt hiszem, nem is fogom bánni, hogy nekem "nincs".

Egyébként szeretném linkelni a blogodat, ha nem gond! :)

Csigamami 2009.08.11. 13:18:04

@Leonine: miért lenne gond :o) Szeretek mindig az új zugolvasókról értesülni :o)
Amúgy lehet majd kicsit javítanom kell magam, mert alapból nekem nincs gondom a szülőkkel. Csak annyi, hogy sok belőlük. Ha mondjuk heti 2x találkoznánk csak, sztem nem lennének ilyen problémák. amúgy kedvesek meg segítőkészek, aztán vannak dolgok amiket csak el kell engednem a fülem mellett. Csak ha napi rendszerességgel kell ezeket a dolgokat elengedni a fülem mellett az a sok.

Leonine 2009.08.11. 14:35:19

Nekem anyukám is nagyon nehéz eset, elég őt kibírnom. Illetve már nem olyan nehéz, mióta 280 km-re lakom a szüleimtől, egész jól megértjük egymást. Valószínűleg igazad van, tényleg a napi találkozással lehet a gond.


süti beállítások módosítása