Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Jó reggelt meglepi á lá kutya 2. felvonás

2009.08.06. 08:45 - Csigamami

ESKÜSZÖM nem szoktam drága cipőket venni... de gondoltam most veszek egy olyat, ami a terhesség végéig tuti kitart és akkor is jó, ha mondjuk vizesedek. Ezért vettem egy gyönyörű Buffalo balerinát és hogy mindenhez felvehető legyen természetesen fehérben. Gyönyörű fehér bőr az egész és a pereme selyem.

Tudjátok mekkora egy 36-os cipő??? Nincs 30 cm... Ami azt jelenti, hogy a 160m2-es házban (mivel nem raktam be tegnap a szekrénybe)az 1 pár 2x nem egészen 30 cm-t foglalt el.

Na hova hányt a kutya??????? Na hova??? Hát persze, hogy a cipőbe bele, mert miért is ne?!

Azt tudom, hogy nem kedveljük egymást a kutyával, csak mint járulékos cullang elfogadtuk egymást. De azért én sose hánynék mondjuk a helyére vagy szarnék a táljába... Tuiti direkt csinálta. De éééén úúúúgy megszivatom ezt a dögöt, de úúúúgy.

És akkor természetesen néz rám boci szemekkel, hogy őőőőőő ugyan nem tehet róla... Nem a fenét nem. DIREKT CSINÁLTA.... grrrrrrrr

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr671292011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cézár imádó 2009.08.06. 09:59:12

Mit mondjak... elég kellemetlen lehet egy ilyen döggel egy lakásban élni... Nem irigyellek érte. Szerencse, hogy legalább a szőrére nem vagy allergiás. Én semmiféle állattal nem élhetek egy légtérbe, pedig a macskákért oda meg vissza vagyok...

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.08.06. 10:00:04

jaj bocsi de ez nagyon kemény :D TUti direkt! a mi macskánk meg azt csinálja, amikor leülünk enni, és kér kaját, ha nem adunk elmegy k@kilni az almába, ami a konyha melletti kamránál van... direkt!! :D

Csigamami 2009.08.06. 14:19:59

@Cézár imádó: nem baj majd én kicseszek vele, de úúúúgy.....
@beo: Kiröhög.... képes és kiröhög!!!!!:o))))))))))))))) Most mit mondjak én is csak röhögök :o) ez egy idióta kutya...
Ezek szerint Szaros, nem véletlen szaros :o))))) hhehe :o))))))


süti beállítások módosítása