Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Ma ugy vagyok, hogy...

2009.07.30. 10:52 - Csigamami

jol vagyok es messze vinnelek..... tararararararam-pam pam pam pararam :o)

 

Igazibol miota elkezdtem jol lenni, azota minden ok :o) (kop-kop-kop) Elek mint ha a vizben :o)

A terhessegem elsö egybefüggö 4 napja, amikor az eg vilägon semmi bajom nincs :o) es ezt elvezem. Anya nagyon pozitivan közölte, lehet ez nälam csak eddig tartott. Adnä Isten! De nem vagyok moho. Viszont ha az esküvönkig kitartana ez az ällapot annak örülnek. Legkesöbb azaz aug. 22ig.

Tegnap voltak itt a csajok :o) Kis Falatom es Puna läny :o) Köszi Puncik! Es egesz delutän punciskodtunk :o) Meg kell hagyni, eleg pocakorientältak voltak, de hät Bende 2 napja nyugdijas napot tart. Gondolom mikor elzsibbad valamilye akkor hajlando megfrordulni, mert egyebkent nyugi van :o)Meg apäjänak sem hajlando rugni egyet se nem. Nekem is csak nagy könyörgesek ärän. Na de jolvanna, besztos färadt. Eletjelet meg folyamatosan kapok töle, ugyhogy rendjen is vagyunk.

Na nekiällok akkor a babacuccok polirozäsänak :o) Häny fokon mossam? 60?

Sajnos  a mäsodik kerdesemben sokan nem tudtatok segiteni, ugyhogy akrobatikus mozdulatokkal oldom meg mostansäg a välsäghelyzetet. De azert köszi mindenkinek, aki reagält :o)

Amit meg eszrevettem. Färadekony vagyok, de tenyleg. Nem vagyok rosszul, de mondjuk egy seta alatt neha meg kell älljak szusszanni egyet, arrol nem is beszelve, hogy este fel 10kor, mint akit agyon ütöttek alszok, s mostansäg meg a pisi szellem sem tud ebböl az ällapotbol kizökkenteni. Reggel 9ig durmolok, mint valami mormota.

Na most menek is mert sok dolgom van meg mära.

Tina Dävid babäja nemsokära kint van :o)))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr821277230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.08.01. 18:23:13

Örülök, hogy ilyen jól vagy. :)


süti beállítások módosítása