Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Olyan pozitív vagyok, hogy na

2009.07.09. 22:41 - Csigamami

Most, hogy a pocak keményedések nagyjából rendben, azaz kellőképp redukálódtak ahhoz, hogy ne kelljen magam agyon aggódni, a pocakom sem fáj annyit és annyira, amennyire ezelőtt, tehát mondjuk a terhességem terhesség részével most nincsenek gondok (kop-kop-kop), természetesen jönnie kellett valaminek nehogy má unatkozzak.

Ittenfele az a neve, hogy emésztőrendszeri-influenza. A terhességem legelején kapott el egyszer (akkor apácskát is nagyon) és most valószínüleg. A baj csak annyi vele, hogy én életemben 3szor hánytam (mert ugye ennek a tünetei hányás, hasmenés max. láz és gyengeség...) Na mármost, abból kifolyólag, hogy én hányni nem tudok, csak böfögöm egész nap a gyormorsavat felfele és szarul vagyok, ilyenkor néha a vérnyomásom kicsit elmegy szabira, étvágyat persze semmi és olyan gyenge vagyok, mint egy kiscica. Ma eljöttem a munkából már negyed 6kor, mert készen voltam. (7ből csak 3an voltunk, mert a többiekben semmi nem marad bent... nem is tudom, talán így jobb, hogy "csak" szarul vagyok...)

Attól nem félek, hogy Bendének baja lenne tőle, legalábbis, amíg nincs lázam. Na ez sem fordult többször elő az életemben, mint a hányás. Max hőemelkedés...NA nem is vágyom rá. Most viszont megyek alcsiba, holnap kezdődik a hétvége :o))))))))

JA és fejfájás ingyé nálam-tőlem elvihető.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr11237367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása