Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Magyarország :o)

2009.06.21. 11:51 - Csigamami

na szóval:

Azért nem jelentkeztem eddig, mert Magyarországon vagyok ismét. sajnos papamaci otthon maradt.

Tegnap volt az én kicsi öcsémnek a 18. szülinapja :o) Olyan picike nyuszifülecske- volt még nem olyan régen... Most meg?!? Rohan az idő.... felnőtt ember!!!!! Az én kis szarcsimbókom.... Pedig még emlékszem, mikor nem is beszélt, csak annyit mondott- "Tátátuba brümm-brümmával" ez azt jelentette, hogy mentünk autóval valahova. Vagy hogy amikor almát szeretett volna enni azt mondta "Malact" és ki be csukogatta a kis öklöcskéjét. Meg amikor kifejelte anyukám első fogait. Vagy amikor beleesett a szaros árokba (ahova a tehenek mindenét eregették bele-néha a ház lakóiét is...). Vagy amikor át kellett mennem a boltba neki lila liberoért és anyukám adott 500 ft-ot...és nem lett elég és akkor anyukám tisztára fel volt háborodva, hogy lehet ilyen drága.... Vagy amikor először megfoghattam. Vagy amikor szopizott és először megfordult.... Te jó éééééééég.... és ezt nemsokára már az én kisbabám csinálja... Az én pici öcsém meg.... FELNŐTT!!!!! SEGÍTSÉG!!!!!!!!!!

Na aztán tegnap indulás előtt még voltunk, ezen a tök sima 21. heti vizsgálaton. Hát nagyjából nem csináltak semmit, mint megnézték rendben e a méhszáj és megmutatták apájának a kis mackót. Egyszercsak nagy meglepetésünkre átkapcsolták az ultrahang gépet 4D-be :o)))) Olyan gyönyörű a FIAM!!!! SZERELMES VAGYOK BELE!!!! Természetesen apácska és én is elpityeredtük magunkat, hogy micsoda csodálatos a mi kis vackorbogarunk :o) CSODÁLATOS!!!!!!!!!!Nincsenek rá szavak! Tökéletes ez a kis lény odabent. Olyan arca van, hogy...zabálni való!!!! és már majdnem 30 cm!!!! HOL FÉR EL?!?

Aztán néztek egy vas szintet is... Mondtam a nénikének, hogy hát izé.... Mivel a hiper adag magnéziumtól olyan hasmenésem támadt, mintha nem is tudom, foggalmam sincs képes leszek e normális eredményt produkálni... De még így is tökéletes volt a vas a szervezetemben :o))))))))))))

Aztán mondtam a néninek, hogy már nem fáj és nem keményedek. Mondta, hogy az is lehetett, hogy a gyerek hirtelen sokat nőtt és ez okozta a gondokat, de ha már jobban vagyok, akkor nyugodtan visszaröffenthetek a normális kerékvágásba. Ő is mindent rendben lát :o)

Bendegúz egy ficánka. Bár most jól elfáradhatott az út alatt, mert ma még csak úgy kop-kop, itt vagyok anya, de most alcsizom módban jelentkezett. :o)

Tömören ennyi, péntekig itthon vagyok. Hiányzik apácska!

Ui.: Megvettük (azaz MEGKAPTUK a két NAGYITÓL) a BABAKOCSIT. Majd ha otthon leszek fényképezek és ide varázsolom :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr121198455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2009.06.23. 09:10:24

Tessék pihenni, kikapcsolódni! Kíváncsi vagyok nagyon a babakocsira!


süti beállítások módosítása