Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

FÉLIDŐ?!?!??!!???!!!???!!!:o)))) ((((o: '"+!%/=() :o)))))))))

2009.06.15. 10:20 - Csigamami

Félidő?!

Te jó ég?!? Már most?

Most teszteltem!!!!! Emlékszem, ahogy ott ültem reggel a wc-n, csináltam a tesztet. Belemárt, végigfut, kontrollcsík... á szuper, mint eddig...semmi... fasza, mehet is a kukába.

De ez valahogy más volt... most kivételesen kivártam a 3 percet... (Nem szoktam :o) ) 3 perc után megyek vissza a sloziba, unott kómás fejjel és..... HE?!? mi van, árnyékos a wc-nk? Na gyerünk ki a rendes fénybe. Basszus ott is 2 csík!!!!! :o)))) Jól látom?!? biztosan, mert ez nem halvány csík volt. Gyorsan oldalt is megnéztem, hogy a szivacs el van e pirisodva. EL VOLT :o)))))

S most, hogy írtam is, mintha csak tegnap lett volna :o)

MOST MEG...

FÉLIDŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!! :o)))))))))

Tyű a mindenit!!!!!!! Gratulálok neked kisfiam! Ügyes nagy Manó vagy! Okosan ficánkolsz anya hasában és már önálló napi ritmusod van :o) (Az más kérdés, hogy ezt anyával nem feltétlen egyezteted, de ráérsz majd idekint :o) ) Innentől már fogyni fognak az együtt töltött napjaink :o) Kicsi szivemcsücske, anya már nagyon várja, hogy láthasson!!!! Ölelgethessen, puszilgathasson, láthassa, hogy hogy növögetsz és milyen okos kis aztán nagyfiú lesz belőled :o) Te vagy az én kis kincsesszigetem odabent a finom meleg pocóban :o) S ha úgy döntenél, hogy türelmetlen vagy és előbb jönnél, kérlek a 7. hónap előtt semmiképp ne bújj ki! Hidd el nagyon jó odabent! Ott érik meg majd a körmöcskéd, s ha már minden rendjén van, akkor tessék csak kopogni! :o) Nagyon szeretlek kicsikém! :o)

Szóval 140 nap ennyi van még nekünk együtt pocakban döngölős időszaknak. Remélem nem lesz semmi baj és a keményedéseim is alábbhagynak, tegnap sajnos már délután 4kor bőven napi 10 keményedés felett voltam. Ma reggel fel is hívtam a doki nénim, de mint mindig, természetesen most sem ért rá. Majd visszahív... Remélem azért még 12:00 előtt, mert 12:01-től Ő már nem dolgozik...

Majd jelentkezem a friss hírekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr581185801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.06.15. 11:17:04

grattttuuu!
(Az más kérdés, hogy ezt anyával nem feltétlen egyezteted, de ráérsz majd idekint :o) ) idekint még kevésbé fogja :))

Csigamami 2009.06.15. 11:19:26

@beo: Kösziiiiiiiiiiiiiiiii:o) Azért is szép kismamának lenni, mert az embernek még vannak illúziói ;o) Már el is felejtetted? :o)

Niki- picurAnyu 2009.06.15. 13:01:36

Boldog félidőt, rohan az idő. :)

tina83 2009.06.15. 13:35:02

Gratulálok a 20.héthez!
Pont 10 hét van közöttünk! :))
Jó látni hogy nem én szenvedek csak az időtől. :)
Imádkozzunk egy kis hűvös esőért. :))

Csigamami 2009.06.15. 13:40:50

@picurAnyu: Bizony rohan :o) Nézz csak rá Kristófra, ma holnap házasodik!!!
@tina83: Igen ezt már én is felfedeztem, kereken 10 hét :o) Az idő...az idő... Hát a föld alá döngöli, az amúgy sem magas vérnyomásom. Már mikor érzem, hogy kezd bizseregni a hátam, azonnal hanyatt vágom magam, mert ilyenkor jön az hogy elfeketül.... és..... fujjjj, de utálom. Bár mondjuk nálam eddig 5 percnél nem tartott tovább, HÁL ÉG!!!

Niki- picurAnyu 2009.06.17. 14:44:34

No azt azért még ne. :)))


süti beállítások módosítása