Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Ijedtség, de hatalmas!!!!!

2009.04.30. 11:20 - Csigamami

Hát... az úgy volt....

Tegnap este átugrottunk Robert szüleihez átfutni az általunk előkészített tervet, ugyanis ma megyünk a tervezőhöz. (Pontosan hova szeretnénk az ablakokat, mennyit, nekem még ki kellett hisztiznem, hogy a wc ne a fürdőben legyen stb...) Aztán anya mondta, hogy 9 után vár a gép előtt. Így amikor hazaugrott ide hozzánk Gunther és Robert én jöttem velük. S itthon is maradtam. (Persze hogy anya nem volt a gép előtt :os, majd felhívtam, s közölte, hogy nem is lesz, mert Ő volt, csak épp azt felejetette el nekem mondani, hogy unokaöcsém nevén lesz bejelentkezve... mindegy is...) Szóval egy darabig elszöszmögtem a gép előtt, aztán lefeküdtem kicsit olvasni. Már olyan háromnegyed 12 volt és Robert még mikndig sehol. Hát felhívtam, hogy jó lenne, ha hazajönne végre. Persze jön.... Fél egykor arra lettem figyelmes, hogy valaki kutat a konyhában :os Tudtam, hogy Robert nem lehet, mert még nem ért haza. Így hát egyedül a 160 m2-es házban (természetesen kutya sincs itthon), s valaki kutat a konyhában...

Telefon, rohanás a fürdőbe (a vérnyomásom kivételesen tuti ég 200 felett volt) magamra kulcsolom az ajtót és pánik rohamban sírva hívom Robertet, hogy azonnal jöjjön, mert valaki van a házban én meg mindjárt meghalok annyira félek. Erre Ő elkezd kérdezgetni, hogy de hol van.... Elcsukló hangod csak annyit tudtam mondani, hogy lent, de jöjjön már a fenébe is. Életem leghosszabb 3 perce volt míg hazaért... Én addigra már olyan fal fehér voltam, amilyen a mseében sem létezik és úgy remegtem, mint egy kocsonya, sírógörcs, s minden ami egy pánikroham része....

Kiderült, hogy csak a házi patkány csapott ekkora ricsajt a konyhában, ugyanis felmászott a pultra és verte le a dolgokat (poharak, tányérak, ami épp ott volt) .... Rettenetesen megijedtem :o(((( Nagyon-nagyon féltem. Utána még órákkal is remegtem.

Aztán mikor elkezdtem kicsit megnyugodni, eszembe jutott, hogy Uram ISten, remélem Bendegúznak nem lett semmi baja (leginkább a tuti ég 200 feletti vérnyomásom és a nagyon-nagyon remegésem miatt aggódtam)... De aztán igyekeztem magam azzal nyugtatni, hogy a világháború alatt, sőt fogoly táborokban is születtek gyerekek, ott folyamatos volt a nyomás és az ijedelem is feltehetően jóval nagyobb. Ha azok a gyerekek egyben maradtak, akkor Bendegúz is jól van.

Hát nagyjából ennyi....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr191095246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2009.04.30. 18:48:37

Ez szörnyű lehetett, iszonyat mód meg tudok én is ilyedni.... Bendegúznak meg tuti semmi baja, strapabíró kis kölyök!!!

Niki- picurAnyu 2009.05.02. 08:36:29

Ezt még olvasni sem volt jó, én tuti összepisiltem volna magamat. :( De nyugi, a pocaklakónak semmi baja, jól van. :)

cs. · http://gyermekmegorzo.blogspot.com 2009.05.03. 17:29:22

Patkányt tessék eltávolítani, ne hozza rád a szívbajt :/

Csigamami 2009.05.03. 22:09:44

@cs.: Ähh mär 3 hete szenvedünk vele...a legkevesebb, hogy a szivbajt hozza räm... A legjobban a betegsegektöl felek, amiket terjeszt. Arrol meg mär nem is beszelve, hogy annyira rohadt büdös van mär a konyhäban, hogy az valami iszonyat. Beepitett az egesz es szet szedni sem tudjuk :o( De ha 3 napon belül nem sikerül elkapnunk, megbeszeltük, hogy szetverrjük a konyhät es majd összepuzzelezzük valahogy utäna. Szörnyü, undoritoan büdös :os es mäszkäl a konyhäban jobbra balra :os pfujj, rosszul vagyok töle :os


süti beállítások módosítása