Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Nagy DILEMMA

2009.11.30. 17:13 - Csigamami

Hjajj...

Az van, hogy nem tudom, hogy mikor es mikor cselekszem jot. Mert eddig vilägos volt, hogy ha beväsärolni megyek, akkor leadom a nagyszülöknel Bendet, mert meg kicsi. Na de most jutottam el arra a pontra, hogy meddig nem viszem be emberek köze? Vilägos, hogy kicsi meg minden, de burokban sem akarom nevelni. Az a gond, hogy most influenzäsan köhögös idöszak van. Sok hülye ember betegen megy beväsärolni, köhög, tüsszög (räadäsul a nemet nagy paraszt, mert a kezet azt nem hasznälnä arra, hogy eltakarja a szäjät, vagy ha hasznälja, akkoris zsepi nelkül es simän megfogdozza az ezt meg azt... na mindegyis) meg minden.

Igazibol feltem ezt a kisvackort, mert nem kene neki ilyen picin akärmit is összeszednie.

Viszont ha arra gondolok, hogy meddig akarom ezt csinälni arra meg nem tudok välaszolni. /Persze anya baromi egyszerüen elintezte: Ha nem lenne hova vinned, mär kenytelen lettel volna bevinni...- oke, de van hova vinnem /

Mert ha mondjuk a 2 honapos oltäsig itthon tartom sem lesz semmivel jobb utäna, mert az influenza meg minden az itt van minimum februärig. De addig meg lehet nem kene bentartani. Szoval nem tudom mi lenne az egeszseges... :os

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr471564131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babka77 2009.11.30. 17:36:05

jájj.. ez nehéz ügy én sem tudom hogy csináljam majd..egyenlőre csak laza séták vannak mindenféle konkrét program nélkül..

Szerijucus 2009.11.30. 19:18:34

Asszociálódni első körben nem a bevásárlás a legjobb, de néha a kényszer nagy úr. Mi hat hetesen mentünk először kettecskén bevásárolni, mert apjuk már kész volt idegileg tőle, nem bírja a vásárlást. Segítségem meg nincs más. Én most is a picurral kettesben járok, influenza ide vagy oda, enni stb... kell, egyedül meg nem jön haza. De Neked van más lehetőséged, majd mentek tavasszal együtt, addig meg szerintem jobban jársz, ha csak a parkban lát embereket:)))))

cuki-es-panni · http://www.pottyospanni.freeblog.hu/ 2009.11.30. 20:13:11

Én nem viszem Pannit vásárolni, pedig hat hónapos múlt. Ha nagyon muszáj (nem tudom senkire bízni) akkor munkanapon, délelőtt megyünk. De igyekszem nem vinni. Ahogy gondolod, én így csinálom..

Zsiribiri 2009.11.30. 20:56:49

Halihóóó! :)

Mi már túl vagyunk Emmával a vásárláson (tényleg a kényszer nagy úr..., de erről majd a blogban, ha bepótoltam a lemaradásomat)! Én is féltem, hogy mi lesz, de eddig kopp-kopp, semmi! Mondjuk ne egy plázával kezd, hanem vmi kisebb közösséggel!

Most már én is rendszeres olvasó leszek :)

Puszi!

Zsiribiri 2009.11.30. 20:57:20

Jaajjjj! Regi voltam! :D (Anyafej)

Ildikóka 2009.12.01. 15:41:55

Én a 9 hónapos Pannimmal mostanában, ha csak lehet, hanyagolom a nagybevásárlásokat. Amikor kisebb volt, tavasszal, 2 hónaposan mentünk először együtt tescoba vásárolni, de hát az nem volt köhögős-influenzás időszak. Most úgy vagyok vele, ha nem muszáj, márciusig nem megyünk ilyen helyekre. Már volt beteg, "csak náthás", 7 hónaposan, de nem akarom mégegyszer, illetve túl gyakran végigcsinálni vele a betegeskedést. Nincs annál szívfacsaróbb, mint amikor a pici poronty lázasan-náthásan sír, Te pedig nem tudsz segíteni... Bende még nagyon pici, szerintem hagyd nyugodtan a nagyszülőknél!

koalány 2009.12.01. 20:59:34

Szerintem ha meg tudod oldani, ilyen piciként még ne nagyon vidd zsúfolt helyekre. Fog még sokat járni emberek közé! (Persze más lenne a helyzet, ha nem lennének nagyszülők, de így szerintem használd ki ezt a helyzetet)

Niki- picurAnyu 2009.12.02. 09:01:24

Szerintem se vidd még ilyen időszakban ilyen "tömegbe". Sétálni ilyenkor már természetesen lehet menni, az más, de Kristóf olyan 2 hónapos lehetett mikor először befutottam vele a boltba, és az már nem az influenzás időszakban volt.

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.12.03. 14:42:14

Mi Barnussal a kórházból is sétálva jöttünk haza. És boltba is vittem, max nem engedtem, hogy ráhajoljanak megnézni, tudod, jajjdekispici, meg lány? :DDD Én mindig azt gondoltam, hogy a babakocsiban valamennyire 'védve' van, szopizott is. Mi minden délelőtt vásároltunk, pedig az emberek itt sem híresek azzal, hogy foglalkoznak más óvásával. Pl kenyerekre nagy tüsszentés stb :S


süti beállítások módosítása