Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Nem alszik

2009.12.02. 12:48 - Csigamami

Nem alszikm, hät nem alszik!!!!! Most vegre megint, ugyhogy nagyon gyorsan irok csak es rövidet.

Olyan vagyok, mint egy mosott sz@r - bär fogalmam sincs milyen az. Mint egy robot csinälom csak a kis dolgaimat. A gyerek üvölt es üvölt. Nagyon hasfäjos lett, hiäba espumisan, infacol, nem segit semmit :o( Csak sir es sir keservesen :o( nekem meg megszakad a szivem, mert segiteni nem tudok....

Tegnap 3szor estem el, a färadtsägra fogom (ejjel sem alszunk, vagy csak a pocakomon hajlando aludni, de akkor en nem tudok... ). Kiestem az ägybol... sikerült ugy beütnöm a bokäm, hogy 3szorosära van dagadva es alig tudok räällni, leestem a lepcsöröl (gyrek a kezemben volt, de sztem sok sok vedöangyal volt körülöttünk) es megeccer elestem a konyhäban is... A terkep es a läbam között sok különbseget nem lätok ... söt domborzati terkep :o))))) hehe, az tök dräga amugy.... Felrakom a läbam tesz-veszre :o)))) na jo felreteve a poent... kivagyok kicsit. Roberttel folyamatosan veszekszünk. Nagyjäbol leszarja a fiät, napi 10 percet szentel neki, de aztän ha ordit mär nyomja is a kezembe... S persze gyerek meg häztartäs mellett elvärnä, hogy meg az epitkezessel is en foglalkozzam.... na de hagyjuk is. Meg azert is folyamatosan veszekszünk, mert en magyarul beszelek a gyerekkel. Märpedig 2 nyelvü nevelest fog kapni, ha reszt vesz benne az apja, ha nem! Ehhez tartom magam. Persze ideges, hogy igy a gyerek csak magyarul fog tudni, hiäba magyaräzom neki az alätämasztott pedagogiai es pszihologiai reszet, leszarja. S nem is beszel  Ö a gyerekhez, mondvän, hogy felesleges, mert ugyis csak magyart hall... Aztän en ezen a ponton mär nem vagyok hajlando toväbb vitatkozni, ha valaki ennyire hülye, hogy nem kepes megerteni, hogy senki az utjäba nem äll, vagy vägja le a nyelvet, hogy Ö is beszeljen a gyerekkel, akkor sajnälom. Majd irok a 2 nyelvü nevelesröl is posztot. Pro-kontra. Nagyjäbol csak pro van, a kontra csak az idegbeteg apja. NA jo azert nem teljesen, de ez egy mäsik poszt lesz...

Ma jönnek a csajok, miki ajändeknak alväst kapok tölük :o) Szoval nagyon jofejek :o)

na megyek,.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr131568623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eriberi33 2009.12.02. 16:37:11

Alvásra nyűgösségre: próbáld bebugyolálni, jó szorosan, és csisssssegj neki +cumi a szájába! Így kicsit "bent" érzi magát, és megnyugszik (egy kicsit legalábbis... és nem mondom, hogy le fogod tudni tenni, de legalább csendben lesz...)

Kétnyelvű nevelés: de a nagyszülők németül beszélnek hozzá, nem? (beszélnek hozzá egyáltalán??) Robertnek is meg fog jönni a hangja, mikor már "lehet mit kezdeni" Bendével... Amúgy szerintem nem is lenne jó, ha TE németül beszélnél hozzá, mert az NEKED TANULT nyelved, NEM anyanyelved, és a bébi is megérzi a mesterkéltséget... Úgyhogy sztem jól csinálod! ;)

Niki- picurAnyu 2009.12.03. 09:47:21

Kitartást! Egyszer ez is elmúlik.
Pocakfájásra meg lehet próbálni a Chamomillát is, 1 golyócskával ajánlotta anno a védőnőnk.

tina83 2009.12.03. 10:06:17

A pocakfájás nekünk is sok bajlódást okozott, és bár azt mondják 3 hónaposan ez megszűnik, nekünk nem így volt ... mi 3 hónaposak és 1 hetesek voltunk mikor látszólag is minimálisra csökkent a pocakfájás ! :))
Tarts ki, szerintem ha túl vagy az első 3 hónapon akkor már minden kicsit jobb és könnyebb !!! :)

Heni85 2009.12.03. 12:17:59

Kitartás Réka!
Szerintem nagyon jó, hogy magyarul beszélsz Bendéhez. Igenis meg kell tanulnia az édesanyja anyanyelvét is. Robert, meg a német nagyszülei, később pedig a kis barátai úgyis németül fognak csacsogni vele. Biztos vagyok benne, hogy gond nélkül el fogja sajátítani mindkét nyelvet és milyen nagy előny manapság, ha valaki már kicsi korában több nyelven tud kommunikálni.

koalány 2009.12.03. 14:12:08

Szia! Nekünk pocakfájásra a Gripe Water nevű "csodaszer" jött be.
Remélem sikerül aludnotok!
Az még csak előnyére válik, ha kétnyelvű lesz Bende :)

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2009.12.11. 19:20:31

A kétnyelvű nevelés tényleg nem megy másként, csak úgy, ha te magyarul, Robert pedig németül beszél a gyerekhez. Kizárólag! Keverni nem szabad...


süti beállítások módosítása