Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Nyügös, nyügös, nagyon nyügös

2009.11.28. 19:09 - Csigamami

Nyügölödös napunk van.

Egesz nap nem alszik Bende, vagy ha alszik akkoris kviccsog közben, levegö utän kapkod, keservesen felsir pär pillanatra, nyom...szoval nem jo sehogy. Nemis aludt talän egesz nap 2x1 orät reggel 9 ota. Mostmeg mär sztem annyira älmos meg färadt, hogy ezert nem alszik... Azt hittem ehes, akkor gyakorlatilag delutän 4ig egyhuzamban etettem. Na persze akkor meg 5ig egyhuzamban hänyt. (nem bukott, hänyt)

Aztän mär kinomban felhivtam anyät, hogy pelus tiszta, ehes nem lehet, pocak nem fäj, jätszani is jätszottunk, de megunta, sehogyse jo, mi a baj. Mert ha csak tudnäm, hogy nincs semmi baj es csak nyüsszög, akkor hät tegye... nade milyen anya vagyok en, hogy nem sikerül egesznap räjönnöm, hogy mi a baja a gyereknek? Mi van ha tenyleg valami baja van, csak en nem jövök rä, szegeny meg szenved, vagy mittom en... Viszket a talpa, vagy valami belement a szemebe, fäj a feje, vagy kapar a torka vagy szoros a kisnadrägja (azt mär levettem rola), szoval ezek igazän mind kellemetlen dolgok es en nem jövök rä... :o(

Anya szerint vannak nyügösködös napok, amikor az ember legszivesebben betolnä a fiokba a kisnyuszkot... Na ott meg nem tartok. Csak attol felek, hogy mi van ha megsem nyügös nap van, csak valami nagyon kezenfekvö dolog es en hagyom a kismackomat szenvedni. Cuclit dugok a szäjäba, mert akkor kurzfristig nyugi van... most kb. 20 perce alszik, de aztis csak ugy ...naja... de mär ebredezik megint :o(((((

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr821559271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerijucus 2009.11.28. 21:33:25

Hát, ha nincs se melege, nem is fázik, semmi sem szoros és még evett is...... Láz, hőemelkedés?
Van, hogy csak anyuka teste nyugtatja őket meg, próbáld magadra kötni, az még el is ringatja!

tina83 2009.11.28. 21:42:31

Ilyen napunk nekünk is volt ... nagyon utáltam ... semmi, de semmi nem használt, csak sírt és sírt ... reggeltől estig csupán néhány negyed órás-fél órás alvásokkal (max. 4x). Estére már tökre elszomorodtam, és csak betettem a kiságyba, mert nem bírtam tovább. 10 perc után elaludt és reggel 6-ig fel sem kelt! :)
Sajnos tényleg vannak ilyen napok, és a mai napig fogalmam sincsen, hogy miért volt.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.11.29. 17:59:18

nem vagy Te rossz anya, ha van időd olvass engem, visszafelé, én is annyiszor de annyiszor voltam tehetetlen amikor Bazsi sírt... kitartás!!! puszi

Niki- picurAnyu 2009.11.29. 19:13:57

Ilyen minden családban van szerintem. Nálunk mindig a frontoknál volt. Kitartást!

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.11.30. 13:07:17

Barni cirka 4 hónapig minden nap ilyen volt :(


süti beállítások módosítása