Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Cicibimbó gyilkos

2009.11.23. 13:43 - Csigamami

2 esetben legyilkolja Bende az amugyis fäjo bimboimat.

1: Mi az, hogy üres a cici?!? Akkor jol megharapdälom...

2: Kakiljak vagy szopizzak? - mindegyik fontos.hmmm... na jo, akkor kakilok es közben szopizok. Bocs anya, elfelejtettem, hogy miközben nyomok összeszoritom a meg kis fogatlan pofimat! ... ( es el sem engedem mig elkeszülök, hiäba minden probälkozäsod, hogy kiszabaditsd a mär halott bimbodat... )

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr621546098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerijucus 2009.11.23. 16:28:14

Szegény, majd elmúlik:) Nekem ha üres volt nem harapta, hanem rángatta. Úgy megnyújtotta, mint a rétest, majd elengedte, szinte visszacsattant:) Na mondanom sem kell, az se jobb.

Ametiszt86 · http://lilianank.blogspot.com/ 2009.11.23. 20:27:56

NE add föl! Anyukám is hasonló dolgokat élt át mellettem, és 9 hónapos koromig tudott végül szoptatni. :)
Biztos fáj pedig :(

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.11.24. 13:31:02

én, mint annó vérző-sebes cicivel szoptató mondom, el fog múlni. és azt is tudom ,h ez most nem vígasz- amikor nekem mondták, h el fog múlni az első 3 hónapig tartó 24 órás visítás, sem érdekelt, mert én voltam fáradt.

tudom elgyötört vagy, és hulla, de Bende majd nagyobb lesz és minden könnyebb lesz. addig meg túl kell élni!

puszillak


süti beállítások módosítása