Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Komment

2009.11.21. 16:33 - Csigamami

Egyebkent is gondolkodtam, hogy irok lassan egy ilyen bejegyzest, mert mostanäban eleg sok negativ dolgot irok Robertröl. Mert most ez van, most igy vagyunk. Attol meg nagyon szeretem es tenyleg tud normälis is lenni ( ha anyosom kellö tävolsägban van ). Viszont Csibike irt ma egy kommentet es ugy döntöttem a välaszom ide is kiirom, ha esetleg valaki nem olvasnä vissza a kommenteket.

Tehät Csibi kerdese:

csibike · http://csibikeblogja.blogspot.com/ 2009.11.20. 23:03:59

Valahogy én is úgy érzem, csupa negatív dolgot írsz a férjedről, aki emiatt számomra sem szimpatikus, és ilyenkor mindig az a kérdés jut eszembe, miért vagytok együtt, miért mentél hozzá, ő miért vett el... A másik oldal meg az, hogy megértem, ha feszültségoldásként mindezt leírod a blogodba, csak nem rossz érzés, hogy szinte ismeretlen emberek (köztük én is) minősítik a férjedet, akit te elvileg szeretsz, gyakorlatilag meg gyereket szültél neki? :) Nem bántásként írom mindezt, hanem ezek a kérdések jutnak eszembe, ahogy olvaslak.
 
S az en välaszom rä :
 

Csigamami 2009.11.21. 13:16:30

@csibike: De Csibem. Bennem is felmerültek mär ezek a kerdesek. Viszont az a helyzet, hogy meg anyukäm sem äll mellem, mondvän, hogy ez a mi eletünk es nekünk kell urrä lenni rajta. Igy älläst se foglal, hogy ne befolyäsolhasson. Ami szar. Nem szeretnek addig eljutni, hogy amire en a neveltetesemböl kifolyolag azt gondolom, hogy jo es normälis, egy mäs valaki akkoris ha a ferjem, de leginkäbb anyosom, ezt lerombolja bennem. Igy inkäbb leirom a blogra es kiväncsi vagyok a velemenyekre, hogy valoban en vagyok e annyira rossz?! Ha Ti is azt irnätok, hogy ezen meg azon el kene gondolkodnom es nagyon szivesen veszem az ilyen velemenyeket is (meg aki a helyesiräsomat javitgatta sem moderältam ki), akkor elgondolkodnek, hogy huuu basszus, lehet, hogy tenyleg az en szerkezetemben van a hiba. De egyelöre ez az egyetlen hely, ahol megerösitve erzem magam. Anyukämnak sikerült addig eljutnia, hogy apukäm a földbe tapossa a teljes önbizalmät 25 even keresztül. Sokäig tartott (tart) neki mig vegre sikerül vissza talälnia az egeszseges enjehez. Nem szeretnek eddig eljutni. S ha a többseg is ugy gondolja, hogy nem en vagyok feltetlenül az extra hisztis es hipererzekeny, akkor az eleg eröt ad nekem ahhoz, hogy felvehessem ferjemmel, de leginkäbb anyosommal a harcot. Hisz mär nemcsak magam , hanem a picur erdekeben is...
Most a negativ dolgok vannak kicsit elöterben, de tudom, hogy lesz ez meg nem igy is. Akkor majd a csupa jo dolgokrol fogok irni. De az elet nem mindig habostorta.
Mindettöl függetlenül imädom a ferjemet (anyosomat kevesbe) es egy percig nem fordult (még?) meg a fejemben, hogy nem megfelelö tärssal vällaltam gyereket.
 
No ennyit akartam.
 
Mäs:
 
A korhäzi napok folytatäsa nem uj bejegyzesben lesz, hanem ott folytatom :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr881541980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina88 2009.11.21. 18:41:54

Én semmi rosszat nem látok abban, ha leírod a problémáidat. Valahol ki kell adnod magadból. Ha mindig csak magadban tartod, akkor egyre rosszabb lesz. És ha már személyesen nem tudod megbeszélni valakivel, akkor szerintem mi itt szivesen meghallgatunk.
Robert tényleg csúnyán viselkedik mostanában, de emlékszek olyan bejegyzésekre is amikor elmesélted, hogy milyen kedves és segítőkész volt veled. Csak sajnos az ember a rossz dolgokat hamarabb megjegyzi. Bár én nem ismerem Robertet, de biztos, hogy egy jó ember, ha már hozzá mentél feleségül, csak idő kell neki, hogy megszokja, hogy most már nem róla szól minden.

Vivi93 2009.11.21. 19:08:17

Szia Csigamami!
Én is a blogomba írom le a kis bajaimat (16 évesen:))
DE SOKKAL KÖNNYEBB HA KIÍROM MAGAMBÓL VAN PERSZE AMIT NEM ÍROK LE MERT VAN OLYAN SZEMÉLY AKI NETÁN TÁN MEGTUDJA NÉZNI ÉS NEKI SZÁNTAM EGY BEJEGYZÉST(NEVELŐAPÁM) de nem akarom megbántani nem akarok bajt abból hogy leírom mit gondolok róla és még sok más......Elvileg a lovaimról szolt a kezdetek kezdetén de mára mindent leírok benne :)))
Teljesen megértelek Róberttal kapcsolatban.......
Nagynénémnek is hatalmas nagy szíve van az ő férje több millió adósságot csinált(tudni kell tanyán élnek és egy fizetésből)úgy volt hogy elválnak de nem mert nagynéném szereti őt a szíve mélyén de nagyon haragudott rá :)és hála az égnek most már minden rendben van köztük!!!!!!
Én rólad is azt gondolom Réka hogy HATALMAS NAGY SZÍVED VAN!!!!!
Ha hiszed ha nem én nagyon tisztelek!Nem lehet egyszerűű neked de te mégis kibírod!Én mindig magamra veszek sok dolgot nemhiába vagyok szívbeteg és magas vérnyomásos............
Tényleg nagyon tisztellek!!!!!!!!
Ha bármi bántót írtam nem akartalak megbántani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puszi Vivi

edi-berny 2009.11.21. 19:44:56

Remélem h lesz ez még igy se, és majd olvashatunk jót is férjuradról!!! Az anyosok...huuuu nehéz esetek az biztos...anyummal is tapasztaljuk már kozel 15 éve, h még mindig senkik vunk...meg az Ö pici fiukat ugymond elrabolja egy vadidegen nö...ettül kivok bukva én is nagyon! Nálam például a párom APUKÁJA ellenezte a dolgot(de szerencsére már megbékélt)!!!! :) örömmel várok egy kedves-ari bejegyzést is párdrol!!! Én nagyon megkedveltelek Téged, nagyon aranyos szokimondo-kedves vagy, és nem Te vagy a hisztis :D További szép kellemes napokat millio puszika és olelés :)

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2009.11.22. 00:33:41

Köszi, hogy mindezt leírtad, így kicsit árnyaltabb a kép :) Egyértelmű, hogy elfogult vagyok veled szemben, emiatt a túlérzékenység vagy a hiszti eszembe sem jutott. Sajnálom, hogy most a hullámvölgy dominál, hiszen a többi olvasóddal együtt én is boldognak szeretném látni a kis családodat :)
Saját tapasztalat alapján is azt gondolom, hogy anyóssal szemben egyedül nem 'győzhetsz', ráadásul ő már nem fog változni, férjeddel kell összefognod, ehhez pedig rengeteg beszélgetés és miegyéb szükséges, de ezt nyilván te is tudod. Drukkolok, hogy sikerüljön megoldani a problémákat és teljesen kiélvezhessétek egyrészt az apa-anya szerepet, másrészt meg a nő-férfi kapcsolatotokat :) Csak ügyesen, Réka!

mariann49 2009.11.22. 00:50:57

Nagyon jó,hogy leírod a rosszat és jót egyaránt,nem szeretem azokat a blogírókat,akik inkább hallgatnak,ha baj van.
Persze,mindenki maga tudja,de szerintem ez olyan,mint a naplóírás,és ha már itt se oszinte az ember,akkor hol?
Roberttel kapcsolatban teljesen igazad van,nem te vagy az érzékeny,vagy hisztis.
Tudod,ezekkel a dolgokkal az a baj,hogy ha valami neked nem tetszik,és szóváteszed neki,akkor o visszavág,hogy ne hisztizz,meg hogy túlreagálod.
Es ha sokat hallod ezt,akkor elgondolkodsz,nincs-e igaza,és talán legkozelebb már nem szólsz,hogy elkeruld a veszekedést.
Ne tedd ezt,ne hagyd,hogy az o igényei elnyomják a tieidet!
Nem akarom anyukádat megbántani,de ez az elzárkózás a te problémáidtól nem azt mutatja,hogy o nem akar beavatkozni,sokkal inkább azt,hogy nem áll ki érted.
Az élet nem habostorta,ez igaz,de azért azt sem szabad engedni,hogy a "jóban-rosszban"-ból már csak a rossz maradjon:(
Bízom benned,eléggé kemény csajnak tunsz:)

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.11.23. 12:22:49

A helyzet az, hogy Robertnek meg kell érnie az apaszerepre. Viszont magától nem fogja észrevenni, ha baj van, vagy nem tetszik neked. Azt gondolom, hogy a sűrű beszélgetés, lehet burkolt célzásokkal is meghozhatja a kívánt eredményt. Mondd el neki, hogy mi bánt téged, hogy sokminden rosszul esik. Vagy mondja el ő, hogy mit hogyan lát, és egyből fény derül a nézetkülönbségekre.
Én nem gondoltam, hogy Robert csak rossz lehet, hiszen sokszor írtál jó és örömteli postokat is, viszont az apai éretlenségre az is engedett következtetni, mikor írtad, hogy nem igazán foglalkozik a pocakkal. Nincs is ezzel semmi baj, talán több idő kell neki megszokni az újat. De mivel az új most Bende, ezért nem várogathatsz arra, hogy mikor lesz jobb, lépned kell.
pusszancs

Heni85 2009.11.24. 15:07:45

Nekem az a véleményem, hogy egyáltalán nem vagy extra hisztis és hiperérzékeny. Ne is hagyd magad, mert akkor egy idő után tényleg teljesen elnyomnak és nem lesz beleszólásod semmibe.
A problémáidat pedig tök jó, hogy kiírod magadból. Így talán kicsit megkönnyebbülsz. Egyáltalán nem lenne jó, ha magadban tépelődnél rajtuk. Az előbb utóbb az egészséged és a tejci rovására menne.
Elhiszem, hogy Robert egy kedves, rendes, jó ember. Ha nem az lenne gondolom nem mentél volna hozzá feleségül és nem vállaltatok volna babát sem.
Nagyon nagyon drukkolok neked, hogy minél előbb sikerüljön megoldani a köztetek lévő nézeteltéréseket és hogy az anyósoddal való kapcsolatod is javuljon.
Erős, kemény csajszi vagy! Minden renden lesz! :)))
Puszi nektek


süti beállítások módosítása