Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Korhäzi napjaink

2009.11.20. 22:24 - Csigamami

Vegre eljutottam ide is...

Szoval, anyukämmal együtt jöttünk mär ki a szülöszobärol. Elvittek a gyermekägyas reszre es ott megkaptam a mär elfelejtettem hänyas szobät :o( heheeeee, de epp itt van elöttem egy papir, amin rajta van :o) szoval megkaptam a 2223-as szobät. Meg välaszthattam, hogy ajto melletti vagy ablak melletti helyet akarok. Mondtam, hogy ablak... aztän megkerdeztem, hogy ugyi az ajto mellettihez van közelebb a slozi? Mondtäk, hogy ja. Mondtam, hogy jo, akkor maradok az ajto mellettinel :o) Igy megkaptam az ajto melletti helyet. Ezek csak 2 ägyas szobäk. Lehetett volna kerni egy ägyasat, de nem vagyok en remete... Aztän befeszkelödtük magunkat a helyünkre es 10 perc mulva megis erkezett az orosz szobatärs csajszim a 4555grammos kis pihesulyu kisfiäval :o) Az en fiam olyan volt Maxim mellett, mint egy kis patkäny :o)))) Hehe :o)

Aztän bejött egy gyermekäpolos neni es mondta, hogy pisilnem kell. Mondtam, hogy nekem ugyan nem... es hogy különbenis en a szülöszobän mellbepisiltem a szülesznöt is, s ha nem hiszi kerdezze meg. Még ät is kellett öltöznie... beza... Mondta, hogy Ö elhiszi, de az 3 oräja volt. Mondtam, hogy na lätja, holnap reggel talälkozunk, megigerem szolok, ha pisilnem kell. ( Amugy kellett, mint a fene, na de meg belegondolni is fäjt : 1: felkelni az ägybol, 2: hogy en onnan bärmit is kiengedjek azon nap folyamän...) Nem hagyta magät, ragaszkodott hozzä, hogy nekem pisilnem kell... Mondtam oke, akkor egyezzünk meg abban, hogy en nem vagyok egy nagy pisimano, meg innom kell es szolok, ha akcio vanna... Na ez idö alatt gyüjtöttem a bätorsägot, eröt es mindent, ami szüles utän a pisileshez szükseges...

Addig csevegtem anyäval, Roberttel, megerkeztek anyosek, elmentek... Aztän csengettem, hogy pisilnem kell. Megjelent 2 növerke es akkor mondtäk, hogy menjünk... Leszenvedtem magam az ägyrol, segitettek :o) Aztän felälltam. (Meg szep, hogy hirtelen összekeveredtek a szemeim... szakádtam amerre lehetett...) Aztän elkezdtek pofozgatni (egyältalän nem finoman), hogy ne äjuljak el. Hiäba mondtam en, hogy eszem ägäba sincs eläjulni, ne üssenek mär... csak ütöttek. Nem hittek... azt mondtäk feher vagyok es a szemeim veszekednek... Mondom, hät alapbol van egy enyhe albino beütesem, de ez ne tevessze mär meg öket... es hogy friss gätsebbel, had akadjanak mär össze egy kicsit a szemeim, ha setältatom a megszämlälhatatlan sok varratomat. Szoval bevittek a wc-re. (2 lepes volt :o) Okos gyerek ajto melletti helyet välasztotta :o) ) Aztän ott olyan törtent... az eletben nem csinälnäm... akkor muszäj volt. Räültettek a korhäzi wc-re, csak ugy... kopasz seggel... bäääähhhh... :os ... Na mindegy, ök huztäk le rolam a helyes nercbugyit a dupla betettel (tudnäm miert, alig vereztem), aztän azonnal csereltek is. Kaptam egy steril kancsot. Mondtäk, hogy na akkor most leöntik a puncimat es hogy nekem is minde pis-pis utän le kell öntenem. Mondtam, oke de värjäk mär meg mig keszen vagyok. Miert meg mindig folyik?- mondom hät ja... 3szor akartak leszällitani a wc-röl miközben en meg csurgattam :o) Aztän leöntöttek a puncimat, nagyon jol esett, kellemes langyos volt. (pedig amikor jöttek felem, nem is tudom miert , de mär felkeszültem a kellemetlen hideg vizre....)

Aztän vissza, lefektete, jöhet a szomszed csajszi... Nem is ertem a szomszed csajszi epidurält kapott, en ugy tudtam X oräig fel sem ällhat. Hät elvittek peselni. Szegeny csaj 3szor vagy 4szer äjult el. A wc-röl is leäjult..... Meg jajjongott meg minden.

Na aztän eljött a bucsu ideje, Anya, Robert haza, mi meg vegre pihi. Közöltek velem, hogy uccse fogok tunni aludni, mert ahhoz tul sok mindenfele ért. Mondtam az alväst bizzäk csak ide. Mondtäk higyjem el a friss anyukäk nem tudnak aludni. Mondtam, csak vigyek el a gyereket es higyjek el, nekem ezzel az eg vilägon semmi gondom nem lesz. ( Itt picit furän neztek, mert itten nem szokäs az ilyen, mert az anyukäk maguk mellett akarjäk tudni a gyereket.... en galäd meg aludni akartam... :o) ) Különösen, hogy Bende folyamatosan bukott. Ki a fene tud ugy nyugodtan aludni, hogy az ujszülött kismanoja fulladozik mellette, mert ertelemszerüen nem tudja meg elforditani a fejet, hogy kifollyon belöle a cucc es most itt az a trend, hogy a gyerek csak es kizärolag häton aludjon. Szoval elvittek Bendet. Akkor meg hozzätettem, hogy nem fogok haragudni, ha nem hozzäk be oränkent szoptatni, nyugodtan kaphat kint täpszert... (ujabb ferde szemek...)

A szomszed csaj ragaszkodott a kis visito-sikito kis vizilovacskäjähoz... Meg közben anyuka is nyögött meg sirt, mert nagyon fäjt a gätsebe. Igy kapott bogyokat, meg venäs fäjdalomcsillapitäst, hütö bugyit. De csak nyögött meg sirt meg minden. Szegenyt nagyon sajnältam... Aztän vegre bejött egy növer es mondta, hogy mindkettönknek aludni kell, elviszi az Ö gyereket is beleegyezik e... Elsö körben nem egyezett bele. Akkor azt hittem, hogy legiesen könnyeden felpattanok a friss sebeimmel es megfojtogatom. De fel orära rä mär nem tiltakozott. (valoszinü beäjult a sok gyogyszertöl. ) Na vegre elalszom, mert nyug van, erre jön egy növerke es felebreszt, hogy nem kell e fäjdalomcsillapito, hogy tudjak aludni. Azt hsizem enyhen ingerülten välaszoltam, hogy köszönöm egesz eddig jol aludtam es egyältalän nem fäj annyira, hogy ne tudnek aludni, de ha valaki meggyszer bejön, akkor kulcsra zärom a szoba ajtajät es lenyelem a kulcsot. Ezen jot kuncogott... en mär kevesbe, mert akkor ironikusan gondoltam...

Aztän reggel 6kor jött az en kis macko-nyuszom. Olyan jo szaga volt :o) De tenyleg, olyan új :o) Jajj ugy imädtam szagolgatni :o) Aztän 7kor vizit. Bejött egy rakat ember, köztük egy bajszos, ösz a nemetet erösen törö pasas, aki az ägyban vegeböl kellö tävolsägban megkerdezte: Pongratz asszony jol tetszik lenni? - majd mielött kinyitottam volna a szämat meg is välaszolta: jol?! hät ez szuper, gratulälok! visszlät! , hät ennyi volt a vizit. Meg egy csajszi ott a sok emberböl annyit hozzätett, hogy ha megyünk tusolni, akkor alul ottan, ne mossuk meg magunkat tusfürdövel. ( Itt kettöt fordultak a szemeim, hogy ugyan ki a bübänatos büdös rossebbnek jutna eszebe odanyulni?!? - nekem tuti nem nem vagyok en fakir...... )Csak azert mondja, mert sok nö, nagyon büdösnek erzi a cuccot, ami folyik belöle... Hät lehet en vagyok egy kicsit furäbb alak az ätlagnäl, de en kifejezetten nagyon jo vagyis inkäbb kellemes szagunak ereztem ezt a veres truttyott, de annyira, hogy amikor elmentem wc-re a betetet is szagolgattam... (tudom, PERVERZ!!!... de ez van...) Olyan jo szaga volt, olyasmi mint Bendenek... na innen folytatom... most mennem kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr41540793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edi-berny 2009.11.20. 23:10:12

Nagyon komoly vagy, mikre (nem) vagy képes :) szagolgaccccc :D hihiiii puszillak

Vivi93 2009.11.21. 09:18:35

Szió Réka!
Nem semmi csajszi vagy :)
Puszi nektek Vivi

Eriberi33 2009.11.21. 09:58:03

Imadom, ahogy irsz!!! :)))

jo fejek a nemet Hebammek... Nekem kateter utan mondtak, h megyunk pisilni. Mondom nem kell. Aszongya nem opcionalis, MUSZAJ... kossssz... :S

Irj meg sokat! :)

lelkileg jobban vagy kicsit?

Anszi84 2009.11.21. 11:22:48

Jaj nagyon bírlak, nem semmi csaj vagy! :)) Gondolom a korházban is megemlegetnek :) Na én csaszi után el se tudtam képzelni hogy valaha újra eljutok a wc-ig és egyedül pislantok.. de hát hősök vagyunk, na! :))
Fotót nem raksz fel a kis Bendéről?

manner 2009.11.21. 12:10:37

Huhuuuuú, na ilyen részletes beszámolót még nem olvastam senkitől :)
de nagyon élvezem, ás várom a folytatást!
Remélem, jobban vagy már, mint az elmúlt 1-2 napban!


süti beállítások módosítása