Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Hol is kezdjem?

2009.11.17. 17:25 - Csigamami

...

szoval... igyekszem nettositani a törtenteket, mert sok(k)...

Ott kezdödött, hogy anyukäm elment. Aztän magunkra maradtunk Bendevel. Amivel nem is lett volna gond. En gyorsan kicsit kitakaritottam, mostam. Anya megfözött elöre vasärnapig (akkor jött vissza - kedden ment) :o) Aztän akkor Robert meg normälis is volt.

Bende egesz ejjel nem aludt, mert nem volt tejem, Ö meg ehes volt... Ez ment vagy 2-3 napon keresztül. Aztän penteken megerkezett apukäm... (Szüleim közt eleg nagy häboru van, mindegyis, hogy miert es miota a lenyeg, hogy a kereszt tüzben en ällok /mert az öcsem pont leszarja/ ) szoval en hallgatom mind a ket oldalt, s nem irnäm le melyiküknek adok igazat, mert mind a ketten olvassäk a blogot.... mindegyis. A lenyeg, hogy pentek ejjel megerkezik apukäm tök kiborulva, benyugtatozva - en a 3. nap nem alväsomnäl tartok... Ö beszelni akar velem... Mivel Ö nem tudott vezetni unokaöcsem hozta, akinek az elsö kerdese, hogy mit föztem... (éjjel 11kor..) -meg volt anya pörijeböl, csak epp kenyerrel nem jo, fözzek hozzä tesztät... oke. Persze apa beszelgessünk... Föztem, beszelgettem, mindeközben szoptattam (probältam). Robert aludt. (mert färadt volt) Na vegre 1kor ägyba kerültem- Bende ekkor kezdte az ejszakai müszakot. Reggel 8ig nuku alväs...akkor bejön Robert a szobäba, hogy Ö nagyon szivesen megcsinäl. Mondtam edesem, akkor ma nem iszol kävet... Aludni akarok. - Majd alszom delutän. Nem!!! en most akarok aludni! En most ne aludjak, mär reggel fel 9 van. Fäj a nyaka es a häta ettöl meg a feje, masszirozzam meg. Minekutän 9kor mär tul voltam a färadsäg legutolso küszöben is, igy mär nem ereztem semmit, mint egy robot nekiälltam a napnak. Kävet föz, reggelit csinäl, szoptat, fej, ja en is eszek, ägyat elrak, tisztäba tesz, magamat rendbetesz, persze menjünk ki setälni es setäljunk 3 orät es igen utäna meg nezzünk ki az epitkezesre, igen sajnos 10 percnel nem tudok toväbb maradni, mert a gyerek ordit szoptatnom kell. Megszoptattam? Igen. Csinälnek räntott husit, krumplipürevel es sütnek ki halrudakat is? hät persze... Fürdetek, szoptatok, en is eszek. Gyerek alszik. Persze apa beszelgetek veled, de ertsd meg összeesek nem megy, aludni akarok... Jo csak röviden. Apa 1 ora van, hadd menjek aludni... Csak meg annyi hogy.... Robert eközben ordibäl fentröl, hogy a gyerek legaläbb 5 perce ordit Ö nem birja kivägja az ablakon... Persze jövök... Gyerek kezben, lecsörtet vissza. Igen apa, peresze apa, rendben apa. Közben cumi-mücici kiföz. Apa megyek szoptatok es remelem alszok. Megyek fel, apa jön utänam: Csak meg annyi hogy... Häromnegyed kettökor gonosz kisläny kiebrudälja apukäjät a szobäbol, hogy msot eleg!!! A gyerek kezdi az ejjeli müszakot.Tart 6ig... Vegre alszom!!! 8 kor simire ebredek, a vilägomat nem tudom, a gyerek szuszog mellettem, Robert közli most, hogy nyugi van, igazän leszophatnäm... Elküldöm a verzivataros P-be.... Ezutän felkelek, kävet fözök, szendvicset, reggelit csinälok. Bucsuzom. Integetek. Sziasztok!

Igen együnk Robert. ALUDNI AKAROK!!!! Majd delutän räerek. Ehelyett Ö aludt delutän, mert färadt... Most menjünk ät a szüleihez. Jo menjünk... Häl eg anyukäm este 7re befutott... Azota Bende megint alszik es van tejcsim :o)

Hät diohejban ennyi...

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr921532283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mariann49 2009.11.17. 17:57:13

Szerintem Robert koltozzon vissza egy jó idore a jó édes anyjához...

Ametiszt86 · http://lilianank.blogspot.com/ 2009.11.17. 18:21:21

Ha ezt így hagyod, nagyon hamar ki fogsz készülni és ennek főként Bende fogja kárát látni!
Robert fogja már fel végre, hogy ez az időszak nem róla szól, meg nem az ő családjáról, hanem Rólad és főként Bendéről :(
Kitartást kívánok Neked kedves Névrokonom, és ne hagyd magad!!!!

Edina88 2009.11.17. 19:08:57

Réka nagyon nehéz lehet neked, de ne hagyd magad. Robertnek fel kell fognia, hogy most minden Bendéről szól, és inkább segítenie kellene neked, nem pedig téged ugráltatni. És a jó édes anyukája is inkább neked segítene, próbálná a kicsi fiát észhez téríteni. Ne hagyd magad, nem a csicskája, hanem a felesége vagy!

Szerijucus 2009.11.17. 19:29:05

Én már az előző poszthoz leírtam a véleményem!
Anyukád mit szól mindehhez?
Kitartás és tényleg a Bende és Te vagy az első, ha ez nem megy a fejébe, drasztikusabban kell lépni. Ha Te kiborulsz, totálisan, akkor Bende szívja meg.

Anszi84 2009.11.17. 19:58:09

Szia! Hát megdöbbentően viselkedik ez a Robert, mekkora egy ***. Jaj szegénykém, ezt tényleg ne hagyd! A fáradtságtól és a stressztől nincs elég tejcsi valószínű, ilyenkor pont neki kéne segítenie, főzni stb. hagyni téged pihizni, babázni... Ne hagyd magad, próbálj beszélni Robertel is, hátha ér valamit... Kitartás, törödj csak a picinyeddel!

Niki- picurAnyu 2009.11.17. 20:23:25

Pihenned kell, mert nem lesz tejed. :( Verd ezt jól a férjurad fejébe!
Egyszerűen nem tudok mit tanácsolni, mert nem értem. Nálunk is volt, hogy az eljén picurApu nem nagyon vette ki a részét, de aztán betelt a bili és olyan patáliát csaptam, hogy észhez tért.

koalány 2009.11.17. 20:23:28

Húúúú, hát hadd ne minősítsem Robertet!!!!!!!!!!!!!!!! KItartást! és lázadj! Mi van ha egyszer nem főzöl? Addig nem hagy békén? Húúú, most én is felhúztam magam.

andileila · http://kislanyunkleila.blogspot.com 2009.11.17. 20:38:41

Jaj nem is tudom mit írjak!!Ne hagyd magad állj a sarkadra,mert Bendének nem lesz kajája!!Sztem vésd a Robert fejébe hogy van egy gyereke.
Mi van akkor ha nincs kaja?
Én császárral szültem volt segítségem(Apa)és hála a mai napig megértő,segítőkész!!
Kitartás Drága nehagyd magad!!!!

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.11.17. 21:03:48

a pasik ilyenek. kell egy jó kis kiborulás, tedd helyre a pasit, mond el neki ez mekkora nehézség most még neked.... Robinak még van, h most is el kell mondanom, milyen 3 hónapja nem aludni, mert hajlamos elfelejteni...

kitartás, ALUDNOD KELL!!! puszi

manner 2009.11.17. 21:42:36

Jaaaj... csodálom, hogy ezt bírod!
tényleg próbálj meg egy kicsit magadra és Bendére koncentrálni. Robert csak megérti...

Melike80 2009.11.18. 10:06:06

Nagyon sajnálom. Nem is tudok mit mondani a férjedre.. Nem kellene eljönötök onnét egy kis időre? Így a picinek és neked sem jó. Neked még ágyban kellene pihenni, és szoptatni.. Szerintem ezért kevesebb a tejed.
Anyukád nem tudja helyre tenni?
Puszilunk titeket.
Kitartást

tina83 2009.11.18. 11:25:52

Nem is tudom mit mondjak Robertre ... de valaki végre észhez térithetné. Ahogy olvastam az anyja biztosan nem fogja, mert egy véleményen vannak. Tényleg csak az a legszomorúbb az egészben, hogy ez Bendén fog csattani és ezt nem akarhatja ő sem!
Amikor csak tudsz akkor aludj, és ha megint megtalálna ilyen kérésekkel, mondd meg neki, hogy ott a jobb keze, téged meg hagyjon békén !!! :))

fabokbea 2009.11.18. 15:07:17

Húha, hát ez igazán nem jó:(. Igaza van a csajoknak Robertet tényleg ÉSZHEZ kellene téríteni vkinek. Kitartás, pihenj amikor csak tudsz, most Bendére kell koncentrálni más meg nem számít.

edi-berny 2009.11.18. 19:01:40

Azta mindenit!!!! Ez a Robert..pfffff elég durva :(-csak rossz hirek jönnek róla :( nem is értem, hogy hogyan gondolja :( :( :( szolj rá!!!!!!!! és probálj pihizni!!!!! és csakis Bende babára koncentrálni!!!!!! Nagyon sok puszit küldök!!!!!! Vigyázz Magatokra

Lusthie 2009.11.19. 08:25:28

még nem olvastam végig, mert nem bírtam, úgy felhúztam magam az elején. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Ez a pasi eddig is ilyen volt???

Lusthie 2009.11.19. 08:28:02

na most végig olvastam. Pihenj és szarj a világra! sz...pja le magát! már bocsi....

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2009.11.20. 23:03:59

Valahogy én is úgy érzem, csupa negatív dolgot írsz a férjedről, aki emiatt számomra sem szimpatikus, és ilyenkor mindig az a kérdés jut eszembe, miért vagytok együtt, miért mentél hozzá, ő miért vett el... A másik oldal meg az, hogy megértem, ha feszültségoldásként mindezt leírod a blogodba, csak nem rossz érzés, hogy szinte ismeretlen emberek (köztük én is) minősítik a férjedet, akit te elvileg szeretsz, gyakorlatilag meg gyereket szültél neki? :) Nem bántásként írom mindezt, hanem ezek a kérdések jutnak eszembe, ahogy olvaslak.

Csigamami 2009.11.21. 13:16:30

@csibike: De Csibem. Bennem is felmerültek mär ezek a kerdesek. Viszont az a helyzet, hogy meg anyukäm sem äll mellem, mondvän, hogy ez a mi eletünk es nekünk kell urrä lenni rajta. Igy älläst se foglal, hogy ne befolyäsolhasson. Ami szar. Nem szeretnek addig eljutni, hogy amire en a neveltetesemböl kifolyolag azt gondolom, hogy jo es normälis, egy mäs valaki akkoris ha a ferjem, de leginkäbb anyosom, ezt lerombolja bennem. Igy inkäbb leirom a blogra es kiväncsi vagyok a velemenyekre, hogy valoban en vagyok e annyira rossz?! Ha Ti is azt irnätok, hogy ezen meg azon el kene gondolkodnom es nagyon szivesen veszem az ilyen velemenyeket is (meg aki a helyesiräsomat javitgatta sem moderältam ki), akkor elgondolkodnek, hogy huuu basszus, lehet, hogy tenyleg az en szerkezetemben van a hiba. De egyelöre ez az egyetlen hely, ahol megerösitve erzem magam. Anyukämnak sikerült addig eljutnia, hogy apukäm a földbe tapossa a teljes önbizalmät 25 even keresztül. Sokäig tartott (tart) neki mig vegre sikerül vissza talälnia az egeszseges enjehez. Nem szeretnek eddig eljutni. S ha a többseg is ugy gondolja, hogy nem en vagyok feltetlenül az extra hisztis es hipererzekeny, akkor az eleg eröt ad nekem ahhoz, hogy felvehessem ferjemmel, de leginkäbb anyosommal a harcot. Hisz mär nemcsak magam , hanem a picur erdekeben is...
Most a negativ dolgok vannak kicsit elöterben, de tudom, hogy lesz ez meg nem igy is. Akkor majd a csupa jo dolgokrol fogok irni. De az elet nem mindig habostorta.
Mindettöl függetlenül imädom a ferjemet (anyosomat kevesbe) es egy percig nem fordult (meg?) meg a fejemben, hogy nem megfelelö tärssal vällaltam gyereket.

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.11.26. 01:03:27

A pasik ilyenek, a férfiak, férjek, apák nem. Réka, csak most értem ide, bocs a ritka látogatásokért, de program van ;)
Szóval nyisd ki a szádat drágám, és mondd el szépen a drága párodnak, hogy mi a dolga. mert magától nem tudja. Anyósodnak is elmesélhetnéd, hogy mit kell csinálnia. Ergó segítsen, vagy maradjon veszteg.
Baszki, azért nnna... Azért ha a helyzet nem változik, én elgondolkodnék a jövőn. Persze tudom, szereted, meg nem mindig ilyen paraszt, meg stb...
Ja, azt ugye tudod, mert hogy eszed az van dögivel, hogy a bántalmazott feleségeknek is ilyen szövege van? Nem ez a normális viselkedés egy apánál.
Na, jó befogtam a lepénylesőm....
Azért vigyázz magadra és a kicsi babádra Drága!


süti beállítások módosítása