Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Bende elmélkedik

2009.11.13. 17:47 - Csigamami

- Hogy van az, hogy en meg igaz ki sem nyitottam a szememet, de mär nyilvän mäskepp veszem a levegöt, legaläbbis annyira mäskepp, hogy anyänak mär reg kapcsolnia kellett volna, hogy en mindjärt ebren leszek, s ennek ellenere kinyitom a szememet es mieg mindig nincs cici a szämban... GALÄDSÄG!!!! Na nem baj, ilyenkor orditok addig, mig meg nem erti, hogy a cicinek a szämban a helye...

- Mär reges reg tävolba szaro bajnok lehetnek, ha anya nem ällna folyton az utamba... Na nem baj, ez sem az en gondom, utänam tisztäba teheti magät is... Viszont a fene egye meg azt mär jol megtanulta, hogy amikor körbe akarom magam körül locsolni a terepet, akkor eleg gyors mär ahhoz, hogy az Istenert nem sikerül mär... Mindig rädob valami izet a fütykösre es az meg azonnal felszivja....

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr81522998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerijucus 2009.11.13. 20:43:15

A pisilős sztori nálunk is megvolt, ma már nem csinálja:))) A kakilás kimaradt, nem bánom:DDD
Na, szopizással hogy álltok?

edi-berny 2009.11.14. 11:52:10

Várlak szeretettel Nálam, hisz vár Rád egy kis meglepi :) puszi

Csigamami 2009.11.14. 14:14:58

szó-szó... ha tudok 2 orät aludni egyben akkor van eleg... de sajna 3 napja nem aludtam...ejjel Bende nem alszik, napközben meg takaritok, hivatalos ügyeket intezek, setälunk.... ha apa megjön, vele kell foglalkozzam, különben besertödik... este fel 1 elött nem mehetek "ALUDNI", mert meg kell värni mig Robert elalszik... kicsit keszen vagyok, nem csoda, h nincs tejci. de kiböjtöljük. 1-2 nap es lesz megint.

Szerijucus 2009.11.14. 15:44:19

Hát én letojtam a takarítást :) Ha úgy éreztem, inkább pihentem. Takarítson a kedves anyóspajtás meg Robert főuraság, ha nem tetszik nekik valami:) Réka a 6 hét nem véletlenül a gyermekágyas időszak!

sedina 2009.11.14. 20:38:41

szerintem ez az időszak arról szól, hogy téged kényeztetnek, nem pedig arról, hogy te hajnalok hajnaláig az uradat szórakoztatod, amellett, hogy egész nap a gyereket látod el, meg a háztartást. Szerintem Robertnek fel kellene nőni a feladathoz. Már bocsánat. Állj a sarkadra Réka! Puszi: H-S. Edina

Ametiszt86 · http://lilianank.blogspot.com/ 2009.11.14. 20:46:06

És még mi mindent gondolhatnak ezek a kis huncut Manócskák? :D:D:D

lilianank.blogspot.com/

Niki- picurAnyu 2009.11.15. 16:53:02

:))) Emlékszem, Kristóf kb. annyi idős lehetett, mikor most Bende, fütyi kint, én meg fölé hajoltam, beszéltem neki ő meg lazán fejbepisilt. :)))

manner 2009.11.16. 10:50:45

Hú Réka, eddig az volt a benyomásom, hogy kemény fából faragtak, , de úgy látom, szükséged is van rá! Kitartás, és tényleg próbáld meg bevonni apukát és anyóspajtást!

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2009.11.16. 18:33:52

Uhhh, milyen jól célozhatsz már :D Lassan indulhatsz pl. dartsversenyen, nem lehet nehezebb :))


süti beállítások módosítása