Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

A fütes szerelöröl es hogy a kutya...

2009.11.09. 11:57 - Csigamami

... miert nem szagolgathatja Bendegúz fejet...

Häl eg!!! Ma volt a kötelezö eves kontrollja a fütesrendszernek. Igy megkertem a bäcsikät, hogy ällitsa mär be nekem a fütest minimum 23 fokra, mert dräga ferjem nem hajlando es a 13 napos gyerekünk folyamatosan lila. (Ugye azt hittek, hogy a kicsi szive, de megvizsgältäk es kiderült, hogy csak fäzik es hät ezert elilul...). Mondtam, hogy en sajna nem tudom beällitani a fütest a kicsi dräga oldalbordäm meg nem hajlando, mert anyukäja szerint a 16 es 18 fok közti hömerseklet egeszseges a gyereknek....

Hät a fütes szerelö kishijjän hanyatt vägta magät. Mi az, hogy nem hajlando felnyomni a fütest.?!? Egy csecsemönek meleg kell!!! - mondom, egen tudom... Na Ö megmutatja nekem. Meg is mutatta. Mondtam neki, ha megjön a pärom az lesz az elsö ugyis, hogy lekapcsolja megint 19 fokra. S akkor megmutatta a titokos gombot :o))))) Most 27 fokra ällitotta be a fütest, ez estig jo is lesz, mig Robert megjön... Addig legaläbb kicsit ätmelegszik a häz ( a babaszobäban, ahol a legmelegebb van a nappalin kivül - 2 nap alatt nem szäradtak meg a gyerek ruhäk... kerdem en: meleg lenne??? ), akkor Ö majd jol lekapcsolja en meg jövök beällitom 24 fokra es megnyomom a titokos gombot, ami azt jelenti, hogy Robert innentöl azt csinäl amit akar 24 fokon fog maradni az egesz :o)))))) Robert zäras lett a fütesünk :o)))) heheheheheheeeeeeeeeeee - jo fej ez a fütös bäcsi :o))))))

S hogy a kutya miert nem szagolhat bele a gyerek pofijäba? - ...

Nem tudom van e a vilägon meg egy ember, akinek ezt el kell magyaräzzam, de sajnos Robertnek el kell magyaräzni, s ami a legszörnyübb... nem erti meg... Hogy a kutya az az orräval szagol szo szerint minden SZART!!! es utäna ha beledugja a babakocsiba a gyerek pofijäba, akkor... akkor.. az nem jo... es nem a 23 foktol lesz beteg a gyerek, hanem ettöl... Akutyänak van valami börbetegsege ezert folyamatosan vakarozik es nyalogatja magät, folyton veres-gennyes az orra, mert a veres gennyedzö sebeit nyalogatja... S nem erti meg ennek ellenere, hogy miert szolok rä a kutyära, ha a gyerek pofijäba szagol.... Akkor ordibäl velem, hogy miert nem hagyom beken a kuyät?!... ennyit szerinte ki kell birnia a gyereknek...

Robert szerint:

- a gyereknek hozzä kell szoknia a 16-18 fokhoz

- azert fäzik, mert nem öltöztetem fel rendesen... ( ma ejjel - hosszu ujju kis body, zokni, erre hosszu ujju polocska (inkäbb pulcsi) - erre rugdalozo, egy vekonyabb nyäri hälozsäk es ez egy teli hälozskäba bele...) konkretan ha leteszem a gyereket hanyatt, log a feje, mert annyi ruha van rajta... de nem öltöztetem fel elegge.... mindezutän melegitö flakon a läbacskäihoz es 3 takaro. Igy ätalussza az ejszakät. Igy!!!! Sztem nem normälis. De anyukäm szerint sem... (na mindegy, most mär nalam a fegyver :o)))))) )

- ha a kutya mellett van, egeszsegesebb lesz... igen ha egy egeszseges kutya mellett lenne... de ez a kutya rohad!!!!!!!! a szo szoros ertelmeben...

- minek mindig kezet mosni mielött megfogja a gyereket (itt mär szo nelkül maradok)

- oltassuk be a gyereket H1N1 ellen... Itt leszek idegbajos es kezdek ormotlan hangon - minösithetetlen stilusban ordibälni vele es küldöm el a verzivataros bus picsäba, hogy ekkora barom mär tenyleg nem lehet... - ezutän felhiv az anyja telefonon, akinek elmeseli az egeszet, hogy Nemetorszägban es különösen näluk ez a viselkedes nem megengedett es hogy fogjam vissza magam.

- ki kell neki kapcsolnia, ezert egesz hetvegen a szülöknel üldögel... mikor felhivom este 6kor, hogy mi lenne ha hazajönne, (nem mondta, hogy ott van, de valahogy sejtettem - telefon sem volt näla-meg jo hogy tudoma  szülei szämät...) akkor megkeri tölem, hogy neki miert kellene arrol beszämolnia mikor es hol van... Majd ezek utän elmagyaräzza nekem az anyja a telefonban, hogy az Ö dräga kicsi fia milyen färadt es kikapcsolodäsra van szüksege. Nekem semmi mäs dolgom nincs, mint a gyerekkel babäzni es szorakozni, el sem tudom kepzelni mi az a färadtsäg... Miert is kapok sirogörcsöt napi 2x?

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr1001511210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.11.09. 12:27:58

Uhh. Azt hiszem Robertnek szoknia kell, hogy apa... Amúgy meg hozd össze egy gyakorló apuval, aki normális véleményen van a gyerekeket illetően, hátha használ!
Nálunk mindig 21 fok volt, azt szeretik is a kölkök, és éjszaka body+rugi+takaró bőven elég volt :)
Képeket!!!!!!!!!!!!!!!!!

Babka77 2009.11.09. 13:33:02

Atya Úr Isten..... én asszem ezekután egy büdös szót nem szólok anyósékra sem, nameg Attikámnak is vannak agymenései, de valahogy mindig meggyőzöm..Réka, ha egyszer pihenésre vágynál a sok "szórakozás" után , szójjál! Tök szép helyen lakunk,- igaz messze Németországtól- a Pilisben :)

tina83 2009.11.09. 14:01:28

Jézus Mária ... nem csodálom hogy kivagy! Én már megkukkantam volna!
Igenis kell a gyereknek legalább a 21 fok !!! Csoda ha fázik szegénykém? Úgy látom téged, nem egy segítő apával áldott meg a sors, lehet hogy Robert még nem érett meg erre a feladatra, de anyósodat nem értem ... ő is nevelt gyereket, tudhatná, hogy ez a 24 órás szolgálat a legfárasztóbb munka a világon, hiába is szeretjük annyira....
óóó Rékám... hallgassátok a babzenét, az majd ellazit ! :)

manner 2009.11.09. 15:20:56

Te jó ég :( minden együttérzésem. Kitartás... bár asszem én ezt nem bírnám :S

andileila · http://kislanyunkleila.blogspot.com 2009.11.09. 15:36:04

Jaj istenem!!
Nem értem anyósod miért nem mondja a fiának,hogy hány foknak kell lenni a lakásban?
Én tuti nem hagynám szó nélkül!!
Kitartás!!

wf- 2009.11.09. 15:47:37

Hát ez elég gáz... :(
Nem csodálom, hogy nem bírod...

koalány 2009.11.09. 16:34:52

Huh, ez kemény :(
A fűtéses dolog jó h megoldódott... no de Robert!!!! Szerintem is hozzá kéne szoknia, hogy Apa lett. Kitartás!

Szerijucus 2009.11.09. 16:35:18

Azt hiszem, Te nagyon belenyúltál. A pasik amúgy is külön fogalmak, de Robert aztán egy csomó emberen felülmúl, a jó édes anyikájával együtt!!!
Én megértem, hogy vannak anyák akik nem akarják, hogy a fiú gyerekük elhagyja őket és vannak olyan fiúk akik nem hajlandóak leválni az anyjukról, de akkor mi a jó fenének nekik társas kapcsolat, pláne gyermek?? Egy gyermek szinte állandó felügyelettel, éjszakai keléssel ( és Bende még jó fiú!), nappal sem azt csinálok már amit én akarokkal jár. Egy próbát megér hoera tanácsa, de lehet hatásosabb lenne, ha odaadnád neki Bendét egy napra, hogy akkor édes apukám itt a fiad, én leléptem lazulni( mint egy angol műsorban, ahol megtudják az apák, mi is egy nap otthon gyerekkel). Én már hazamentem volna anyukám szoknyája mellé, hogy legalább a gyerekemnek nyugodt és meleg helye legyen. Valaki hátba vághatná Robertet egy jó nagy szívlapáttal, hogy az agya helyre rázódjon. Tudtommal az anyáknak van szülés utáni depressziójuk, nem a pasiknak. Szomorú vagyok:( Te meg ne kattanj ki, annyit nem ér az egész, mikor érzed, hogy megy fel a pumpa, fogd a Bendét és cuccolj másik szobába, babusgasd, bújjatok össze, az olyan jó érzés:)))) Bocsi a regényért és a szókimondásért!

Ildikóka 2009.11.09. 17:18:26

Uramatyám!! Lehidaltam a kedves Uradon...
meg persze anyóspajtáson!
meg hogy Te mitől lennél fáradt???? áááááááááá
ez sok(KKK)
de biztatásképpen: nekünk is a leányka születése után voltak az első komolyabb vitáink férjecskémmel, de mára már rendeződtek a dolgok, én pihentebb és rutinosabb vagyok, ő meg beletanult az apaszerepbe. :) Így legyen nálatok is!!

b.andus 2009.11.09. 19:08:02

Hát Réka, minden tiszteletem a Tiéd!
Állítólag betegesen türelmes ember vagyok, de én már lehet hogy összecsomagoltam volna.
Kérlek szépen, mutass néhány képet Bendéről! ;)

Melike80 2009.11.10. 07:46:02

Oh Te szegény, ez így kemény nagyon. De jó, hogy a sarkadra állsz. Minden elismerésem a tiéd. Igen is kell a meleg.. ő kisbaba, nem pedig katona, hog szokjon hozzá.. de érdekes emberek.
És még neki van szüksége kikapcsolódásra? Ez nálam kiverte a biztosítékot. Neked kellene pihenned, és neki meg segtíteni, és titeket a tenyerén hordoznia.
Én is ezért vagyok néha kicsit kibukva.. hogy ők mehetek ahogy eddig.. én meg sajna nem tehetem meg. S néha igen is ki kell mozdulni,és pihenni.
Kitartást neked. Puszi

Heni85 2009.11.10. 16:02:24

Hűűű, Réka durva dolgok zajlanak nálatok. :(
Én egy nagyon türelmes ember vagyok, de a helyedben én már tuti elküldtem volna az anyóst melegebb éghajlatra és megkértem volna, hogy a jövőben ne lássa el a fiát hasonló általa hasznosnak vélt tanácsokkal.
Ki hallott már olyat, hogy egy babának 16-18 fok az egészséges?!
Azt hiszen, mi felnőttek is megfagynánk egy ilyen hőmérsékletű lakásban.
Nem csodálom, hogy Bende belilult. Szegényke. :(
Rendes volt a fűtés szerelő, hogy segített neked. Nyomasd csak a fűtést a picurnak.
Légy erős, tarts ki!


süti beállítások módosítása