Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Egyben es jol

2009.10.23. 11:39 - Csigamami

Semmi jele annak, hogy a bentlako kismano ki akarna jönni... Nagyon jol erzi magät, lubickolgat - mokulälgat s meg mindig a 2 mellem között erzi a legjobban magät. Kirobbantani sem lehetne.

Most többet nem is tudok irni, mert amugy meg nem törtent semmi tegnap este ota...


Beo is türelmetlen volt a vegen... a különbseg kettönk között, hogy Ö ugy erezte EZ AZ A NAP. Hät en nem erzem ugy. Ugy akarom erezni, aztän kinyitom a szemem es semmifele nöi megerzes nem jelent, hogy ez az a nap. Lehet bent marad...


Pocsek, maszatos es hideg idö, szar kedv, räadäsul a gyerek sem akar jönni, kesz letargia. Ilyenkor jön mindig a csodafegyver. S ez Csibike blogja. Nem , nem , nem a babätos väros blogja. Hanem a blogspotos blogja. Kesz, hät ilyenkor fetrengve- visitva röhögök a gep elött, s neha mär irigykedem, hogy hogy tud valaki ilyen jol irni. Hihetetlen a csaj! Ajänlom mindenki figyelmebe, ha egy kicsit is elhagynä a kedve, tuti äsz siker.  A pszihiätriai osztälyokon receptre irnäm fel Csibi blogjät, s garantältan biztos teräpiäs sikert jelentene a leg-legeknel is.

Mivel nem zärt a blog, gondolom nem bänja, ha reklämozom, ime : http://csibikeblogja.blogspot.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr441469449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.10.23. 13:31:47

Nekem sem volt az a megérzésem, hogy ez az a nap. Csak amikor elkezdtem fájni, előtte egy pillanatig nem gondoltam hogy szülni fogok. Tudod, minden szülés más ... nekem a hasam sem szállt le, mint sokmindenkinek ... az arcom sem változott meg ... és a nyákdugóm is a szülőágyon ment el ... szóval tudod ... bármelyik percben ... :)
Izgiiii nagyon !!!

zsedit 2009.10.23. 14:55:08

Kedves Csigamami!

Ma tevedtem eloszor a blogodra, Nani blogjan keresztul es nagyon jokat derultem rajta, nagyon tetszik a humorod es a stilusod, ahogy irsz. Elolvastam par bejegyzesedet es akkor eszrevettem: je, ez a blog egy zart blog??!! Csak szeretnek szolni, hogyha esetleg azt hiszed, hogy zart a blogod - nem az, en tudlak olvasni meghivo nelkul is,...Es ha ezek utan sikeres lesz a bezaras, akkor termeszetesen szeretnek kerni egy meghivot :):):)
zsibritaedit@vipmail.hu
Koszonom es kitartast! Ez most csak a "vihar" elotti csend. :)
zsedit

Csigamami 2009.10.23. 15:27:37

@zsedit: Köszönöm a kedves szavakat :o)
Mivel meg technikai problemäim vannak, ezert a bejegyzesek x napig meg publikusak, aztän rendre zärom öket :o)

manner 2009.10.23. 16:29:21

Csigamami, erre már én is utaltam, amire Zsedit!! :) azt hittem, végül mégse zársz be, de ha mégis, kérhetnék esetleg meghívót?
Ha benéznél hozzám: manner-manner.blogspot.com/.

Csigamami 2009.10.23. 17:21:52

@manner: Be kell valljak valamit.... Ha nem is folyamatosan, de a legelejetöl kezdve zugolodom nälad...

manner 2009.10.23. 19:39:45

@Csigamami: erre nem gondoltam :)
mikorra tervezed amúgy a zárást?

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2009.10.23. 20:10:30

Nagyon meghatottál, Csigamami, köszönöm a kedves szavakat :) Örülök, ha egy kis vidámságot csempészek a szar időbe, rossz hangulatba :D Puszi!


süti beállítások módosítása