Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Kuglofot sütök

2009.10.22. 16:14 - Csigamami

Cezärimädo receptje utän :o)

Remelem fini lesz. Ugyan nyilvän ha en sütök, miert is menne olyan normälisan????

Egyreszt nincs kenyersütö gepem, amibe ki tudnäm keleszteni, ahogy a recept irja, igy csak amolyan halando modjära kelesztek. Itten Nemetorszägban az egy före juto elesztö is 42 gramm 3 dkg helyett, s az, hogy 40 dkg liszt, remelem ugyanazt jelenti, mint a 400 gramm... Merthogy a logaritmus, sinus, cosinus tökeletesen megy, de sajna az ilyen hetköznapokban hasznät vehetnem dolgokban nem vagyok tul jo. (ilyen ez a szäzalekos dolgokkal is...vagy pl az auto fogyasztäsa, hogy ne csak a matektanärt szidjam, hanem a fizikät is...)

Szoval most epp kel a teszta. Addig elmosogatom a gigantikus kuglof formät. Mert ugyi... Robert apukäja pek es mester cukräsz, szoval van nekünk itthon mindenfele formänk mindenfele meretben (különösen giga meretben) kiveve kuglof forma közepes meretben. Mert talältam extra minit, minit es egy gigät... a giga mellett döntöttem.... (Bär most megint fel szemmel räsunnyogtam... eleg extra gigänak tünik, amolyan nagycsalädos meret...) Mindegy...

Csinältam pocakfotokat is, fel lesznek mokulälva, csak elöbb a konyhät rendbe rakom. A kutya ugy gondolta segit sütni... Egeszen pontosan itt hisztizett nekem valami kis nyalänksägert, s mivel epp a tesztäval voltam elfoglalva nem kapott semmit. Mivel tudja, hogy engem nem kukizhat meg, ezert ellopta a szekröl a lisztet... Nem hinnem, hogy körbe kene irnom.... Jo kis talälmäny az a porszivo :o)))))


Eszébe sincs a tesztänak megkelni :os na fasza...


Mivel ez a teszta nem tudja, hogy elvileg kelt teszta lenne, ezert kicsit mäskepp csinältam, mint ahogy elö lett volna irva... Most värok... Mär a sütöben. Illattya jo.


A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr471467967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildikóka 2009.10.22. 16:33:23

mikor szülünk ha Te még itten kuglófot sütögetsz??!! :)
tűkön ülök
s még a kuglófból sem kaphatok...

rodeokimba 2009.10.22. 16:38:52

:) én meg Cézárimádó almás-kekszes sütijét "sütöttem" meg:) na mi a helyzet Bendével?

Csigamami 2009.10.22. 16:50:10

@Ildikóka: Hät a szülöszobära csinälom ;o)
@rodeokimba: Bende... Bende mocorgosan, häl eg :o)

Cézár imádó 2009.10.22. 17:51:28

Remélem jók lesznek a sütik:)
Én holnap sajtos rolot csinálok:)))) feltéve, hogy addig nem lesz szülés:))))

Csigamami 2009.10.22. 18:04:40

@Cézár imádó: Most vettem ki a sütöböl :o) Kiväncsi leszek :o)

fabokbea 2009.10.22. 18:53:22

Na, milyen lett a süti???
Húha csajszi, hát nem semmi lakja van Bendének:):).

Szerijucus 2009.10.22. 20:35:42

Réka, megfeküdte a pocódat a kuglóf? Vagy az illata elkezdte kicsalogatni Bendét?:)
Azt hiszem, én már lemaradok a születéséről, majd csak utólag olvasom vissza a nagy örömhírt. Egy hétig nem leszek net közelbe, hazautazom:) Így hát Réka, kívánok minden jót! És add át üdvözletem majd Bendének:)))) Na jó, nem ez lesz a legfontosabb, csak azé mondtam, hogy tudd, szorítok!

tina83 2009.10.22. 21:02:07

Húhúúú, mekkora a hasad !!!! :) Nagyon komoly!
Hova növeszted még???? :)
Na, milyen lett a kuglóf? Hány ujjadat nyaltad meg? ;)

edi-berny 2009.10.22. 21:14:46

Remélem h fini lesz a süti :) :) nagyon édesen nagy a pocakod :) de már lassan télleg ideje lenne annak h Bende kibujjon :) :) :)puszikaa

manner 2009.10.23. 10:31:00

Húú, hát ez tényleg komoly pocaK! :))) most már biztos nem kell sokat várnod, hogy Bende nekilóduljon! Vigyázz magatokra így az utolsó napokban!

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2009.10.23. 20:05:28

Nagyon szép pocakod van és jó látni, hogy ennyire vigyorogsz :))

Lusthie 2009.10.23. 20:18:12

nagggggyon szép a pocód!

Heni85 2009.10.23. 23:09:05

Szép a pocakod. :)))


süti beállítások módosítása