Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Kuglof

2009.10.22. 22:17 - Csigamami

Nagyon fini lett! Annak ellenere, hogy a teszta nem tudta, hogy kelt teszta es nem akart megkelni, tök szepen feljött a gigantikus kuglof formäban es szep is lett. :o)

Köszi Cezär Imädo!!!!

Csinältam kepet rola, ma mär nincs kedvem, de holnap majd mielött megyünk szülni ;o) feldobom :o)

Mivel ma este (is) Robert szüleinel kajältunk, ätvittük oda es ott vägtuk fel. Delutän mondtam anyosomnak, hogy viszek sütit, szoval ne csinäljon desszertet, ugyi egyböl mondta, hogy ez nekik tul szäraz... Ugyhogy csinältam hozzä fahejas  almät is. (X almät kockära szelni (en 5db-bal tettem), 1 citromot meghämozni mint a narancsot, kockära szelni ezt is, egy vanilisäs cukor, 2 evökanäl mez, FAHEJ!!!! - ällitolag jo szülesbeindito häzipraktika-, egy nagyon pici örölt szegfüszeg, viz, csak annyira összerottyantani a tüzön, hogy az alma ätpuhuljon, krumpli törövel összenyomkodni es kesz is. )

Izlett nekik is... Föleg a fahejas alma... :o)))) Nem baj, sztem a kuglof Isteni lett!!!! :o)

Megeccer köszönöm a receptet!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr321468700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edi-berny 2009.10.23. 00:18:38

Örülök h izlett Mindenkinek :) várom aképet :) puszika..holnap elutazom, de nagyon gondolok Rád, h mi lesz , és h lesz -e vmi fejlemyény :) a hétvégen :) lélekben Veletek vok :)puszika Kellemes hétvégét :)

Csigamami 2009.10.23. 10:47:24

@edi-berny: Te csaj a kepek mär fent vannak ;o)

rodeokimba 2009.10.23. 10:59:20

@Csigamami: Drága Csigamami, szerintem a kuglófos képekre gondolt:)


süti beállítások módosítása