Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Itthon :o)

2009.10.21. 15:42 - Csigamami

Beonak tökeletesen igaza van :o) Egyebkent meg IMÄDLAK TITEKET!!!!

Ha eksön lenne, arrol Beo azonnal tudositana Titeket :o)

Szoval:

A doki neni szerint a vernyomäsom meg a keringesi rendszerem miatt vagyok szarul. Lehet, bär a vernyomäsom most tökeletes megis szarul vagyok. Azt is mondta, hogy lehet a hormonvältozäsok miatt, de igazibol csak tippelni tud, mert a gyerekkel minden a legnagyobb ok. (kop-kop-kop)

A CTG szerint meg mindig fäjok. 80-assal kezdtem, ahogy räraktak a gepre, aztän jött 2 30-as majd egy 60-as, több, mint egy orät voltam  a gepen. Na en ezekböl egyet sem vettem eszre, ez azt jelenti, hogy csak joslok. 1 ujjnyira vagyok nyitva. A köldökzsinornak jo az ellätäsa, magzatviz rendjen, gyerek feje beszorulva, ahova kell, szoval minden oke, csak värni kell....

Doki neni szerint mär nem talälkozunk a jövö heten... Remelem igaza lesz.

Mär nagyon unom ezt az egesz herce-hurcät.... Evvan. Fiubol van a kincsem....

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr561465603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerijucus 2009.10.21. 16:03:32

Rékus, nem igaz, hogy a fiúk lusták, meg hogy ráhúznak:) Olivér egy héttel előbb jött, Barni mondjuk időre, de hát nem jöhet mindenki előbb:))))
Remélem holnap meglesz Bende, mert én pénteken egy hétre eltűnök és nem tudom, hogy jutok majd net közelébe. Úgy hogy Bende : Irgum-burgum vasfazék, kifele!!!!!:) De kíméletesen ám, nem szenvedtetni Anyát:)

manner 2009.10.21. 18:38:34

Hú, nehezek ezek az utolsó napok! Remélem Bende meghatódik attól, hogy ennyi nő drukkol neki, és nekiindul :)))

Lusthie 2009.10.21. 18:38:37

huhhh egyre jobban törnek elő az emlékek.
Szerijucusnak igaza van, lásd B-t, aki két héttel korábban, tulképpen 2.5 óra alatt bújt ki úgy, hogy zárv voltam.
Ctg? na az is vicces volt, mert ugye a szülésznő azt mondta, hogy a gép szerint nincsenek fájásaim, miközben épp a fogaimat szorítottam össze....
Hmmmm... sztem péntek lesz a napja :)

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.10.21. 20:41:18

Még belehúzhattok, hogy a szülinapomon lásson Bende is napvilágot (23-án). Én szeretem, mert akkor mindig mindenki itthon van :P

Cézár imádó 2009.10.21. 21:03:25

Akár be is várhatnál:)

tina83 2009.10.21. 21:13:24

Szerintem se lassúak, Dávid babám 1 héttel előbb jött... azt hittem már Nanival együtt mész!
Mostmár minden nap izgulhatunk! Remélem a héten még kibújik!! :)

edi-berny 2009.10.21. 22:14:51

Kérlek kukkancs be hozzám, igy a nagy készülödés közepette, mert vár Rád egy kis meglepi :) puszikaaaaaaaaa

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.10.21. 22:59:57

Nahát! Mit keresel otthon? :DDD Sipirc szülni!!! :))))))))) A péntek az egy jó nap a szülésre. ;) hajrá! :)

Csigamami 2009.10.21. 23:10:39

Jäjj csajok, edesek vagytok! Mennek en mär nagyon! Räadäsul nekem folyamat fäjäsaim vannak, csak rendetlenek.... meg nem is annyira fäjnak, mint akik fäjnak, de azert färaszto... :os Büdös kölök!!! Azert imädom äm ;o)!
@Cézár imádó: Hät ha meg a hetre tervezed a szülest szivesen, egyebkent ha nem haragszol nem värnälak be ;o)
@h.o.era: 23-a itt mindegy, ezek nem ünneplik :o)
@tina83: en is aszittem... :o) 1 napra csak 1 izgalom ;o)
@vicger: Hät ez az... mi a fenet csinälunk meg itthon... :o) Most Te zavarsz engem szülni :o) Anno meg en zavartalak ugyenezekkel a szavakkal :o) Nekem bejött, remelem neked is menni fog :o)

Csigamami 2009.10.21. 23:11:11

@edi-berny: NEKED KÜLÖN NAGYON KÖSZÖNÖM!!!!! :o))))

hopuka 2009.10.22. 07:25:05

Kitartás, mindjárt kint lesz Bende! Ezek az utolsó napok a legrosszabbak, amikor az ember lánya már várja, várja, és türelmetlen. Talán ma??

Cézár imádó 2009.10.22. 08:09:46

Feltettem neked a süti receptjét:) A sütéssel is megy az idő:)))

Anszi84 2009.10.22. 08:39:49

Megy a drukk ezerrel, hogy kibújjon végre Bende fiú! Szerintem már csak max. 1-2 napot várat magára. Kitartás az uccsó napokhoz, mostmár nemsokára a kezedben tarthatod!

Szerijucus 2009.10.22. 08:45:10

Bendi, Bendi gyerek ki, tágas a ház idekinn, kapsz tejet tejjel, holnapra is marad!
Naaaaaaaaa, ne má én maradjak le az online tudosításról:))))

tina83 2009.10.22. 09:50:01

Nálatok olyanokat nem néznek az uh-n, hogy hányad fokban érett a lepény? Mert ez az az egy dolog, amiből lehet valamire következtetni a szülés időpontjára vonatkozólag!
Tudom, hogy még bizti csak alszol, de azért jövök többször mindennap hogy ki ne maradjak valamiből !!! :)

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.10.22. 12:44:35

igaza van Tinának, nekem amikor hazajöttünk a kórházból, 3 fokon érett volt a lepény, nyitott 1 ujjnyi méhszáj, jó áramlás. este folyt a víz :D

Heni85 2009.10.22. 13:49:33

Nagyon-nagyon drukkolok. Tarts ki. Szerintem a hétvégén már babáztok. :)


süti beállítások módosítása