Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Elsö hó

2009.10.13. 11:12 - Csigamami

Na tik csak csipogjatok ottan a jo meleg Magyarorszägon, ezt lessetek meg... Fel oräja keszült a kep...

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr1001447053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cézár imádó 2009.10.13. 11:52:59

Itt csak a szél tombol, de nem csinál kedvet a lakás elhagyásához... Van vagy 7 fok. És nincs egy kabátom se, amit a hasamon össze tudnék csukni:(

Csigamami 2009.10.13. 12:00:48

@Cézár imádó: Jajj edesem, ezt a 2 hetet mär kibirjuk :o) En sem tudom összehuzni a kabiimat :os EGYET SEM!!!!!! Robert anyukäjätol kaptam most egy ilyen meleg kabät-pulcsi szerüseget, amit Ö hordott Roberttel terhesen :o) A nagyobb bajom, hogy en meg nem vettem kismama nacit (mert simän jok voltak a regiek.... ) De a teli kollekciom nem er össze rajtam... Igy van 2 db nyäri nadrägom erre a csodälatos idöre. De eeeeen mär nem veszek kismami nacit sok-sok penert. Macko -naci :o) Hehe, most ez a släger. Robert meg minden nap veszekszik velem, hogy milyen igenytelen... Ez van... de legaläbb meleg...

tina83 2009.10.13. 12:05:57

Nem mondod hogy nálatok már hó van???????? Ez komoly???
Ne is akarjatok felöltözni, meg lakást elhagyni.
Majd csak egyszer amikor már utoljára léptek ki 2:1-ben az ajtón... :)
Na, ki lesz az aki előbb kilép? ;)

Csigamami 2009.10.13. 12:18:52

@tina83: Szemestelenkedik a kisläny! :o)))))))))) Könnyüen beszel, mär visszafogyva, a regi ruhäkba belepässzolva egy gyönyörü kis manocskäval az oldalän :o) Na megällj Te csaj! :o)

Cézár imádó 2009.10.13. 12:24:31

Én semmi jelét nem tapasztalom még a 2:1-ben-ből való szétválásnak. Nem is tudom, hogy most siettetném vagy késleltetném a dolgot... Jól vagyok így is, de már nagyon kiváncsi vagyok a babámra. Neki még jobb lenne ha maradna egy darabig.... Az a kár, hogy az a fránya sütőtök nem jön haza magától. Úgy főznék egy jó levest belőle... de annyira nem kívánom, hogy ki is menjek érte a szélbe :)
Én a tesómtól kaptam két vastagabb terhes nadrágot, mert ő az első gyerekkel pont ugyanilyen időszakban volt terhes. Ezért most van egy farmer és egy bársony nacim. Nem túl nagy választék, de erre az időre már elég lesz:) Azután visszaszerzem a csípőnacikat (remélem) :))))

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.10.13. 12:37:37

Azta! Bár ahogyan jelenleg mi állunk, nálunk is esélyes lesz mostanában ilyen kép :S
Az a bandázs izé nem jó a kihízott (hihi) nacikhoz?

Csigamami 2009.10.13. 12:43:20

@h.o.era: Öszinten szolva az a bandäzs ize... az egy csötopp... :o) Mivel nekem rengeteg csötoppom van, azokat most befogtam terhes övnek... es de bizony azokkal hordom a gatyoimat... Ciki? :o)

edi-berny 2009.10.13. 15:39:15

pff ez a nem mindegy :) én itthon fagyok szét :S puszika k9sz9n9m szépen a meghivot :)

Szerijucus 2009.10.13. 16:34:30

Meleg, hol van itt meleg? Azonnal adja elő aki eldugta!:)
Na Réka, jön egy melegfront és Bendegúz megnézi magának az anyukáját!

Csigamami 2009.10.13. 16:51:28

@Szerijucus: Melegfront... Arra azert nem värnek, meg a vegen märciusig bentmarad :o)

Lusthie 2009.10.13. 18:33:08

@Csigamami: zseniális 5let :) lehet, hogy a bandázsaimat kellene topnak hordanom? :)))

Szerijucus 2009.10.13. 22:01:56

Réka, Barnikám december 27.-én született, egy melegfront hatására:) Legalábbis az besegített. Most esik a hó (nálatok:P), jön pár fok meleg és jupííííííí, Bendét köszöntjük.

manner 2009.10.13. 22:40:20

Szia!
Én Nanitól találtam ide pár hete, azóta is szívesen olvasgatlak, de még sose szóltam hozzá... Kitartást a havas utolsó hetekhez-napokhoz!
Már meghívós a blog? Mert én elvileg nem lennék jogosult, de továbbra is tudom olvasni, csak gondoltam szólok :)
Szívesen olvasnálak tovább is, bár nem tudom, illik-e ilyen utolsó pillanatban meghívót kérni...
Ha holnaptól már nem tudnálak olvasni, akkor ezúton kívánok minden jót, jó egészséget és vidám perceket itt a célegyenesben!

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.10.14. 11:45:45

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Vegyél tunikát és harisnyát :DDDDDDDDDDDDD azt már nézted, h a csizmádat fel tudod e húzni a lábadra? /merthogy a várandósság alatt azok is hajlamosak egy számot nőni ;) /

Gigapocakod van! Legalábbis a gyári 20kilódhoz ;) :)))))))
naná, h a sárga irigység beszél belőlem :))))

manner 2009.10.14. 15:18:45

Ma már nálunk is esett hó! Jó, nem ennyi, inkább ilyen havaseső szerű, de néha kavarogtak a pelyhek...

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.10.19. 11:08:46

??????????????????????? hahó!!!


süti beállítások módosítása