Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Technikai gigszer - mäj nelkül lehet elni?

2009.10.12. 11:33 - Csigamami

Technikai gigszer megiscsak kipipälva :o)

KÖSZI TINA, HOGY SZOLTÄL!!!! Sikerült törölnöm is :o)

A nap kerdese:

Vajon lehet e mäj nelkül elni?

Mert ha nem, akkor epp ideje, hogy Bende megszülessen. Különben 7 vegere elfogy a mäjam. Kirugja az oldalamon. Meg mindig nagyon virgonc a fiatal Ur. Sehol egy fäjäs, sehol egy kemenyedes, sehol egy nyäkdugo. KOCKAHAS!!!! Koskahas az van :o) á lá Bende. Szerintem szegenynek elfogyott a helye. Nem csoda, nincs neki tul nagy kukckoja, arrol nem is beszelve elkezdtem fogyni... Igy most plussz 13 kilonäl järok... Na epp eleg... Hät csajok.... en tulhordom ezt a kis ätokfajzatot. 18. hettöl szopatta anyucit, s most hogy jöhetne meg jobban megszopat, mert nem jön. Erre mondjäk a hetköznapi kedves nyelvben, hogy egy kis genya? Na nem baj, a mi kis genyänk :o) es mär nagyon värjuk :o)

NAGY NAGY GRATULA ANSZIEKNAK,GYÖNYÖRÜ KISLÄNYUK ESZTIKE A HETVEGEN MEGERKEZETT!!!!! :o)

 

A kutya:

A kutya hetvegen profilt vältott :o) Itthon volt a gazdi, igy nem negem baszogatott :o) Igazän jol esett es meg csak feltekeny sem voltam :o) Ezt eddig meg nem irtam, de Mirco egy kis "toszogato"... meg sosenem volt növel es ebböl vagy nem ebböl kifolyolag kutyahormon tultengese van. Probältuk mär neki lefogni a szomszed Bellät, aki meg benne is lett volna a jätekban, de Mirco a nagy agyäval mindig a rossz oldalt talälta meg... Kis kejenc... Hiäba huztuk a jo oldalra, ö mindig a fejen keresztül akarta szegeny Bellät a magäevä tenni...

No szoval kutyahormon tultenges... Ez näla ugy van, ha akar valamit es mär mindent bevetett, hogy meg is kapja, s ennek ellenere nem kapja (noszogatäs, bökdöses, ellop valamit, ugatäs ) , akkor jön a MEGMUTATOM ÄM EN KI ITT A FÖNÖK, s akkor ilyenkor elöveszi legferfiasabb enjet s jol "megkukiz"...

Namär mostan Robert a hetvegen szönyeget pucolt 4 kezläb (hiba :o) ) , mert ugyi irtam, hogy ez a kedves kis dög räokädott. A kutya meg nagyon szeretett volna valamit, s mivel nem kapta epp kapora jött, hogy papamaci 4 kezläb mokuläl a szönyegen. Nem is szorakozott a mi kis vadkanunk rävetette magät a gazdira... olyan lendülettel, hogy termeszetesen az en kis drägäm beleesett a kutyahänyäsba, se egyebkent meg probälj meg magadrol levakarni egy extra kanos 40 kilos kutyät csak ugy hirtelen, miközben a hänyäsäban tronolsz... TALÄLT !!! Negativ.... :o)))) En gonosz meg csak szejjel röhögtem magam, miközben Robert szitkozodott :o) (nem is ertem) a kutya meg vegezte a kis dolgät... :o) Le is videoztam, de nem teszem fel, mert azert Robert tuti megölne... (azt sem szereti ha irok rola)

Ha jol emlekszem a kutya elerte a celjät, s megkapta amit akart... En tuti nem adtam volna neki, mert most azota azt hiszi Ö a kiräly, s akärmit akar a toszogatässal kezdi... :o)))) No mindegy, mig velem nem csinälja rendben vagyunk. Most epp fekszik a szönyegen es irdatlan hangon horkol :o)))))))

Nya... Csinälok pocifotot meg a mai nap folyamän es hozom :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr531444441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.10.12. 12:35:30

:DDD Pont akartam írni, hogy ez a kis ördög már lehet csakazértis bent marad még vagy 30 napig :DDD
Nem semmi kutyátok van, nem lehet mellette unatkozni, az már biztos :)

Szerijucus 2009.10.12. 13:14:25

Nyugiiii, hamarosan megtudod, milyen zombiként élni a kevés alvástól:)
Egyébként nekem is anno mindig a jobb mellem alatt zsibbadt, ha Olivérrel a jobb oldalamon merészeltem feküdni.

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.10.12. 13:37:27

Köszönöm a meghívót :)

időt kértél, tessék megkaptad :)))))))))) azért szerintem nem fogod túlhordani, max a terminust tölti be ;)
Jucus prognózisát tartsd észben, s lehetőleg előre aludd ki magad ;)
a kutya pedig egy állat, nemnormális... :D férjeduradnak meg kellene egy kicsit nevelni :)) bár, akkor nem lenne min fetrengeni a röhögéstől :)))))))))

Misfitsmia 2009.10.12. 14:11:51

Szia, köszönöm szépen a meghívót! A kutyátok nagyon jóarc!! :):)

Andrejja8 2009.10.12. 14:40:33

SZia!
Előbújok én is a zugolvasók köréből: Köszönöm szépen a meghívót!:)

Kicsi Bende, nem kell elkapkodni a dolgokat...de már mi is kiváncsiak vagyunk ám Rád! Vasárnap 18-a ;)
A kutya...régen nevettem ekkorát, élőben tuti röhögőgörcs lehetett :D:D

tina83 2009.10.12. 15:26:36

Szívesen! :) Nem akartam, hogy itt véletlenül a te blogodba irjam a megjegyzéseimet! :)

:)) Ez a kutya egy kis genya, olyan igazi kis szadista! :)
De örülj neki, hogy nem veled történt mindez, hanem a kedves férjuraddal, mert akkor lehet hogy most ő röhögne rajtad! :)

Várom már a pocifotót, és nagyon kiváncsi vagyok már Bendére is!
Emlékszel mikor még 100 körül volt a hátralévő napjaid száma? Most meg már nincs egy hónap, márcsak 21 nap... ez úgy el fog repülni hogy észre sem veszed, mostmár bármikor jöhet ... de izgi !!! :)

u.i.: Amúgy meg tudod, hogy nekem sem voltak előtte fájásaim, sőt a nyákdugóm is a szülőágyon ment el, sőt a pocim sem szállt le szülés előtt, ugyhogy hogy ezek nincsnek, még semmit nem jelentenek! :)

Heni85 2009.10.12. 16:15:16

Szia! Köszönöm szépen a meghívót. :)
Tinához hasonlón én is várom a pocakfotót.


süti beállítások módosítása