Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Leesett az ällam :o)

2009.10.10. 10:40 - Csigamami

Es ez mind mind jo ertelemben :o) Rengetegen irtatok, hogy szertnetek meghivot :o) Ezert irok most posztot, mert mire egyesevel välaszolgatnek öreg este lenne. (Bär megsugom mindenkinke fogok välaszolni, csak srojäban :o) )

Ugy erzem, hogy kicsit ki kell egeszitenem, miert is zärok. Esküszöm eddig nekem egyetlen negativ szo nem erte a häz elejet, tenyleg nem. Csak feltünt, hogy amiota kiälltam egy bizonyos blogolos anyuka mellett, egyszerüen megdupläzodott a lätogatäsaim szäma. Na mär mostan, mivel ez egy nyilt oldal, s bärki olvashatja, többek között azok is akik nekem nem igazän tüntek fel pozitiv szinben, söt... ezert ugy döntöttem, hogy megprobälom magam/magunkat tävol tartani az ilyen emberkektöl.

Toväbbra is el: nagyrekuska@tvn.hu , ha ide irtok, akkor küldöm a meghivot. Egyelöre kivärom a hetveget meg talän meg a hetföt, hogy akik munkäbol olvasnak nekik is legyen lehtösegük ertesülni rola.

Köszi mindenkinek, aki itt van/volt es lesz :o) !

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr221440115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babka77 2009.10.10. 19:17:11

:) Köszönöm szépen!Megkaptam! :))))

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2009.10.10. 19:25:37

Én is szeretnék meghívót :)
Nagyon szép a pocakod, nagyon drukkolok nektek :)

Csigamami 2009.10.10. 20:15:15

@Babka77: En is nagyon köszi :o) Mär voltam beugorva nälatok :o) -hüüü ez de szep mondat lett....
@csibike: Szia Csibem, jo lätni az eterben :o) Küldj kerlek egy e-mail cimet a tvn-mre :o) !

mariann49 2009.10.10. 20:34:05

Koszi szépen a meghívót!


süti beállítások módosítása