Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Véreredmény

2009.10.09. 13:19 - Csigamami

Hät a doki neni is azt mondta, hogy az egyik ertek egesz jo mär a mäsik meg kritikus. Valamint azt is mondta, hogy Ö emiatt meg nem inditanä be a szülest, amig jol erzem magam es nem vagyok szarul, addig maradjon csak bent Bende.

Mondtam neki, hogy tegnap egesz nap nagyon sokat ittam kb 3-4 liter folyadekot es egyältalän nem tudtam pisilni. Azaz 2 cseppnel többet nem tudtam produkälni. Mondta, hogy ez sem jo, de mivel nem vizesedem, lehet csak szüksege volt rä a szervezetemnek figyeljem magam. Ha elkezdenek vizesedni vagy ödemäsodni azonnal korhäz... Egyebkent vervetel jövö szerdän...

Szoval alapvetöen semmi rossz hir. En szemely szerint nagyon jol erzem magam. Meg annyit kerdezett szedülök e. Mondtam neki, hogy erre a kerdesre azert nem tudok erdemi välaszt adni, mert ugyi a gerincproblemäm miatt en 1 eve nagyjäbol folyamatosan szedülök, ugyhogy ha most erre igennel välaszolok, akkor megteveszthetem. Szedülök, de  mär megszoktam... (mär amennyire ezt meg lehet szokni...)

Bende is jol van. Lubickol, s neha ugy dönt, hogy megindul, csak epp a rossz iränyt välasztja... Mär megprobältam vele többször megertetni, hogy bärmennyire is szimpi neki a felfele, nem a szämon fog kijönni. (Bär az jo nagy- tuti nem lenne gond a hellyel...)

A kuytäval a napi szokäsos terrorunkat futjuk... Most epp leevett... igen leevett... Hogy ez hogy lehet? Hallotta, hogy eszek (tudom ikes ige, de nekem bäntja a fülem az eszem...) es odasonfordält. Termeszetesen a tegnapi "pizza" jo sok kecsappal volt ma is a teriteken... s nez a nagy boci szemeivel... De jo illata van, aggyä mä belöle... Na most ugyi ezek a szemek, amiknek nem tudok ellenällni. Tessek Bubo. BELE A SZÄJÄBA!!! BELE ABBA A LYUKBA!!! ( Na mär mostan, ha en a sajät kutyämnak valamit csuzlival lönek ki is a szäjäban landolna, söt ö mär felig meg is emesztene.... ehhez kepest Mirco Urfi....) Szoval amit en bele a szäjäba, az neki onnan kiesik... hova esik???? Az en feher felsömre? - BINGO!!! a kecsapos oldaläval? - termeszetesen... Most kezdjek el a kutyäval kiabälni? Uccse ertene mi a bajom, igy csk nagyon csunyän neztem rä es mutattam neki, hogy most nezd meg mit csinältäl?!? - Ö meg nagy bünbänoan edes-kedvesen lenyallintotta... ugyhogy a kicsi kecsap foltbol lett egy jo nagy kecsapos (elötte gondolom Mirco kukit nyalogatos) kutyanyelv folt a feher felsön... Hät ezek vagyunk mink :o))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr61438586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.10.09. 13:41:10

na...
én nem bírom ezeket az izgalmakat!!!

Anszi84 2009.10.09. 14:36:28

A lényeg hogy Bende jól érzi még bent magát, nem is lehetne jobb helyen, de ne kényeztesd el nagyon, mert végül még bentragad mint Eszti :))
Örülök, hogy akkor végülis nem lett rossz az eredmény és figyelnek rátok.
A kutyussztori nagyon édi volt, pláne hogy próbálta jóvátenni és eltakarítani a pólódról :))) Ő Goldi? Nekem is van egy goldim, csak szüleimnél lakik, velünk pedig egy Labi lakik. Imádnivalóak, de rosszcsontok.
Vigyázz magatokra nagyon! Kórház után jövök azonnal olvasni, hogy miről maradtam le..
Puszi

Anszi84 2009.10.09. 14:46:42

A lényeg hogy Bende jól érzi még bent magát, nem is lehetne jobb helyen, de ne kényeztesd el nagyon, mert végül még bentragad mint Eszti :))
Örülök, hogy akkor végülis nem lett rossz az eredmény és figyelnek rátok.
A kutyussztori nagyon édi volt, pláne hogy próbálta jóvátenni és eltakarítani a pólódról :))) Ő Goldi? Nekem is van egy goldim, csak szüleimnél lakik, velünk pedig egy Labi lakik. Imádnivalóak, de rosszcsontok.
Vigyázz magatokra nagyon! Kórház után jövök azonnal olvasni, hogy miről maradtam le..
Puszi

Lusthie 2009.10.09. 17:32:35

Vigyázz magatokra! Ja! és a szülés előtt kb. 1 héttel B is felül akart mindenáron kijönni
A kutyud jó fej lehet. Nekem kicsit hiányzik Gonzo, de ilyenkor eszembe jut, hogy jobb így :(

Cézár imádó 2009.10.09. 17:34:34

Ezek szerint még versenyben vagyunk. Tegnap már azt gondoltam, hogy Te leszel a befutó, de így még akár én is lehetek:))))

tina83 2009.10.09. 21:12:05

Figyeld meg, hogy a végén még túlhordod... :)
Akkor most minden héten mész kontrollra? Nagyon szépen megnőtt a pocid, és ne várd hogy leszálljon, mert az enyém még vajúdás közben sem szállt le (már ameddig volt energiám nézni), és a nyákdugóm is a szülőágyon ment el :)


süti beállítások módosítása