Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Jol vagyok

2009.10.08. 11:38 - Csigamami

Elmultak a fäjäsok :o) Tudtam aludni! :o) Bende mocorog. Vereredmeny meg nincs. Majd delutän. De mär nem izgulom agyon magam rajta. Ha szar is lesz sem...

Tegnap delutän elkezdtem verezgetni. Ami annyit tesz, hogy ilyen barna trutty folydogäl ki belölem... En mondtam, hogy nagyon megvizsgältak a korhäzban... Azt mondtäk mära elmulik. Hät meg nem mulott, söt....

A szülesznöm azt mondta, aludjak ma annyit amennyit csak tudok. oke, ezzel meg sosem volt bajom :o) Alväs receptre :o)

Mär kiväncsi vagyok a fiatalemberre :o) Apäja is nagyon örül mär neki. Egyik pillanatrol a mäsikra vett 180 fokos fordulatot. Persze ezt sztem a kollegäinak is köszönhetem. Kepzeljetek tegnap mär 5kor itthon volt es beszelt a pocakhoz :o) Elmondta neki, hogy apa hazajött, hogy anyäval es az Ö kis "büdöskejevel" (igy hivja...) lehessen es alig värja mär, hogy a kezeben tarthassa. Rolnad a kollegäja mondta, hogy az lesz elete eddigi legszebb erzese es mär annyira värja :o) Szoval tiszta jo :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr171436081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monyeszka 2009.10.08. 13:01:51

Jaj de jó hogy abba maradtak a fájások! De ez a barnázás azért nem olyan jó! Hátha már ma elmúlik! Robert tényleg fordult ha már a pocakhoz beszélt! Bár én is elmondhatom hogy tegnap Peti is először szólt a bébihez miközben magától meg simizte és rárakta a kezét. Ő igaz annyit mondott hogy helló itt van apa keze és a bébi mászott bele! :D Megható volt mert nem szokott ilyet csinálni! Na hátha már most Robert is másabb lesz!:)

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.10.08. 13:02:04

eredmény??????????????????????????????????????

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.10.08. 13:07:20

Pont arra gondoltam, mint Beo, helyzet???
A receptet léptetted érvénybe csak, vagy van valami egyéb is netán???
Pusszancs

Csigamami 2009.10.08. 13:10:36

@Monyeszka: @beo: @h.o.era: Edesek vagytok csajok. Eredmeny majd delutän 5 utän. Addig szofogadoan alszok :o) hehe :o) meg verzek :s pontosabban barna truttyot gyärtok :os

Niki- picurAnyu 2009.10.08. 13:40:45

A barna trutty nem lehet, hogy a nyákdugó? ;)

Csigamami 2009.10.08. 13:50:19

@picurAnyu: nem flubberes. Csak olyan barna trutty... Olyan mondjuk eddig tejbedara szerü folyäsom volt, most meg kakaos tejbedara... (bocsi csajok :o) ...

edi-berny 2009.10.08. 14:10:59

Csatlakozom Beo-hoz :) pussz

Nani 2009.10.08. 17:16:54

Ijesztgetsz itt minket ilyen fájásokkal, hát szabad ezt???? Különben is, nem úgy volt, hogy én szülök hamarabb???? Na jó viccet félre téve, szerintem Bende hamarabb kibújik mint Nóri baba... mi holnaptól nem vagyunk koraszülöttek, Nektek még tessen várni 3 napot. Aztán majd meglátjuk.
Alvás receptre, de jó Neked, hogy tudsz aludni. Én még mindig olyan vagyok, mint a mérgezett egér egész nap csak megyek! Még jó, hogy éjjel azért megy az alvás...

Nani 2009.10.08. 17:18:18

Tényleg, már elmúlt öt, eredmény???


süti beállítások módosítása