Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

IZE

2009.10.06. 16:51 - Csigamami

Jobarätokkal mulatom a napot :o)

Rachel gyereket szül:

"Hihetetlen, hogy az elöbb meg benned volt, aztän tessek 47 ora mulva mär itt is van..." :o))))

Rachel a 21. oränäl :

"Gyujtson tüzet ott bent es füstölje ki! "

"Miert nem akar belölem kijönni?" - Ross: " Mert az utobbi 9 honapban olyan jo kis kukcoja volt, hogy nem akarja ott hagyni"

Rachel: "Lätod milyen kis tetüt csinältäl nekem?" :o)))))))))

Amugy reggel 5 ota folyamatosan fäjdogälok. Nem veszes, kb oränkent csak.

Bende nem nagyon mocorog, csak neha ki-ki dugdozza magät itt-ott es minden fäjäs utän csuklik egy fel orät.

Azt hiszem föprobäzunk. Na kiväncsi leszek mikor indul neki a fiatal ember.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr251432014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.10.06. 18:29:08

Nem mondod? Én is a jóbarátok sorozatot nézem már napok óta. Pont Anszi-nak írtam a kommentbe a "füstölős" ötletet! :))

Csak nem jóslóid vannak? Próbáltál meleg vizbe beülni? Állitólag ha arra elmúlik, csak jósló! Én kipróbálnám! ;)

Eriberi33 2009.10.06. 19:57:51

Nálunk is ost került ismét napirendre a Jóbarátok, még csak az első évadnál tartunk, de szerintem még Zsebi érkezése előtt eljutunk a végére... Utoljára Liluval a pocakban néztük... :)

Szerintem ez még csak főpróba... ;) (amúgy mérleg, vagy skorpió babát szeretnél? ;) )

tina83 2009.10.06. 20:17:19

Én is skorpió vagyok, szerintem legyen Bende is az! :))

Anszi84 2009.10.06. 20:19:05

Jaj ezek a jóbarátok beszólások nagyon jóóók! :) Én is naon naon szeretem!

Na a végén még lehet hogy beelőzől? :) Melyik korházban fogsz szülni?

edi-berny 2009.10.07. 02:29:39

Szioka..Berny vok, es Anszitol talaltam ide hozzad :) remelem h nem nagy gond ha olvaslak, es persze irnek is :) nagyon csinos kismama vagy, oszinten gratulalok a picurhoz :) puszi en is varlak nagy szerettel nalam www.-edi-berny.blog.hu

beo_ 2009.10.07. 11:09:46

ejnye csigamutti :) én már annyira izgulok :) amikor -esetleg- kijutunk Bendus már jó nagy baba lesz, és mehetünk meglátogatni! :)


süti beállítások módosítása