Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Nem taläljäk

2009.10.01. 17:07 - Csigamami

en mär bögök....

6ra megyek, megint csapolnak....

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr951420988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.10.01. 17:15:49

Ez röhejes ... nem hiszem el hogy ilyen össze-visszaság van mindenhol az egészségügyben. Én mindig attól félek, hogy egyszer nehogy a kezükbe kerüljön az életem mert akkor "ásó, kapa" nekem.

Ne izgulj, ma az élet ronda tréfát űz veled, de holnap kiderül hogy semmi baj sincsen. Gondolom, hogy milyen "kellemes" éjszakád lesz, de próbáld meg valamivel elterelni magad mert akkor csak még lassabban fog múlni az idő...
Én drukkolok nektek és hiszem hogy semmi nagy bajotok nincsen! :))

jekyll-fan (hjiezkif) · http://bunosvilag.blog.hu 2009.10.01. 17:40:58

drukkolok hogy az legyen az eredmény hogy nincs semmi bajotok... :)


süti beállítások módosítása