Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

2 ora elött nincs eredmeny...

2009.10.01. 09:27 - Csigamami

2ig meg idegeskedhetem. Kepzelhetitek milyen ejszakäm volt... Räadäsul ilyenkor minden jobban fäj, ha arra kell värnod mi lesz.

Amugy eme aprosägot leszämitva, s hogy megint herpesz barät meglätogatott jol vagyok. Csak eeeeeeeg az orrom, mint a fene.

Meg egy jo hir: Emlekeztek mütöttek a kutyum es nem tudtuk, hogy mi lesz :o) Nos, a kutyunknak "csak" egy nagyon sulyos hasnyälmirigy gyulladäsa van, ami gyogyszerekkel kikezelhetö :o)))))))))))))))) Igazi tulelö a kiscsaj :o)

A bal oldali kisfüles az enyem :o) Füge névre hallgat :o) (az auto nem a legjobb haverja...) (a jobb oldali a hülye kutya...a Mirco, akivel idegeljük egymäst a hetköznapokban, es ö mester ebben...)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr861420036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.10.01. 09:59:21

Én jövök többször ma, és várom a 2 órát veled együtt!!!
Ne izgulj, nem lesz semmi baj, egy ilyen stramm csajból csak egy kis stramm pasi születhet, és ez az időszak már nem veszélyes rá nézve! Várom nagyon majd az eredményeket!

Monyeszka 2009.10.01. 10:11:19

Na akkor én is izgulok veled továbbra is. Jövök én is többször ma csak fél 3 kor el kell mennem és nem leszek netnél de remélem hogy jó híreket fogsz hozni.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.10.01. 10:18:43

drukkolok, kérlek írj!!

off: az előző bejegyzésnél valami furi van a kommentekkel. megnézzem? :)

Csigamami 2009.10.01. 10:25:20

@beo: furi? :o) Nekem nem tünt fel :o) Persze, teljesen nyugodtan erezd itthon magad :o)))))))))

Csigamami 2009.10.01. 10:31:31

@beo: @tina83: @Monyeszka: Edesek vagytok nagyon csajok, köszi! Most epp probälok gondolat elterelni es Szabó Kimmel Tamásról olvasgatni... Egyetlen riportjäban nem emlit meg a mocsok!!!!!! Pedig emlekszem, amikor ott ällt elöttem nagy boci szemekkel, hogy hogyan hälälhatnä meg?.... En csak annyit kertem töle, ha majd egyszer befut, akkor ne felejtsen el... elfelejtett.... (nem akarok fecsegni, különösen az internet miatt nem, de anno sokat segitettem neki, hogy felvetelizni tudjon a szinmüveszetire....) Javära legyen irva, kaptam töle egy Cini-Minis szeletet :o)))))) A vizsga darabja utän meg bemehettem az öltözöjükbe es bemutatta a csapatot. Nagy kopé kölök :o)))))

Monyeszka 2009.10.01. 11:49:00

Kitartás már nem sok idő van hátra!

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.10.01. 12:23:48

Huh, most látom csak... Ne aggódj, nem lesz semmi baj, csak max nagyok lesznek a csöppségedre a ruhák :D Csak pozitívan!
Remélem, mire este gép elé kerülök, jó híreket olvasok!
Pussz

tina83 2009.10.01. 12:24:35

Én is itt vagyok megint, és várok... :)

Csigamami 2009.10.01. 12:52:26

Jajj köszi csajok, nagyon edesek vagytok! Mär csak egy ora es hivhatom öket. Ami vicces most kezdek kicsit lehiggadni :o) Lehet fel sem hivom öket, mert meg mondanak valami rossz hirt aztän kezdhetem elöröl az idegeskedest... (jo ez szar vicc volt..)

Eriberi33 2009.10.01. 13:22:14

Én is itt drukkolok ám! ;)

A kutyák meg nagyon szépek! Örülök, hogy nincs komoly baja Fügének!

Babka77 2009.10.01. 13:53:43

Nem lesz semmi bajság!!!!Drukkolunk nagyon Csengével!!!!

Cézár imádó 2009.10.01. 14:09:57

Drukkolok, hogy ne legyen semmi baj! Remélem hamarosan jó híreket olvashatok...


süti beállítások módosítása