Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Pocsék éjszaka

2009.09.30. 07:20 - Csigamami

Hät vagy elcsaptam a hasam vagy szülök...

Mivel még nem sikerült egy embereset pukkantanom, nem tudom megmondani. Az érzést azzal lehet összehasonlitani... Úgy érzem, ha egy jooooo nagyot trotyiznék, akkor märis jobban lennék...

Éjjel 3ig 0 alväs. Akkor talältam egy poziciot, amiben nem minden 20. percben kemenyedett be a pocak, akkor elaludtam, de hät egy óra múlva mär indult is a pisi järat... Lurkó egyböl virgonc, dugdozgatta az izejät vagy az izejait. Csuklott. Èn kemenyedtem... Apäcska felebredt a ficänkoläsomra, akkor jo magähoz huzott :o) es az olyan jo volt. Akkor fel 6 volt es el is aludtam. Aztän 6kor kel apäcska, Lurkó csapdos, ficänkol, csuklik...én kemenyedek...

7kor gondoltam felkelek, gyärtok egy néger baba farkat, de hät nem sikerült. Most meg mär nincs kedvem visszafeküdni. Majd alszom napközben :os ....

----------------------------------------------------------------------------------

Kiegeszites:

7:43

Hasmenek... és így az elsö kör után egészen jól érzem magam.Valószínüleg Fötúró Uraság is, mert végre beájult.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr481417368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monyeszka 2009.09.30. 11:43:18

Remélem már jobban vagy!

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.09.30. 13:47:01

Ajaj, nem vészmadárkodni akarok, de nekem minden szülésem így indult... A hasmenés meg állítólag azért van ilyenkor, mert a görcsök megmozgatják a beleket.
Azért remélem csak jobbulást kell kívánnom!

tina83 2009.09.30. 17:21:45

Nekem is volt hasmenésem szülés előtt, de ez nem jelent semmit, sőt, én hánytam is! Azóta mizujs veled? Még mindig van ilyen érzésed? Haskeményedés? Te aztán tudod hogyan tartsd fenn az adrenalin szintet! :)


süti beállítások módosítása