Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Most jol megmondom

2009.09.29. 12:16 - Csigamami

 

... hehe, csak meg nem tudom mit.

Mivel egesz nap csak a häzban punnyadok sok erdekesseg nem törtenik velem. A kutyäval szekäljuk egymäst. Ebben a versenyszämban a kutya sokkal jobbnak bizonyul,mint en. Zenet hallgatunk, Bende elvezi. Asszem... Bär szerencsere meg nem tud visszabeszelni, igy ha szereti ha nem hallgatja...

Bezzeg a kutya... Ha neki nem tetszik, hät vonyit... Ha kizärom az udvarra, akkor meg  a büdös paraszt hätso szomszed vonyit... Azt, hogy en nekem mi a jo, senkit nem erdekel...

Bende mozgäsäsban valami nagyon nagy vältozäs ällt be. Mozog, mert folyamatosan mocorog, csak mär nem olyan nagyon aktivan. Märmint, hogy ez sem igaz, mert aktiv, csak finomabb. Nagy ritkän rugja csak szet teljes erövel a berendezest, amugy csak kis finomsägokat csinäl. Simizgeti anyäjät :o) Meg kidugdozgatja, ezt azt... Mär mondtam/irtam en keptelen vagyok megkülönböztetni mi figyel epp ki. Azt tudom ha csuklik, akkor be tudom hatärolni, hol van a häta... A mäsik nagy vältozäs, hogy ezeket a mozgäsokat iccaka adja elö... Nem csoda, hogy ma is majdnem 11ig elaludtam. Ott kezdödik, hogy 3ig nemis, aztän pisi menetek oränkent, aztän 6kor apäcska kel es utäna aludtam kb. 4 orät egyhuzamban.

Na es akkor egy 35 hetes pocakfoto.

(bal oldali kep oldalról, jobb oldali szemböl)

Jobb oldali: magyaräzat. Megjelent a pocak vonalam, ami elindul teljesen rendesen lent közepröl, majd megkerüli a köldökömet jobbrol, aztän a köldököm felett levö egyik anyajegyet balrol, majd ami közvetlen felette van azt megint jobbrol es igy megint közepen vegig a mellemig... Roberttel szejjel röhögjük magunkat rajta :o)))))

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr301415269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása