Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Karácsony :o)

2009.09.28. 12:20 - Csigamami

Karácsonyi dalokat hallgatok... (tom.. nem vagyok normälis...) De olyan jo! Es olyan hihetetlen, hogy karácsonykor mär härman ülünk a fa alatt :o))))

Most ällok neki gyärtani a diszeket. Iden angyalkäs lesz a fänk :o)

Van valakinek valami jó ötlete, hogy mi fognä be a narancsszeleteket? Fa päc? (Kekre szeretnem szinezni öket.... tudom a narancs narancssärga- de az angyalkäim kekek lesznek)

Tavaly Maci fát csinältam :o) Huh, ha talälok kepeket teszek fel 1-2-öt. 20 db Maci volt a 2meteres fän :o) Sok-sok egö (3 nagy egösor), narancs szeletek es arany-zöld- es narancssärga gömbök + 2 szivecske :o)

Iden angyalkäkat szeretnek gyärtani, kek es ezüst gömbökkel, kek narancs szeletekkel (ez azert jo, mert a tavalyiak bebarnultak, mär nem szepek es igy legaläbb meg egyszer fel tudom hasznälni öket) es angyalläny hajjal :o) +sok-sok egö :o)))))))

Robert ugyanolyan szkeptikusan fogadja, mint a tavalyi Macko fa ötletet, de a vegen ott ällt a fa alatt es csak csodälta es felhivta anyukäjät es mint egy kisgyerek örvendezet, hogy : Anya-anya MESEFÄNK VAN!!!! de tenyleg, mint egy kisgyerek :o) Remelem az idei is ilyen szep lesz :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr781412545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2009.09.28. 14:20:09

Talán ilyen kézműves boltban tudnak ötletet adni, ott aztán minden van.
Mesefa, ez jó!!! :D

Monyeszka 2009.09.28. 14:22:02

Figyi ha hiszed ha nem de én is hétvégén karácsonyi zenét akartam hallgatni de nem mertem mert féltem hogy Peti teljesen dinnyének fog nézni már így néha annak néz sajnos. :) Jó hogy te megmered csinálni! :DD Ötletem nincs rá mi fogja be a narancsot de lehet hogy a pác az igen. Nem rossz ötlet!
Hát hallod nem semmi ötletei vannak Robertnek csak nézek és röhögök hogy most ez normális dolog? :DDDD De ha az a célja hogy bent maradjon még Bende akkor másképp is mondhatja szegény Benédének. :DDD

Csigamami 2009.09.28. 16:07:21

@h.o.era: Jah... kezmüves bolt... Hol elek en?????
Elärulom... a viläg vegen.... legközelebb Regensburgban kezmüves bolt (nagy bänatomra) Straubing legaläbb akkora rakäs sz@r, mint Kaposvär, märmint lehetösegek szempontjäbol...
@Monyeszka: Mivel egyedül vagyok itthon, ezert max magam tudom magamat hülyenek nezni, erre meg semmi szükseg, mert alapbol tudom, hogy nem vagyok normälis :o)))))))))))))))
Pontosabban a kutya meg itt van, de Ö is szereti a zenet :o)

Niki- picurAnyu 2009.09.28. 17:05:28

Én is karácsonyi lázban égek már, nagyon várom. :)
Ötletem nincs, de hobbiboltban tuti tudnak segíteni. ;)

Eriberi33 2009.09.28. 19:36:00

Én is várom már, hogy karácsonyi zenét hallgathassak büntetlenül! :)

Az egész narancsot szeretnéd befesteni, vagy szeleteket? Esetleg vmi festékszóró spray? Azok elég tartósak szerintem...

A mackófa nagyon érdekelne!!

Angyalkákat hogyan csinálod?


süti beállítások módosítása